Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
donderdag 20 juli 2017 om 10:51
Nou inderdaad, die sticks werken voor geen meter!winkelfanaat schreef: ↑19-07-2017 22:23Ik heb een stuk van mijn nagel (het aangetaste gedeelte) laten wegknippen door de pedicure. Deed geen pijn. Ik was al een tijdje bezig met een of andere stick van kruidvat. Ik wilde het weghebben. Dus rigoureuze aanpak.
donderdag 20 juli 2017 om 12:35
MrsNiceGuy schreef: ↑20-07-2017 09:41Ja, ik heb via een privé bericht op Facebook contact gehad. Ik moest een foto van de mascara en een foto van het borsteltje doorsturen samen met mijn adres. Ze hebben mijn klacht doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Dat was maandag. Ik ben benieuwd nu...
Hopelijk krijg je een nieuwe mascara plus tig beauty producten van ze.

Prrrr, mauw miawwwww.

donderdag 20 juli 2017 om 21:23
Huh? En wat als het terug ontdooit?

donderdag 20 juli 2017 om 21:38
Ok gegoogeld. Voor de nieuwsgierigen: https://www.flair.be/nl/fashion-beauty/ ... r-bewaart/
Tijdens het lezen bedacht ik mij dat je niet persé zo'n ding nodig hebt om je haar een koude behandeling te geven. Gewoon in ijswater dippen.
Iemand op het haarforum opperde dat het niet goed is om je haar te bevriezen. Als het vocht in je haar bevriest, zet het uit...
Maar je gaat je haar natuurlijk niet bevriezen. Hoogstens hard koelen. Het is al bekend dat je haar spoelen met koud water zorgt voor een mooie glans door de haarschubben die sluiten.
Je haar een ijsbad geven lijkt me niet meteen schadelijk en je hebt er geen dure tang voor nodig. Ik voel me echter niet meteen geroepen om het te testen. Het resultaat laat blijkbaar op zich wachten: minstens een maand.
Tijdens het lezen bedacht ik mij dat je niet persé zo'n ding nodig hebt om je haar een koude behandeling te geven. Gewoon in ijswater dippen.
Iemand op het haarforum opperde dat het niet goed is om je haar te bevriezen. Als het vocht in je haar bevriest, zet het uit...
Maar je gaat je haar natuurlijk niet bevriezen. Hoogstens hard koelen. Het is al bekend dat je haar spoelen met koud water zorgt voor een mooie glans door de haarschubben die sluiten.
Je haar een ijsbad geven lijkt me niet meteen schadelijk en je hebt er geen dure tang voor nodig. Ik voel me echter niet meteen geroepen om het te testen. Het resultaat laat blijkbaar op zich wachten: minstens een maand.

donderdag 20 juli 2017 om 22:18
Xervy schreef: ↑19-07-2017 23:44https://www.koortslippreventie.nl/
En lysine tabletten slikken.
http://www.hollandandbarrett.nl/shop/sp ... iXEALw_wcB
Werkt echt, heb m nog niet zo lang. Maar bij iedere tinteling meteen de stift tegen mn lip. Is niet meer teruggekomen en had in het verleden zeker 8x per jaar een koortslip. Maar omdat jij tijdens je zwangerschap een koortslip hebt, krijgt je baby antistoffen. De kans dat je baby het krijgt is klein. Maar je moet geen kusjes ed. geven
Ik heb trouwens in een soortgelijke situatie gezeten. Hoefde geen mondkapje oid op. Gewoon verder ook goed blijven smeren met zovirax mocht ie toch doorkomen. Aldus de arts.
Over het gebruik van de tabletten tijdens zwangerschap zijn de meningen nogal verdeeld.
Het is namelijk niet geheel duidelijk of het kwaad kan.
Ik wil toch nog even toevoegen dat de baby alleen geen kusjes geven niet afdoende is qua bescherming.
Je handen wassen voor elke handeling en als het plekje nog niet is opgdroogd word een mondkapje zeker aangeraden.
Een besmette baby kan overlijden aan het virus.
Better safe than sorry..
donderdag 20 juli 2017 om 22:35
Klopt, over de tabletten heb ik de huisarts gebeld en die zegt niet doen zalong ik zwanger ben en belt morgen terug over of het wel zou mogen tijdens het geven van borstvoeding.fietjelief schreef: ↑20-07-2017 22:18Over het gebruik van de tabletten tijdens zwangerschap zijn de meningen nogal verdeeld.
Het is namelijk niet geheel duidelijk of het kwaad kan.
Ik wil toch nog even toevoegen dat de baby alleen geen kusjes geven niet afdoende is qua bescherming.
Je handen wassen voor elke handeling en als het plekje nog niet is opgdroogd word een mondkapje zeker aangeraden.
Een besmette baby kan overlijden aan het virus.
Better safe than sorry..
De stick lijkt me wel de moeite van het proberen waard.
En geen kusje is inderdaad niet voldoende, ik heb vorige keer ook braaf het mondkapje gedragen. Wel is de huisarts blij dat de uitbraak is voor en niet net na de bevalling. Dan heeft de baby wel al wat antistoffen van mij gehad en zou een eventuele besmetting milder zijn dan zonder, maar het blijft heel gevaarlijk voor een baby dus tenzij hij helemaal uitgedroogd is zal ik ook deze keer een mondkapje dragen. Niet leuk, maar liever de eerste paar dagen geen knuffels en kusjes en wel een heel leven daarna nog dan het risico lopen op een heel ziek kind. Een koortslip bij een baby kan een dodelijke afloop hebben dus dat neem ik niet licht op.

vrijdag 21 juli 2017 om 07:07
My little apple tree je hebt helemaal gelijk.
Het komt door mijn werk als kraamverzorgster dat ik er niet licht over kan denken.
Je wilt niet weten hoeveel mensen er met een koortslip op visite komen.
Hoe jammer het ook is maar doe maar even lekker niet.
Als ouder zijn is dat gewoon lastiger.
Ik verwacht ook geen gedoe aangezien de blaasjes al weg zijn.
Ik kan je alleen maar een goede bevalling wensen en een fijne kraamtijd!
Het komt door mijn werk als kraamverzorgster dat ik er niet licht over kan denken.
Je wilt niet weten hoeveel mensen er met een koortslip op visite komen.
Hoe jammer het ook is maar doe maar even lekker niet.
Als ouder zijn is dat gewoon lastiger.
Ik verwacht ook geen gedoe aangezien de blaasjes al weg zijn.
Ik kan je alleen maar een goede bevalling wensen en een fijne kraamtijd!
vrijdag 21 juli 2017 om 08:09
nou koud water naspoelen deed ik wel al maar is niet altijd lekker en als je erna gaat fohnen doet dat het effect weer wat teniet en ik wil het graag steilen
ik heb ook gehoord dat echt bevriezen slecht is voor je haar omdat het dan ook kan breken zoals wanneer je je haar wast in de winter en vervolgens een half uurtje in de vrieskou gaat fietsen. Dus ik denk dat dit apparaat inderdaad meer bedoeld is om qua temperatuur net rond het vriespunt uit te komen en het mag ook alleen op droog haar worden gebruikt trouwens...
maar wie weet is het net zo effectief om met twee plastic koelelementen over je haar te gaan, beats me
ik heb ook gehoord dat echt bevriezen slecht is voor je haar omdat het dan ook kan breken zoals wanneer je je haar wast in de winter en vervolgens een half uurtje in de vrieskou gaat fietsen. Dus ik denk dat dit apparaat inderdaad meer bedoeld is om qua temperatuur net rond het vriespunt uit te komen en het mag ook alleen op droog haar worden gebruikt trouwens...
maar wie weet is het net zo effectief om met twee plastic koelelementen over je haar te gaan, beats me
Lorem Ipsum
vrijdag 21 juli 2017 om 12:27
Beautygloss heeft die ijstang getest: https://www.youtube.com/watch?v=9j4FSF3bGL8
vrijdag 21 juli 2017 om 12:49
ok tjonge... ik zal jullie 15 minuten van je leven besparen en zeggen wat ze doet in haar vlog
ze gebruikt het ding op vrijwel nat haar, het haar word koud (goh) en het lijkt niet veel resultaat te hebben
ze houdt van ultraglad haar dus ze steilt haar haar alsnog met de gewone steiltang en haalt erna weer de vriestang erover... extra glad zegt ze
(als je rust op een pluk haar met de tang dan lijkt het wat vast te plakken, net als je tong aan een ijsje)
tenslotte komt ze ook op het idee om diepgevroren erwtjes over haar haar te halen
ook dit maakt haar haar koud. Conclusie leuk uitziend duur ding
mijn conclusie, als het de bedoeling is de conditie van je haar te verbeteren dan is twee keer steilen met eerst heet en dan koud waarschijnlijk toch wat minder effectief.
Maar... wat ik me net herinner is dat ik zo'n multitool heb gekocht een tijd geleden, natuurlijk heb ik een favoriet opzetstuk dus keek ik niet meer om naar de rest maar dat zijn losse elementen en ik ga daar vanavond een s twee van in de vriezer doen
word vervolgd ladies
ze gebruikt het ding op vrijwel nat haar, het haar word koud (goh) en het lijkt niet veel resultaat te hebben
ze houdt van ultraglad haar dus ze steilt haar haar alsnog met de gewone steiltang en haalt erna weer de vriestang erover... extra glad zegt ze
(als je rust op een pluk haar met de tang dan lijkt het wat vast te plakken, net als je tong aan een ijsje)
tenslotte komt ze ook op het idee om diepgevroren erwtjes over haar haar te halen
ook dit maakt haar haar koud. Conclusie leuk uitziend duur ding
mijn conclusie, als het de bedoeling is de conditie van je haar te verbeteren dan is twee keer steilen met eerst heet en dan koud waarschijnlijk toch wat minder effectief.
Maar... wat ik me net herinner is dat ik zo'n multitool heb gekocht een tijd geleden, natuurlijk heb ik een favoriet opzetstuk dus keek ik niet meer om naar de rest maar dat zijn losse elementen en ik ga daar vanavond een s twee van in de vriezer doen

Lorem Ipsum

vrijdag 21 juli 2017 om 20:33
Niet elk haartje apart maar het flitsoppervlak is bij mij behoorlijk klein dus 2 benen in 5 minuten red ik nooit van mn leven. Ik zou 1 onderbeen nog niet redden (zulke lange benen)

Maar vind benen scheren ook niet zo vervelend. Ben al lang blij voor mn oksels, bikinilijn en paar haartjes op mn buik.
zondag 23 juli 2017 om 22:15
Dank voor alle tips! Het kostte me weken om het topic door te werken! Hier mijn lijstje:
Sudocrem
Geweldig als masker s'nachts, als je schuurplekken hebt bij dijen hebt of borsten en om puistjes uit te drogen
Estee lauder mascara
Ik gebruik een krulmascara die al jaren favoriet is aangezien Mn wimpers recht vooruit/ naar beneden staan
Liz earle
http://curvacious.nl/blog/2011/07/liz-e ... -cleanser/
Voor alle vrouwen die een zachte reinigingsmelk zoeken, de hot cloth treatment van Liz Earle is precies wat je zoekt. Superzacht en reinigt je huid heel makkelijk, warmt je er ook op hebt zitten! Ik heb een vrij makkelijke huid, anders kocht ik deze altijd, maar vanwege de prijs laat ik hem toch af en toe staan.
Miss sporty
Ik zweer bij hun concealer ( en goedkoop!) maar als jullie een betere tip hebben, graaaaag!!!
Rimmel wenkbrauw potlood
Mijn favoriet! Ik heb al mooie wenkbrauwen, dus Benefit's borsteltje is fantastisch, maar een beetje teveel voor die van mij. Dit potlood geeft het net een beetje mooiere definitie
Babyliss curling wand
Veeeeel beter dan een krultang! Mijn haar blijft uiteindelijk 2 a 3 dagen hele mooie slag houden en ik heb heel veel lang haar!
Seche vite
Yep, geweldige top coat
Volume poeder
Geeft mijn haar volume als ik het gebruik in combo met haarspray etc
Sudocrem
Geweldig als masker s'nachts, als je schuurplekken hebt bij dijen hebt of borsten en om puistjes uit te drogen
Estee lauder mascara
Ik gebruik een krulmascara die al jaren favoriet is aangezien Mn wimpers recht vooruit/ naar beneden staan
Liz earle
http://curvacious.nl/blog/2011/07/liz-e ... -cleanser/
Voor alle vrouwen die een zachte reinigingsmelk zoeken, de hot cloth treatment van Liz Earle is precies wat je zoekt. Superzacht en reinigt je huid heel makkelijk, warmt je er ook op hebt zitten! Ik heb een vrij makkelijke huid, anders kocht ik deze altijd, maar vanwege de prijs laat ik hem toch af en toe staan.
Miss sporty
Ik zweer bij hun concealer ( en goedkoop!) maar als jullie een betere tip hebben, graaaaag!!!
Rimmel wenkbrauw potlood
Mijn favoriet! Ik heb al mooie wenkbrauwen, dus Benefit's borsteltje is fantastisch, maar een beetje teveel voor die van mij. Dit potlood geeft het net een beetje mooiere definitie
Babyliss curling wand
Veeeeel beter dan een krultang! Mijn haar blijft uiteindelijk 2 a 3 dagen hele mooie slag houden en ik heb heel veel lang haar!
Seche vite
Yep, geweldige top coat
Volume poeder
Geeft mijn haar volume als ik het gebruik in combo met haarspray etc

maandag 24 juli 2017 om 00:17
Daar ben ik ook super tevreden over!SingleQueen schreef: ↑23-07-2017 22:15Miss sporty
dinsdag 25 juli 2017 om 12:33
Ok, heb het nu een paar keer geprobeerd maar denk niet dat de haarvriesmethode iets is waar we blij van worden, al moet ik zeggen dat ik dus niet de tang van 300 euro heb gebruikt maar gewoon die van mezelf van drie tientjes die ik in het vriesvak heb bewaard. Geen speciaal spul gebruikt ook niet (wel andrelon drukpompje anti pluisspul) maar de handeling zal wel grotendeels hetzelfde zijn en het duurt erggg lang om al je lokken een ijzige behandeling te geven, als je dan ook nog eens geen zichtbaar resultaat hebt dan ben je gewoon tijd aan het verspillen.
Hebben jullie het highlight palette van de Action al gespot, absolute must-buy!!! Al gebruik je het alleen maar als oogschaduw.
Bijkomend voordeel ; het werkt als antidepressiva, licht nadeel; verslavend
Hebben jullie het highlight palette van de Action al gespot, absolute must-buy!!! Al gebruik je het alleen maar als oogschaduw.
Bijkomend voordeel ; het werkt als antidepressiva, licht nadeel; verslavend
Lorem Ipsum

dinsdag 25 juli 2017 om 19:56

dinsdag 25 juli 2017 om 20:23