Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh wacht. Een I erachter?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
20-07-2017 20:52
Ik weet niet wie jij bent trouwens :biggrin:
Weet ik zelf ook niet soms :proud:

Ik ben niet echt 'iemand' ofzo :P

Maar wel lekker bier!
Anna37Returns schreef:
20-07-2017 20:55
Weet ik zelf ook niet soms :proud:

Ik ben niet echt 'iemand' ofzo :P

Maar wel lekker bier!
Je loopt langer mee dan de maand die je lid bent. Kan niet anders.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
20-07-2017 20:56
Je loopt langer mee dan de maand die je lid bent. Kan niet anders.
Dat wel ja, eerste nick lijkt toch wel erg veel op deze. Maar deze nick heb ik ook al langer dan een maand, dus dat zal wel de wonderbaarlijke techniek van het forum zijn!
Nouschi leeft ook nog in 2016. :hihi:
Suzy in Murr haar topic :woa:
Bruise schreef:
20-07-2017 21:03
Nouschi leeft ook nog in 2016. :hihi:

Oh heb ik iets gemist?
Ja, een vol jaar.
O dear.
Nouschi schreef:
20-07-2017 21:04
Lange tekst?
Fee-de-Goede schreef:
20-07-2017 21:32
Lange tekst?
Zelfs voor haar doen lang o_o
Nouschi schreef:
20-07-2017 21:33
Zelfs voor haar doen lang o_o
Even gekeken en idd. :-o Wow.
Dus....als je niet tegen een vriendin wil vertellen hoeveel je verdient, dan moet je dat weigeren door je te verontschuldigen en te zeggen dat je weet dat dat stom en suf is.

:facepalm:
Nouschi schreef:
Ja dat is een pittig stukje he, mijn ogen werden steeds groter tijdens het scrollen. Nieuw record denk ik.
Nouschi schreef:
Echt wat een lap zou ze zelf de draad niet kwijt raken , ik haak altijd af na het eerste stuk bij haar .
Ach, de lillende vleesheuvels en kromzwaarden zijn verdwenen. Helaas. Het was zo prachtig.
Pretzel66 schreef:
20-07-2017 23:17
Echt wat een lap zou ze zelf de draad niet kwijt raken , ik haak altijd af na het eerste stuk bij haar .

En hahaha hihihi, alle grapjurken die het gaan quoten :nope:
Ik vind het ontzettend kinderachtig. Suzy heeft enorm haar best gedaan om een goed advies te geven en het is inderdaad een enorme lap tekst geworden en de boodschap zou beter aankomen als ze dat wat zou samenvatten. Maar ze heeft veel moeite gedaan, bedoelt het goed en zegt nog zinnige dingen ook - blijkt als je wél de moeite wil nemen om het te lezen. Moet je iemand dan in de zeik gaan nemen omdat ze er wat veel zinnen voor nodig heeft? Ik vind het niet alleen kinderachtig, maar ook kwalijk en ronduit onbeschoft.
impala wijzigde dit bericht op 21-07-2017 12:01
9.18% gewijzigd
.
Nouschi schreef:
20-07-2017 20:21
@Hima of een andere kindvrije. Hoe heette die poster nog maar weer die een tijdje terug in het kindvrij topic constant liep te zeiken over hoe geweldig kinderen waren? Bleef maar doorgaan terwijl meerdere keren werd gevraagd of ze ergens anders heen wilde gaan.
Valeriefaldera of iets dergelijks?
impala schreef:
21-07-2017 11:42
Ik vind het ontzettend kinderachtig. Suzy heeft enorm haar best gedaan om een goed advies te geven en het is inderdaad een enorme lap tekst geworden en de boodschap zou beter aankomen als ze dat wat zou samenvatten. Maar ze heeft veel moeite gedaan, bedoelt het goed en zegt nog zinnige dingen ook - blijkt als je wél de moeite wil nemen om het te lezen. Moet je iemand dan in de zijk gaan nemen omdat ze er wat veel zinnen voor nodig heeft? Ik vind het niet alleen kinderachtig, maar ook kwalijk en ronduit onbeschoft.

Zeik.
Om een weldoordacht oordeel te kunnen vormen: waar vind ik die lap tekst?
Katalina schreef:
21-07-2017 11:56
Zeik.
Dank. Ik ga het corrigeren.
Heb je verder nog een mening over de inhoud van mijn post?
.
Ja het is kinderachtig dat ik Suzy gequote heb. Maar Jesus fucking tittie christ!!!!!!!
anoniem_345425 wijzigde dit bericht op 21-07-2017 12:05
1.15% gewijzigd
impala schreef:
21-07-2017 12:01
Dank. Ik ga het corrigeren.
Heb je verder nog een mening over de inhoud van mijn post?
Yw.
Nee, niet echt eigenlijk. Ik heb ook niet echt een mening over de posts van Suzy, ze post zoals ze post en hopelijk heeft iemand er wat aan.
Kan me er niet echt aan storen.
ThunderassMan schreef:
21-07-2017 11:57
Om een weldoordacht oordeel te kunnen vormen: waar vind ik die lap tekst?

Iets met een stok achter de reet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven