Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tasje, proficiat met de geboorte van jullie zoontje Hugo! Een stevig mannetje precies:) Niet zo fijn van het infuus en antibiotica maar het is zo te horen een flinke kerel, dus daar zal hij ook wel weer snel door zijn.

Geniet van jullie mooie gezin!
Gefeliciteerd Tasje! Dat is een flinke jongen inderdaad! Vervelend dat jullie nog in het zkh moeten blijven maar die dagen zijn ook zo voorbij. Geniet ervan met zn vieren :)
Dag dames! Tijdje niks laten horen, maar heb ook geen nieuws helaas. Vandaag 40+2. We wachten af...

Aardbei en Gadgetfreak, van harte gefeliciteerd met jullie zoons! Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Tasje! Leuke naam ook trouwens Hugo!
Hij is inderdaad best groot, Maar ja in vergelijking met die van mij is elke baby groot ;-)
Erg vervelend dat Hugo in het ziekenhuis moet blijven, hopelijk vliegt de tijd voorbij en is hij snel thuis.
Schattig dat je andere zoon zo blij met zijn broertje is, echt lief! Veel geluk samen!
Hopelijk zijn jullie thuis tasje. Hoe is het verder met jullie ejc? Ook al thuis?
Hier verder geen nieuws, morgen 41 weken.
Wat duurt het lang voor jou feelsogood. Ik hoop echt voor je dat je je baby deze week in je armen mag houden!

Jr is alweer dik 3 weken thuis. Het gaat gelukkig goed met hem. Afgelopen maandag moest Jr. naar het ziekenhuis. Hij weegt al 3370gr en zijn lengte is 50,5. Hij groeit dus heel goed. Gelukkig drinkt hij de melk nu makkelijk op, dat helpt echt.
Schoonzus is vandaag bevallen van een meisje, het derde kleinkindje in onze familie (3de meisje ook), en dat op onze eerste huwelijksverjaardag! Wat een leuk cadeautje!
Ze is wel op de laatst mogelijke dag bevallen (41w3d) en ze hebben het allemaal in gang moeten zetten omdat madammeke niet wilde komen.

feelsogood, we duimen voor jou!
Hopelijk heb jij je kleintje ook snel in je armen feelsogood! Is er al gesproken over strippen oid?

Gefeliciteerd met je nichtje Fiep :)
Hallo dames!

Even een kort berichtje vanmijn kant.
Afgelopen woensdag is onze zoon geboren.
Een spontane bevalling die goed verlopen is. Zoon doet het goed en is prachtig :love:
Gefeliciteerd bumpersticker!
Proficiat Bumper!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon bumpersticker! Veel geluk samen!
Gefeliciteerd bumpersticker! Lekker genieten en veel geluk!
Gefeliciteerd bumper sticker!
Hier ook baby nieuws!
Na mislukte strippoging op donderdag een geslaagde poging. Dit heeft wel gerommel veroorzaakt maar vrijdag bleek er qua ontsluiting niets verandert te zijn en kon er niet de vliezen geprikt worden. Zat toen op 2cm. Afspraak gemaakt voor inleiding zaterdag. vrijdagmiddag begon het gerommel serieuze vormen aan te nemen. Dochter de deur uit gedaan, vk gebeld. Ik bleek nu 3 cm te hebben en vliezenwerden geprikt. Hierna nog gedoucht en naar 4 cm gegaan na de douche. Hoofdje moest nog iets lager dus staandewat weeën opgevangen tot ik niet meer kon en druk voelde ,op bed terug bleek in no time naar 8 cm gegaan., weer een wee later moest ik persen en dat mocht gelukkig van vk. Kwartiertje geperst en daar was dan dochter!
Al met al een hele snelle bevalling, heerlijk thuis. Het gaat goed met iedereen, we genieten! Nu wel flink stuwing maar daar komend we ook wel overheen.
Bumpersticker en feelsogood van harte meiden. Nu lekker genieten..
Wij zijn vorige week woensdag lekker thuis gekomen. Hugo doet het goed en is een tevreden baby. Hij viel deze week iets teveel af en na een moeilijke beslissing besloten om de borstvoeding af te bouwen. Hij krijgt niet genoeg binnen en na de borstvoeding drinkt hij vaak nog tussen de 40 en 60 cc flesvoeding. , kolven is geen optie..
Ik herstel goed en heb geen last van mijn hechtingen... Cas is ook een trotse grote broer..
Lekker op mijn wolkje
Wat goed Bumperticker dat je thuis kon bevallen en dat het zo goed is gegaan. Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Dat lijkt mij een goede beslissing Tasje. Nu weet je tenminste hoeveel hij precies binnen krijgt. Fijn dat je zo goed hersteld! Geweldig dat de grote broer zo trots is op zijn kleine baby broertje, erg lief...
Gefeliciteerd feelsogood!

Lijkt me een goede beslissing tasje, op KV worden ze ook groot :). Bij mij ging de borstvoeding ook niet lekker, heb toen nog gekolfd en dat met de fles aan D. gegeven maar met kolven ben ik ook gestopt. Productie liep steeds meer terug waardoor hij een gedeelte KV en BV kreeg, toen besloten om te stoppen met kolven en alleen KV te geven en daar doet hij het hardstikke goed op.
Morgen is hij alweer 3 weken!

Hoe gaat het met de andere dames en baby's?
Feelsogood, proficiat met jullie dochtertje! Het klinkt als een hele mooie en ontspannen bevalling!

tasje en aardbei, heel goed te begrijpen dat jullie overgeschakeld zijn naar kv. Gewoon lekker genieten van de beslissing die je hebt gemaakt en de voordelen die daarbij komen kijken.

Hier is ook alles in orde met het dochtertje. Ze is al 5,5 weken. Ze is 5 cm gegroeid en een 709gr bijgekomen met gekolfde bv. Tot nu toe hou ik het vol en blijft het haalbaar. Sinds vorige week donderdag is ze begonnen met de eerste echte sociale lachjes. Zo cute! Ze volgt speelgoedjes met haar oogjes en we leggen ze elke dag eventjes op haar buik zodat ze rug- en nekspieren kan beginnen oefenen. Ze slaapt 's nachts heel goed maar is overdag wat onrustiger geworden. Ik geniet zo enorm van haar als ze als een klein warm bolletje tegen mijn borst ligt (zoals nu). Dat zijn de mooiste momenten voor mij.
Had ik al gezegd dat iedereen in de verloskamer moest lachen om een grote van mijn placenta. Er leken onder wel hompen lever aan te hangen. Ze gaan hem gebruiken voor de opleiding.. hij woog 810 gr terwijl een gewone plecenta schijnbaar rond de 400gr weegt(zeiden ze)
Haha tasje, ik heb ook foto's van lachende artsen met een enorme placenta. We hebben er ook dubbel om gelegen. Geen materiaal voor opleiding alleen. Dan zal die van jou wel nog groter geweest zijn :).
Hier een normale placenta geloof ik. Hier een vk die moest lachen omdat ik bij 8 cm ontsluiting in lachen uitbarsten. Kraamzorg gaf achteraf ook aan dat ik mijn eigen gezicht had moeten zien. Tja, ik kon het niet geloven en was gewoon blij.
Inmiddels het normale leven weer aardig opgepakt, man heeft vakantie. Vandaag met z'n allen de hort op geweest. Lekker hoor. Herstel is heel snel gegaan en frummel vindt het ook best.
Ons meisje is intussen al 6,5 weken en het gaat zo snel! Man heeft 3 weken bouwverlof gehad en is sinds vandaag weer voltijds aan het werk. Wel even wennen ivm het kolven maar voorlopig lukt het:)
We doen af en toe kleine en grotere uitstapjes en geniet er van, maar ben toch ook altijd weer blij als we thuis zijn;)

Ik zal af en toe hier nog wel eens komen piepen maar toch iets minder frequent dan de afgelopen maanden. Heel veel geluk en genot met jullie mooie dochtertjes en zoontjes, iedereen! :heart:
Het gaat zeker hard Fiep. Gezellig dat je vaak op stap gaat met de kleine. Jij ook heel veel plezier en geluk met je dochter! :daisy:
Hier merk ik ook dat ik weinig meer hier lees, te drduk met baby en dochter om de tablet op te starten en hier in te loggen. Maar soms lukt hetg zoals nu. Ik blijf het ook 'proberen . Alles gaat gloed hier, we genieten volop'. Zijn ook regelmatig op stap. Dochter heeft nog vakantie dus nu kan het nog!
Hallo allemaal! Op 20 juli is onze dochter geboren! Het was een heftige bevalling na wee-opwekkers maar gelukkig doet ons meisje het hartstikke goed. Inmiddels alweer ruim drie weken! Ik merk dat ik niet meer echt de tijd vind om op het forum te kijken dus ik denk dat dit voorlopig m'n laatste berichtje zal zijn. Ik wens jullie het allerbeste met jullie kleintjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven