Schoonouders Milieu

22-07-2017 10:59 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg tips, dank!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-07-2017 12:45
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
98.93% gewijzigd
Wat een bijzondere reacties, alsof het allemaal aan TO ligt? Ik vind dat schoonmoeder wel raar doet hoor. Je kunt het toch gewoon niet maken om tegen je zoon te zeggen dat zijn vriendin niet welkom is bij het eten? Ontzettend lomp. Hij is 22, het is tijd dat zij accepteert dat hij volwassen is. Als ik hem was zou ik lekker op kamers gaan wonen. Kunnen jullie gewoon LATten en blijven slapen of eten bij elkaar als je dat wilt.
attribuutje schreef:
22-07-2017 11:02
Woon jij zelf wel op jezelf?
Oui!
sinnombre schreef:
22-07-2017 11:27
Als je het op je 22e bij een verkering hebt over je schoonouders, dan ga je ook wel iets te ver.
Je vriend woont nog thuis. Hij moet zich aanpassen aan zijn ouders, logisch dat niet alles zomaar kan.
Volgens mij verwacht jij teveel. Je hoeft niet overal bij te zijn. Ook hoef je niet al dikke vrienden te worden met zijn familie. Houd een beetje afstand en bouw het rustig op.
Daarnaast hebben die ouders wellicht wel gelijk over je gedrag?
Je zegt je neerslachtigheid altijd te verbloemen als je bij ze bent?!
Dus er is wel degelijk iets aan de hand?
En dat verbloemen lukt waarschijnlijk niet zo goed als je denkt.
Is dat misschien een oorzaak van het probleem, jouw gemoedstoestand? Heb jij problemen en vinden zijn ouders jou daarom niet geschikt voor hun zoon?
Hoe dan ook, ik vind die ouders niet raar klinken. Ik vind eerder dat jij jezelf te belangrijk vindt en jezelf de familie probeert in te drukken.
Laat je vriend op kamers gaan, dat lost al veel op. Als je 22 bent wordt dat ook wel tijd!

Dit!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
_Marana_ schreef:
22-07-2017 12:20
Wat een bijzondere reacties, alsof het allemaal aan TO ligt? Ik vind dat schoonmoeder wel raar doet hoor. Je kunt het toch gewoon niet maken om tegen je zoon te zeggen dat zijn vriendin niet welkom is bij het eten? Ontzettend lomp. Hij is 22, het is tijd dat zij accepteert dat hij volwassen is. Als ik hem was zou ik lekker op kamers gaan wonen. Kunnen jullie gewoon LATten en blijven slapen of eten bij elkaar als je dat wilt.
Hoezo lomp het is huis van schoonouders en zij mogen bepalen wie daar eten, wat apart en "lomp" is dat in de OP STOND dat TO niet welkom is maar er toch steeds is dat is raar
mamsvan wijzigde dit bericht op 22-07-2017 12:36
0.74% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ach natuurlijk meltdown, :rofl:
Je dramt, zeurt en hebt te hoge verwachtingen.

Je vriend is al 22, hoog tijd om op kamers te gaan, ben je van alle gedoe af.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Oké thanks, sommige nemen dit te hoog maar het is duidelijk! Genoeg antwoorden, know what to do. Ik moet niet zo zeiken inderdaad!
En graag gedaan hè... :thumbsup:
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Ik geloof dat ik jouw "schoonmoeder" steeds beter begrijp..
Nah, wat onfatsoenlijk om je openingspost weg te halen.

Mensen hier denken met je mee en proberen je te helpen, en dit is wat je doet?!
Voor hem (22) wordt het ook wel de hoogste tijd om op zichzelf te gaan.
Ja als je niet tegen kritiek of goede punten kan begrijp ik je "schoonmoeder" nog beter
O ja OP verwijderen mag niet :idea:
Ja , graag gedaan hoor. :confused:

Je had ook gewoon je OP kunnen laten staan.
Mensen nemen hier de moeite om op jou te reageren.

Het is zoooooooooo storend als mensen de OP ineens verwijderen na wat reacties.
Wat is dat toch?
Kan je het dan opeens niet meer aan ofzo?
Spijt van topic plaatsen is het waarschijnlijk
wat een bullshit van je OP te verwijderen, lekker irritant
Kan ik zeker, alleen het is voor mij duidelijk. Het ligt grotendeels ook bij mezelf. Dan sluit ik het hier bij gewoon netjes af en bedank ik jullie voor alle reacties!
En mijn dank absoluut voor jullie tips
anoniem_351159 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 12:49
35.04% gewijzigd
Uh, was toch iets met sociaal gedrag enzo????
Ja daar heb ik nou wel beeld bij.

Zo zou ik jou ook niet graag aan de Paasdis willen hebben...
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
TO, een openingspost weghalen mag niet.
Life is short. Eat dessert first.
OP verwijderen is niet netjes afsluiten en dat mag niet op Viva forum
mamsvan schreef:
22-07-2017 12:48
OP verwijderen is niet netjes afsluiten en dat mag niet op Viva forum
Dat wist ik niet, ben nieuw.
Zonneweide schreef:
22-07-2017 12:50
Dat wist ik niet, ben nieuw.
Je kunt hem terugzetten, via Googel cache is ie nog te vinden.

En verder:

Gedichten schrijven voor je schoonmoeder, jezelf uitnodigen voor het eten en doordeweeks blijven slapen en vriend die dagen niet tegen zijn ouders praat omwille van jou. Ik zou hier ook moeite mee hebben.
MonicaG schreef:
22-07-2017 12:54
Je kunt hem terugzetten, via Googel cache is ie nog te vinden.

En verder:

Gedichten schrijven voor je schoonmoeder, jezelf uitnodigen voor het eten en doordeweeks blijven slapen en vriend die dagen niet tegen zijn ouders praat omwille van jou. Ik zou hier ook moeite mee hebben.

Ik heb samen op idee van mijn vriend een grappig gedicht geschreven bij een cadeau voor haar verjaardag en verder nodig ik mijzelf nooit maar dan ook nooit uit. Ik vroeg het me toen der tijd alleen maar af. En mijzelf uitnodigen voor het eten doe ik nooit, wil absoluut niet profiteren.
mamsvan schreef:
22-07-2017 12:33
Hoezo lomp het is huis van schoonouders en zij mogen bepalen wie daar eten, wat apart en "lomp" is dat in de OP STOND dat TO niet welkom is maar er toch steeds is dat is raar

Het is ook het huis van hun zoon, en ik vind het inderdaad erg lomp als je tegen je zoon zegt dat zijn verkering niet mee mag eten omdat ze down overkomt. Het is zijn vriendin he, ze hebben al een aantal maanden verkering (in ieder geval al sinds ruim voor Pasen).
_Marana_ schreef:
22-07-2017 13:04
Het is ook het huis van hun zoon, en ik vind het inderdaad erg lomp als je tegen je zoon zegt dat zijn verkering niet mee mag eten omdat ze down overkomt. Het is zijn vriendin he, ze hebben al een aantal maanden verkering (in ieder geval al sinds ruim voor Pasen).
Het is de huis van de ouders niet van hun inwonende kind (eren), ze had wat anders kunnen brengen maar het lijkt mij dat zoon en to niet gisteren zijn geboren tenslotte was TO eerder ook niet welkom wat stond in haar verdwenen OP,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven