Vrouwenforum?

22-07-2017 12:34 67 berichten
Ik vraag me af, stel dat Viva dit forum weer een beetje op de rails krijgt (heel theoretisch ik weet 't) en daarna een campagne opstart om het forum weer opnieuw te promoten en in de markt te zetten. Zou je het dan fijn vinden dat Viva zich profileert als vrouwenforum of juist niet?

Dit forum moet zich juist meer/minder als vrouwenforum profileren?

Totaal aantal stemmen: 94

Ik vind het heel belangrijk dat viva zich meer als vrouwenforum gaat profileren. (20%)
Ik vind het best fijn als viva zich meer als vrouwenforum gaat profileren. (18%)
Ik vind het fijn als viva zich neutraal profileert. (49%)
Ik vind het best fijn als viva zich minder als vrouwenforum gaat profileren. (7%)
Ik vind het heel belangrijk dat viva zich minder als vrouwenforum gaat profileren. (5%)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind helemaal niets.
Neutraal aub
Internagelaktisch
7102 schreef:
22-07-2017 12:36
Ik vind helemaal niets.
Ik ook! Die ontbreekt in de poll. Het maakt mij niets uit en ik vind het wel best zoals het is. Er mogen van mij gerust mannen tussen zitten. Maar het blad Viva is een vrouwenblad en daar associeer je dit forum nu eenmaal mee.
iones schreef:
22-07-2017 12:37
Ik ook! Die ontbreekt in de poll. Het maakt mij niets uit en ik vind het wel best zoals het is. Er mogen van mij gerust mannen tussen zitten. Maar het blad Viva is een vrouwenblad en daar associeer je dit forum nu eenmaal mee.
+1. Het forum staat nu eenmaal gekoppeld aan het blad. Dus ik denk dat het nu eenmaal grotendeels vrouwen blijft aantrekken.
Leest er hier iemand de viva dan???
Maaique schreef:
Neutraal aub
Dit.
De rest vind ik bekrompen.
Misschien in de wachtkamer?
Viva gaat zich niet neutraal profileren want ze zijn gericht op een specifieke doelgroep ivm de reclame-inkomsten.
Nicotientje schreef:
22-07-2017 12:39
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar nee, ik lees de Viva niet. Maar vroeger wel eens. Ik denk dat de leeftijdsgroep van het blad Viva ook op een jonge publiek mikt, en dat was ik vroeger wel, maar nu niet meer. Dat krijg je na zoveel tijd....
Vrouwenforum! Zodat de heren weten dat ze hier best getolereerd worden als ze zich kunnen gedragen, gewaardeerd zelfs, maar dat het hier geen vrijplaats is voor alle mogelijke vrouwonvriendelijke shit.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik twijfel nog
iones schreef:
De optie 'neutraal' staat er ook bij
Dana schreef:
22-07-2017 12:47
Vrouwenforum! Zodat de heren weten dat ze hier best getolereerd worden als ze zich kunnen gedragen, gewaardeerd zelfs, maar dat het hier geen vrijplaats is voor alle mogelijke vrouwonvriendelijke shit.
Dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het juist fijn dat er ook mannen zijn die meeschrijven!!
Nicotientje schreef:
Volgens mij is dat frowned upon :jump:
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Fleet schreef:
+1. Het forum staat nu eenmaal gekoppeld aan het blad. Dus ik denk dat het nu eenmaal grotendeels vrouwen blijft aantrekken.
De vraag is ook of je actief in de profilering daar iets aan wil doen of niet.
Je kan het vrouwen-imago actief gaan versterken of juist actief gaan afzwakken of je actief gaan richten op een neutraal imago.
Dana schreef:

Maar manonvriendelijke shit vind je dus prima omdat je een vrouw bent? Je hebt dus liever een forum met een beperkt wereldbeeld omdat dat dan beter aansluit bij jezelf?
_Amand schreef:
22-07-2017 12:48
Ik twijfel nog
Je bent soms ook net een wijf :proud:
shifty schreef:
22-07-2017 12:52
De vraag is ook of je actief in de profilering daar iets aan wil doen of niet.
Je kan het vrouwen-imago actief gaan versterken of juist actief gaan afzwakken of je actief gaan richten op een neutraal imago.
In de OP heb je het over het forum. Maar dan zou je dus ook het blad gender-neutraal moeten maken. Dan heeft het meer kans vermoed ik.
Of het forum moet losgekoppeld worden en een nieuwe naam krijgen. Kan ook. :)
Dana schreef:
Ik vind het op z'n minst een beetje wereldvreemd dat je spreekt over het 'tolereren' van mannen vanwege hun mogelijke gedrag. Zodra je mannen en vrouwen in een groep zet, passen ze zich aan elkaar aan. De arrogantie die wat mij betreft spreekt uit het opleggen van gedragseisen specifiek aan mannen werp ik verre van me. Aso's heb je onder mannen en vrouwen. Voorrechten uitdelen aan vrouwen omdat ze vrouw zijn? :byee:

Nee, ik twijfel niet meer.
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 16:57
0.35% gewijzigd
Fleet schreef:
22-07-2017 13:03
Of het forum moet losgekoppeld worden en een nieuwe naam krijgen. Kan ook. :)
Dat kan inderdaad ook een manier zijn om je opnieuw te profileren. Er zijn beste mogelijkheden om je anders te profileren denk ik.
Een hele andere naam en/of een geheel nieuw forum opzetten kan ook een optie zijn.
Wie zal het zeggen?! / sayswho?!
Ik voel me als vrouw niet aangetrokken tot een forum dat zich specifiek als vrouwenforum profileert. Ik vind een gemengd forum, zonder duidelijk overheersende mannen- of vrouwenaanwezigheid, het prettigst. Ik waardeer ieders inbreng en mening, los van het geslacht. Ik vind niet dat mannen per definitie vrouwonvriendelijke shit posten. Ik wil het liefst forummen op een forum dat zowel vrouw- als manonvriendelijke onderwerpen verwerpt. Wat mij betreft dus graag neutraal profileren. En niet meer 'voor vrouwen met een mening' als slogan gebruiken.
Meer de mannelijke mening lijkt me prima. Heeft de Linda eigenlijk een forum? En inderdaad de viva lees ik eigenlijk alleen als het eens tussen de map bij de dokter oid ligt.
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven