Werk & Studie alle pijlers

Acties broodafdeling supermarkt.

23-07-2017 08:58 19 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-07-2017 09:28
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
99.62% gewijzigd
Niet om jouzelf hoor maar ik heb veel meer sympathie voor een hardwerkende ondernemer ( bakker) met een ambachtelijk product dan een supermarkt. Natuurlijk is brood van de bakker veel lekkerder. Gaan jullie m dan kapot concurreren? Ik hoop toch van niet. Ik ga dus ook geen tips geven. Wel vreemd dat bij jullie brood zo slecht loopt, bij de meeste supermarkten loopt hetwel omdat niet iedereen geld aan brood van de bakker kan en wil uitgeven.
Denk eens aan acties als:

- 1 plus 1 gratis.
-einde van dag 35% korting.
-bordjes met proeverijtjes.

Overigens opvallend dat JIJ acties dient te verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Geef workshops aan de kinderen van vakantiegangers (bijvoorbeeld pizza maken, koeken versieren, enz.).
Mensen zelf hun stroopwafels laten bakken en afrekenen. Ruikt lekker, leuk voor de kids en toeristen ook. En superverse stroopwafels hmm lekker hoor. Nodig bak deeg stroop wafelijzer en gaan. Mij zou je hebben haha
Wat schuift het?
vakantie pakket samenstellen voor de vakantiegangers ....denk aan Krentenbollen, zachte en harde bolletjes.

Of 3 producten voor 5 euro.
Je werkt dus bij een slechte supermarkt als je baas jou acties laat verzinnen.

Ik koop ook nooit iets bij de broodafdeling van een supermarkt.
Ik ga altijd naar de bakker.
Net als dat ik vlees koop bij de slager.
Er is niet een klein verschil met de echte bakker, maar een gigantisch verschil.
Alleen de AH XL heeft een goede broodafdeling, andere supermarkten zijn prut.
[/quote]
irritant zeg gelijk je topic weghalen.

er stond dus: ik werk op een slechtlopende afdeling van een supermarkt op de broodafd. en moet iets verzinnen om de omzet op te krikken. want er is een warme bakker in het dorp waar iedereen liever brood haalt veel lekkerder. weten jullie hoe ik nou de omzet kan verhogen graag tips.
raar om een onnozel topic als dat razendsnel weg te halen lekker belangrijk allemaal.

ik eet zelf trouwens alleen nog maar brood van de turkse bakker lekker vers en vele soorten brood puntjes stokbrood plat rond brood wel of niet sesamzaad erop wit volkoren noem maar op
en als ik tosti wil ligt er nog ergens een zak gewone boterhammen van de supermarktbakker die prima is in de vriezer. hou niet zo van die bammetjes met kaas. uitsmijter of tosti soms als troostfood en wentelteefjes natuurlijk o wow goed idee ga ik nu maken lekker ontbijtje kreeg ik altijd op maandag om restjes witbrood op te maken lekker veel kaneel erin hoop dat ik ergens nog suiker in huis heb want met honing is het niet net als vroeger. toch bedankt je zinloze topic leverde een top idee op doei prinses
blauwuiltje schreef:
23-07-2017 09:14
Wel vreemd dat bij jullie brood zo slecht loopt, bij de meeste supermarkten loopt hetwel omdat niet iedereen geld aan brood van de bakker kan en wil uitgeven.
Of omdat mensen geen tijd/ zin hebben om naar de bakker te gaan, of omdat mensen geen/ amper brood eten, het niet zulke fijnproevers zijn en het brood van de supermarkt wel prima vinden, gemak...
Tja ik ga ook naar de bakker (en de slager). Het is veel minder snel droog en het smaakt heerlijk. Net als gebak.... Dat haal ik ook bij de bakker. De supermarkt is prima voor de andere producten maar de slager en bakker zijn kwalitatief echt beter.
Ik heb je Gestaft. Je mag je OP niet weghalen.
Damselindistress schreef:
23-07-2017 10:11
Tja ik ga ook naar de bakker (en de slager). Het is veel minder snel droog en het smaakt heerlijk. Net als gebak.... Dat haal ik ook bij de bakker. De supermarkt is prima voor de andere producten maar de slager en bakker zijn kwalitatief echt beter.
Dat zou andersom moeten zijn. Als het minder snel uitdroogt zitten er hulpstoffen in die je niet zou verwachten bij een goede bakker, maar wel bij de supermarkt. Goed brood moet op de dag van bakken opgegeten worden.
Ah ok dat wist ik niet....Wij vriezen het altijd in dus dagelijks vers.....
proudmama33 schreef:
23-07-2017 10:13
Wow. Met een hoofdletter zelfs....Ik hoop niet dat ik ooit Gestraft word.....
Jufjoke schreef:
23-07-2017 14:44
Dan moet je je aan de regels houden.
Jufjoke schreef:
23-07-2017 14:44

Gestaft ja. Wil jij ook Gestaft worden?
Per ongeluk door de auto-correctie zo getypt. Vergeef me. Juf Joke.
proudmama33 schreef:
23-07-2017 10:13
Ah, heel goed dat niet mag. Ik wist dat niet. Het gebeurt veel; behoorlijk irritant. Is het een nieuwe regel?

https://www.viva.nl/huisregels/
p. Verwijderen van OpeningsPosts (OP).
Bij herhaaldelijk verwijderen van OP zonder duidelijke reden met betrekking tot de privacy ontvangt de betreffende TopicOpener een waarschuwing. Mocht de forummer deze waarschuwing niet tot zich nemen zullen er conform regels van het bansysteem stappen worden ondernomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven