Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 23 juli 2017 om 16:59
Ga je lekker ? Grappig hoe sommige mensen hier altijd hun mond vol hebben over fatsoen bij ánderen.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-07-2017 16:32Ik klap even mee![]()
Goedendag zeg, over forumgekkies gesproken..
.
zondag 23 juli 2017 om 17:01
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-07-2017 16:53Ze? Mijn ex was een (soort van) man. Volgens hem was ik een vals loeder die hem hartklachten bezorgde.
Volgens de mijne had ik de psychiater die de diagnose stelde gemanipuleerd
zondag 23 juli 2017 om 17:02
Eens hoor. Dat geeft dan helaas wel aan dat er wellicht wat gebrek is aan forum-ervaring / inzicht aan de ándere kant. Ik hoop echt dat dat ze niet gaat opbreken.
impala wijzigde dit bericht op 23-07-2017 17:04
1.15% gewijzigd
.
zondag 23 juli 2017 om 17:04
Haha, die van mij zei "Ja die heb je natuurlijk ook alweer om je vingertje gewonden hè". Over de makelaar. De psych. De mediator. De rechter. Wie dan ook die nog maar leek te neigen naar het zetten van een vraagteken bij zijn wensen/opmerkingen/hem in zijn algemeenheid.Knuffelheks schreef: ↑23-07-2017 17:01Volgens de mijne had ik de psychiater die de diagnose stelde gemanipuleerd![]()
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 23 juli 2017 om 17:07
Ja, die ook allemaal.Solivagant schreef: ↑23-07-2017 17:04Haha, die van mij zei "Ja die heb je natuurlijk ook alweer om je vingertje gewonden hè". Over de makelaar. De psych. De mediator. De rechter. Wie dan ook die nog maar leek te neigen naar het zetten van een vraagteken bij zijn wensen/opmerkingen/hem in zijn algemeenheid.
![]()
En daarna ging ie boeken lezen over emotionele mishandeling
zondag 23 juli 2017 om 17:10
zondag 23 juli 2017 om 17:10
Ooh. Jij en Solvigant winnenKnuffelheks schreef: ↑23-07-2017 17:07Ja, die ook allemaal.
En daarna ging ie boeken lezen over emotionele mishandeling![]()
zondag 23 juli 2017 om 17:11
Jij wel dan? Persoonlijk? Of heb je het ook alleen maar van horen zeggen? En dan bedoel ik serieuze last he, geen ergernis.doornroosje9 schreef: ↑23-07-2017 17:10Schamen? Jij hebt er geen last van gehad. Ik snap het heel goed.
(Serieuze vraag dit)
.
zondag 23 juli 2017 om 17:12
Oh, goeie. Zal hem een linkje sturen naar bol.com!Knuffelheks schreef: ↑23-07-2017 17:07Ja, die ook allemaal.
En daarna ging ie boeken lezen over emotionele mishandeling![]()
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 23 juli 2017 om 17:13
Yasmijn heeft hier inmiddels al zó vaak de trollenherkenhandleiding neergeschreven dat de betere beroepstrol al lang weet waar hij/zij rekening mee moet houden.shifty schreef: ↑23-07-2017 16:57Het gaat er niet zozeer om of iets feitelijk zo onvoorstelbaar is dat je het (haast) niet kan geloven. Het gaat om de ongeloofwaardige manier waarop iets gebracht wordt. Zoals yasmijn aangeeft zit zo'n verhaal vol met diverse details die het totaal gewoon heel ongeloofwaardig maken. Het gaat er niet om of dat feiten ongeloofwaardig zijn. Het gaat er ook niet om of je correct taalgebruik toe past. Het gaat er om dat de manier waarop feiten gebracht worden het geheel ongeloofwaardig maakt. En ja dat is dan een subjectieve interpretatie ervan want je kan het niet bewijzen nee. Maar als iemand in een donker steegje 'echte' rolexen staat te verkopen geloof ik het ook niet.
En het gaat wat mij betreft niet zo zeer om of iets ongeloofwaardig is volgens het handboek der trolherkenning.
Het gaat er wat mij betreft om dat het soms best wel irritant is dat ik steeds moet lezen dat een ander een achterdochtig wereldbeeld heeft door al de ervaring.
feow wijzigde dit bericht op 23-07-2017 17:17
0.55% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 23 juli 2017 om 17:16
zondag 23 juli 2017 om 17:25
En dat is dus allemaal zo subjectief als de pest. Jij kunt vinden dat iemand raar taalgebruik bezigt, maar dat maakt het nog geen raar taalgebruik. Jij kunt vinden dat iemand irrelevante details vermeldt, maar voor degene die ze vermeldt zijn ze misschien wel heel relevant. Sommige mensen schrijven nou eenmaal zoals ze praten, compleet met raar taalgebruik en details waarvan je de relevantie ter discussie zou kunnen stellen.shifty schreef: ↑23-07-2017 16:57Het gaat er niet zozeer om of iets feitelijk zo onvoorstelbaar is dat je het (haast) niet kan geloven. Het gaat om de ongeloofwaardige manier waarop iets gebracht wordt. Zoals yasmijn aangeeft zit zo'n verhaal vol met diverse details die het totaal gewoon heel ongeloofwaardig maken. Het gaat er niet om of dat feiten ongeloofwaardig zijn. Het gaat er ook niet om of je correct taalgebruik toe past. Het gaat er om dat de manier waarop feiten gebracht worden het geheel ongeloofwaardig maakt. En ja dat is dan een subjectieve interpretatie ervan want je kan het niet bewijzen nee. Maar als iemand in een donker steegje 'echte' rolexen staat te verkopen geloof ik het ook niet.
zondag 23 juli 2017 om 17:26
zondag 23 juli 2017 om 17:29
Och. Ik snap best dat mensen hun vraagtekens hebben bij Sap, al vind jij haar dan blijkbaar helemaal geweldig. En over spioneren zullen we het in jouw geval maar niet hebben he.
zondag 23 juli 2017 om 17:32
Ik vind haar niet perse geweldig, wel leuk om te lezen maar vooral: ik hou niet van heksenjachten. En al helemaal niet op basis van hear-say (dat is eigenlijk dubbelop he, want altijd zo bij een heksenjacht).Lady_Voldemort schreef: ↑23-07-2017 17:29Och. Ik snap best dat mensen hun vraagtekens hebben bij Sap, al vind jij haar dan blijkbaar helemaal geweldig. En over spioneren zullen we het in jouw geval maar niet hebben he.
En op die laatste opmerking ga ik niet in, die vind ik onder de gordel.
.
zondag 23 juli 2017 om 17:39
Word ik ook in de gaten gehouden?doornroosje9 schreef: ↑23-07-2017 10:40Nou, een paar mensen houden haar in de gaten nu. Dus als ze uit de bocht vliegt, wordt daar vast iets aan gedaan.
Of moet ik zelf surveilleren?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 23 juli 2017 om 17:44
zondag 23 juli 2017 om 17:45
Nou, ik heb jou nog helemáál niet gezien daarsimbalabimba schreef: ↑23-07-2017 17:39Word ik ook in de gaten gehouden?
Of moet ik zelf surveilleren?
.
.
zondag 23 juli 2017 om 17:45
Lady_Voldemort schreef: ↑23-07-2017 17:25En dat is dus allemaal zo subjectief als de pest. Jij kunt vinden dat iemand raar taalgebruik bezigt, maar dat maakt het nog geen raar taalgebruik. Jij kunt vinden dat iemand irrelevante details vermeldt, maar voor degene die ze vermeldt zijn ze misschien wel heel relevant. Sommige mensen schrijven nou eenmaal zoals ze praten, compleet met raar taalgebruik en details waarvan je de relevantie ter discussie zou kunnen stellen.
Dat zeg ik.
zondag 23 juli 2017 om 17:52
Ik ga er van uit dat ze niet zelfstandig dat forum zo snel gevonden heeft maar dat ze een connectie heeft die haar uitgenodigd/meegenomen/er op geattendeerd heeft. En ik neem dan aan dat die connectie ook wel weet hoe controversieel die persoon is. En als je dat weet dan zou ik daar terughoudend in zijn geweest.
zondag 23 juli 2017 om 17:55
Uhhhhhhh ik heb dat nieuwe forum gewoon online gevonden zonder uitnodiging. Voor de rest heb ik er geen interesse in.shifty schreef: ↑23-07-2017 17:52Ik ga er van uit dat ze niet zelfstandig dat forum zo snel gevonden heeft maar dat ze een connectie heeft die haar uitgenodigd/meegenomen/er op geattendeerd heeft. En ik neem dan aan dat die connectie ook wel weet hoe controversieel die persoon is. En als je dat weet dan zou ik daar terughoudend in zijn geweest.
zondag 23 juli 2017 om 17:57
Nou, ik ken haar iets beter dan jij en ik denk dat ze gewoon meegelezen heeft hier. Er zijn niet zoveel mensen die haar zouden uitnodigen. En daarvan komen er ook nog maar heel weinig (zeg maar niemand ?) op dat andere forum. Ik heb haar zelf nog niet eens gezien (of herkend) daar.shifty schreef: ↑23-07-2017 17:52Ik ga er van uit dat ze niet zelfstandig dat forum zo snel gevonden heeft maar dat ze een connectie heeft die haar uitgenodigd/meegenomen/er op geattendeerd heeft. En ik neem dan aan dat die connectie ook wel weet hoe controversieel die persoon is. En als je dat weet dan zou ik daar terughoudend in zijn geweest.
Maar áls ik haar gesproken zou hebben onlangs, dan had ik haar vast wel getipt. Dat dan weer wel.
impala wijzigde dit bericht op 23-07-2017 17:59
11.87% gewijzigd
.