Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Toch fijn dat sommige dingen nooit veranderen. Topics over thuisblijfmoeders en narcistische exen lopen vanaf het ontstaan van dit forum altijd als een tierelier. :lol:
Elke 3 maanden komt er wel zo'n ex en elk jaar de oeverloze discussie over de TBM. ;-))
yasmijn schreef:
23-07-2017 14:48
Toch fijn dat sommige dingen nooit veranderen. Topics over thuisblijfmoeders en narcistische exen lopen vanaf het ontstaan van dit forum altijd als een tierelier. :lol:
Elke 3 maanden komt er wel zo'n ex en elk jaar de oeverloze discussie over de TBM. ;-))
En topic over narcistische ex klopt niet, iedereen krijgt de schuld in haar leven.
7102 schreef:
23-07-2017 14:50
En topic over narcistische ex klopt niet, iedereen krijgt de schuld in haar leven.
Allicht. Het druipt er weer af.
MoirenPhae schreef:
23-07-2017 13:39
Dat neemt niet weg dat ik er natuurlijk wel wat van vind.
O? Do enlighten me please. ;-D
yasmijn schreef:
23-07-2017 14:52
Allicht. Het druipt er weer af.
Inderdaad want zij zijn groot en ik is klein :calimero:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dit gaat ook een topper worden, ook vandaag lid geworden:

relaties/ex-van-vriend-heeft-zelfmoord- ... #p27345541
Ze sluiten zo mooi op elkaar aan he, de thuisblijfmoeder en de narcistische ex. De tweede illustreert prachtig waarom in het eerste topic zo gehamerd wordt op financiële zelfstandigheid.
_Marana_ schreef:
23-07-2017 15:52
Ze sluiten zo mooi op elkaar aan he, de thuisblijfmoeder en de narcistische ex. De tweede illustreert prachtig waarom in het eerste topic zo gehamerd wordt op financiële zelfstandigheid.
Het is stomtoevallig :lol:
yasmijn schreef:
23-07-2017 15:43
Dit gaat ook een topper worden, ook vandaag lid geworden:

relaties/ex-van-vriend-heeft-zelfmoord- ... #p27345541

'Vorige maand was nog een maand van vreugde'
shifty schreef:
23-07-2017 15:59
Dat bedoel ik. Dat schrijft een normaal mens toch niet :lol:

Dat schrijven en zeggen alleen mensen van koninklijke bloede :proud:
Stomtoevallig zit ik Juliana's privécorrespondentie te lezen, aan haar vriendinnen.
Zij schreef echt zo.
Van alle drie de topics geloof ik geen hol.
Als ik ooit onverwacht in de shit zou komen zal ik mijn 'zo heurt het' boekje erbij pakken voor de juiste formulering.

Uiteraard nadat ik eerst maanden meelul om mijn geloofwaardigheid meer body te geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
23-07-2017 16:06
Als ik ooit onverwacht in de shit zou komen zal ik mijn 'zo heurt het' boekje erbij pakken voor de juiste formulering.

Uiteraard nadat ik eerst maanden meelul om mijn geloofwaardigheid meer body te geven.
En niet vergeten om alleen het gedrag van een ex te beschrijven en vooral geen diagnose te benoemen die niet officieel door minimaal drie psychiaters gegeven is.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
feow schreef:
23-07-2017 16:06

Daarom ben ik een paar jaar geleden uit voorzorg maar begonnen met meelullen, voor als ik ooit eens in de shit zou komen. Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen.
yasmijn schreef:
23-07-2017 16:05
Van alle drie de topics geloof ik geen hol.
Kan en in het geval van de kersverse moeder met plots drie kinderen extra, hoop ik het ook. Dat deze kinderen dus niet bestaan en deze verwarring en verdriet inderdaad niet voelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
23-07-2017 16:10
Kan en in het geval van de kersverse moeder met plots drie kinderen extra, hoop ik het ook. Dat deze kinderen dus niet bestaan en deze verwarring en verdriet inderdaad niet voelen.
Dat weet ik voor 99% zeker. Ik ben helaas zo forumdoorgewinterd dat ik het altijd direct zie.

Dit bv:

De school zei ook wat zijn ze trots en blij dat hun broertje er eindelijk is.

Euh, broertje was 5 weken te vroeg geboren? En wat heeft de school ermee van doen? Het staat weer veel te vol onnodige details.

En ze zijn altijd net lid maar komen met de meest 'zware' topics.
En de TBM lokt gewoon reacties uit met al die vraagtekens die ze achter elke zin pleurt.
En voor wat betreft een kind krijgen van een 30 jaar oudere niet gediagnosticeerde narcist: succes verzekerd.
shifty schreef:
23-07-2017 15:59
5 weken te vroeg geboren is meestal toch wel even flinke stress hoor, en een week of 2 op de couveuse afdeling.
Als ik het nu goed begrijp heb je hier het alleenrecht op zeiken én op de bijna feilloze zekerheid dat je precies weet dat iemand trollt. :-D Altijd prettig om zaken glashelder te hebben lijkt me, ik ga op standje 'ik zie het wel' verder, forumt namelijk ook best prettig. ;-))
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Applause voor Yasmijn.
Enn schreef:
23-07-2017 16:21
Als ik het nu goed begrijp heb je hier het alleenrecht op zeiken én op de bijna feilloze zekerheid dat je precies weet dat iemand trollt. :-D Altijd prettig om zaken glashelder te hebben lijkt me, ik ga op standje 'ik zie het wel' verder, forumt namelijk ook best prettig. ;-))
Ja, dat wel. Het blijft wel vermaak natuurlijk.
Fee-de-Goede schreef:
23-07-2017 16:23
Applause voor Yasmijn.
Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt maar ik neem het toch graag in ontvangst. :hello:
Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat niks zo gek kan zijn of het gebeurt wel ergens. Als ik onder een nieuwe nick mijn belevenissen met mijn schoonfamilie zou beschrijven zou ik onmiddellijk weggezet worden als trol, en toch is het allemaal echt gebeurd. Het is alleen allemaal niet zo gebruikelijk, en gelukkig ook maar.
Godsamme zeg, wordt Sap nu ook al bespioneerd op dat andere forum om hier weer eens lekker over de tong te gaan?
Verschrikkelijk dit. Jullie moeten je schamen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven