Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 23 juli 2017 om 14:50
En topic over narcistische ex klopt niet, iedereen krijgt de schuld in haar leven.
zondag 23 juli 2017 om 15:14
O? Do enlighten me please.
zondag 23 juli 2017 om 15:37
zondag 23 juli 2017 om 15:43
Dit gaat ook een topper worden, ook vandaag lid geworden:
relaties/ex-van-vriend-heeft-zelfmoord- ... #p27345541
zondag 23 juli 2017 om 15:59
yasmijn schreef: ↑23-07-2017 15:43Dit gaat ook een topper worden, ook vandaag lid geworden:
'Vorige maand was nog een maand van vreugde'
zondag 23 juli 2017 om 16:06
Als ik ooit onverwacht in de shit zou komen zal ik mijn 'zo heurt het' boekje erbij pakken voor de juiste formulering.
Uiteraard nadat ik eerst maanden meelul om mijn geloofwaardigheid meer body te geven.
Uiteraard nadat ik eerst maanden meelul om mijn geloofwaardigheid meer body te geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 23 juli 2017 om 16:10
En niet vergeten om alleen het gedrag van een ex te beschrijven en vooral geen diagnose te benoemen die niet officieel door minimaal drie psychiaters gegeven is.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Daarom ben ik een paar jaar geleden uit voorzorg maar begonnen met meelullen, voor als ik ooit eens in de shit zou komen. Dat zou eigenlijk iedereen moeten doen.
Kan en in het geval van de kersverse moeder met plots drie kinderen extra, hoop ik het ook. Dat deze kinderen dus niet bestaan en deze verwarring en verdriet inderdaad niet voelen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 23 juli 2017 om 16:16
Dat weet ik voor 99% zeker. Ik ben helaas zo forumdoorgewinterd dat ik het altijd direct zie.
Dit bv:
De school zei ook wat zijn ze trots en blij dat hun broertje er eindelijk is.
Euh, broertje was 5 weken te vroeg geboren? En wat heeft de school ermee van doen? Het staat weer veel te vol onnodige details.
En ze zijn altijd net lid maar komen met de meest 'zware' topics.
En de TBM lokt gewoon reacties uit met al die vraagtekens die ze achter elke zin pleurt.
zondag 23 juli 2017 om 16:21
Als ik het nu goed begrijp heb je hier het alleenrecht op zeiken én op de bijna feilloze zekerheid dat je precies weet dat iemand trollt.
Altijd prettig om zaken glashelder te hebben lijkt me, ik ga op standje 'ik zie het wel' verder, forumt namelijk ook best prettig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 23 juli 2017 om 16:23
Ja, dat wel. Het blijft wel vermaak natuurlijk.
zondag 23 juli 2017 om 16:25
Ik weet dat je het sarcastisch bedoelt maar ik neem het toch graag in ontvangst.
zondag 23 juli 2017 om 16:25
Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat niks zo gek kan zijn of het gebeurt wel ergens. Als ik onder een nieuwe nick mijn belevenissen met mijn schoonfamilie zou beschrijven zou ik onmiddellijk weggezet worden als trol, en toch is het allemaal echt gebeurd. Het is alleen allemaal niet zo gebruikelijk, en gelukkig ook maar.