Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
shifty schreef:
23-07-2017 17:52
Ik ga er van uit dat ze niet zelfstandig dat forum zo snel gevonden heeft maar dat ze een connectie heeft die haar uitgenodigd/meegenomen/er op geattendeerd heeft. En ik neem dan aan dat die connectie ook wel weet hoe controversieel die persoon is. En als je dat weet dan zou ik daar terughoudend in zijn geweest.
Deze mevrouw kennende zal ze gewoon de hele tijd hebben meegelezen hier, en aangezien de link meermaals is geplaatst zal ze hebben geklikt en een account aangemaakt.
Lady_Voldemort schreef:
23-07-2017 17:59
Deze mevrouw kennende zal ze gewoon de hele tijd hebben meegelezen hier, en aangezien de link meermaals is geplaatst zal ze hebben geklikt en een account aangemaakt.
Ook zonder de link plaatsen kan je het gewoon zo vinden.
Ttass30 schreef:
23-07-2017 14:24
Is er een wet dan?
Natuurlijk niet.
Ik realiseer me dat het een aanname is.
Pinda-Kaas schreef:
22-07-2017 21:53
mag ik ook meedoen, dan kunnen we de peilers een beetje verdelen
Zorg dan wel dat je de forumvaktaal leert: pijlers.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
23-07-2017 18:20
Zorg dan wel dat je de forumvaktaal leert: pijlers.
peijlers
MoirenPhae schreef:
23-07-2017 18:09
Natuurlijk niet.

Ik dacht al forum wet bestaat dat.
Arnoud Engelfriet heeft er vast nog meer over geschreven, maar dit (vergelijkbaar?) vond ik;

https://www.security.nl/posting/30909/J ... rbannen%3F
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
MoirenPhae schreef:
23-07-2017 18:09
Natuurlijk niet.

Oh kak. Nou lekker dan. Ik had Moszkovicz al onder de sneltoets gezet voor het geval ik zonder opgaaf van geldige reden van het forum af geknikkerd zou worden.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 23-07-2017 18:33
0.59% gewijzigd
Pinda-Kaas schreef:
23-07-2017 18:25
peijlers
Beter.
shifty schreef:
23-07-2017 18:29
Oh kak. Nou lekker dan. Ik had Moskovitz al onder de sneltoets gezet voor het geval ik zonder opgaaf van geldige reden van het forum af geknikkerd zou worden.
Toch niet Bram hè?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
impala schreef:
23-07-2017 17:57
Nou, ik ken haar iets beter dan jij en ik denk dat ze gewoon meegelezen heeft hier. Er zijn niet zoveel mensen die haar zouden uitnodigen. En daarvan komen er ook nog maar heel weinig (zeg maar niemand ?) op dat andere forum. Ik heb haar zelf nog niet eens gezien (of herkend) daar.
Maar áls ik haar gesproken zou hebben onlangs, dan had ik haar vast wel getipt. Dat dan weer wel.
Als je haar "iets beter" kent, had je haar ook al lang hèrkend. Vijf minuten rondkijken op SW en ik struikelde er al over.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Solomio schreef:
23-07-2017 18:33
Beter.
en ik werk nog wel met taal :-$
Pinda-Kaas schreef:
23-07-2017 18:35
en ik werk nog wel met taal :-$
Ah, dan weet je ook dat pindakaas gewoon aan elkaar geschreven moet worden hè. :roll:
Solomio schreef:
23-07-2017 18:37
Ah, dan weet je ook dat pindakaas gewoon aan elkaar geschreven moet worden hè. :roll:
dat meen je niet!!!!!
feow schreef:
23-07-2017 18:34
Toch niet Bram hè?

Jawel, het lijkt me dat degene die juridische grenzen over gaan ook het beste weten waar die grenzen nou eigenlijk liggen :biggrin:
simbalabimba schreef:
23-07-2017 18:28
Arnoud Engelfriet heeft er vast nog meer over geschreven, maar dit (vergelijkbaar?) vond ik;

https://www.security.nl/posting/30909/J ... rbannen%3F

Leuk linkje over dit onderwerp :thumbsup:
Solivagant schreef:
23-07-2017 18:34
Als je haar "iets beter" kent, had je haar ook al lang hèrkend. Vijf minuten rondkijken op SW en ik struikelde er al over.
Je denkt toch niet dat ik élk topic daar volg? Het zijn er nogal wat.
.
shifty schreef:
23-07-2017 18:55
Leuk linkje over dit onderwerp :thumbsup:
Nou zéker interessant:
In het MultiMediaMachines-arrest werd bepaald dat je de gebruiker van een forum niet zomaar zonder reden kunt verwijderen. En belangrijker, als je iemand verwijdert en je meldt op het forum waarom, dan zal die reden wel moeten kloppen.

Ik zal mijn rechtsbijstand er eens op zetten, bij mijn volgende ban ;-)
.
impala schreef:
23-07-2017 17:11
Jij wel dan? Persoonlijk? Of heb je het ook alleen maar van horen zeggen? En dan bedoel ik serieuze last he, geen ergernis.
(Serieuze vraag dit)
Maar mij zou je dan wel geloven? Er zijn hier verschillende forummers die gezegd hebben dat ze lastiggevallen en bedreigd zijn door Sap. Zelf, dus niet van horen zeggen. Die geloof je toch niet?

Ik snap dat je wil opkomen voor 'the underdog', daar ben ik zelf ook heel gevoelig voor, maar dan moet je wel alle feiten kennen. Dat is mijn mening.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-07-2017 19:34
Maar mij zou je dan wel geloven? Er zijn hier verschillende forummers die gezegd hebben dat ze lastiggevallen en bedreigd zijn door Sap. Zelf, dus niet van horen zeggen. Die geloof je toch niet?

Ik snap dat je wil opkomen voor 'the underdog', daar ben ik zelf ook heel gevoelig voor, maar dan moet je wel alle feiten kennen. Dat is mijn mening.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag? Heb jij dat persoonlijk ervaren? Of moet ik hieruit begrijpen dat jij het ook alleen van horen zeggen hebt?
Ja, ik zou jou iets eerder geloven dan sommige anderen. Hoewel ik nog van niemand gehoord heb dat zij persoonlijk bedreigd is en ik heb zelf ook niks ernstigs van haar gelezen. Maar er zal er vast eentje zijn die dat verhaal verspreid heeft. En de rest kletst het klakkeloos na. Dat is wat ik ervan denk,
impala wijzigde dit bericht op 23-07-2017 19:45
30.89% gewijzigd
.
impala schreef:
23-07-2017 19:39
Je geeft geen antwoord op mijn vraag? Of moet ik hieruit begrijpen dat jij het ook alleen van horen zeggen hebt?
Ik ben persoonlijk niet lastiggevallen door Sap, vond haar alleen te ver gaan met haar diagnoses. Gevaarlijk voor kwetsbare forummers. Zelf gelezen dus. Voldoende om een ban te krijgen wat mij betreft. Ik weet wel heel zeker dat anderen wel lastiggevallen en bedreigd zijn door haar. Hoe ik dat weet, maakt niet uit. Maar iets zegt me dat je dat toch niet gaat geloven.
Life is short. Eat dessert first.
Jezus impala, je zit volgens mij zo onderhand 24 uur per dag te ageren tegen van alles en nog wat op dit forum.
Misschien tijd om even wat anders te gaan doen?
Knuffelheks schreef:
23-07-2017 19:44
Jezus impala, je zit volgens mij zo onderhand 24 uur per dag te ageren tegen van alles en nog wat op dit forum.
Misschien tijd om even wat anders te gaan doen?
Nee hoor, ik vermaak me prima. En vooral wilde ik even wat zeggen over het stalken van Sap tot op dat andere forum en het geroddel over haar hier. Waar ze zelf niet eens meer wat terug kan zeggen.
Ik kom jou ook steeds tegen. Als je er last van hebt is er een negeerknop. Of ga zelf wat anders doen.
impala wijzigde dit bericht op 23-07-2017 20:12
18.37% gewijzigd
.
Oh het gaat nog steeds over hetzelfde?

Mijn spanningsboog is te kort. Laterrr!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven