Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
doornroosje9 schreef:
23-07-2017 19:34
Maar mij zou je dan wel geloven? Er zijn hier verschillende forummers die gezegd hebben dat ze lastiggevallen en bedreigd zijn door Sap. Zelf, dus niet van horen zeggen. Die geloof je toch niet?

Ik snap dat je wil opkomen voor 'the underdog', daar ben ik zelf ook heel gevoelig voor, maar dan moet je wel alle feiten kennen. Dat is mijn mening.
Ja, precies. Alsof Impala het dan wel gelooft. Wat geen bal uitmaakt trouwens. Van sommige mensen zou ik het wel erg vinden als ze me niet geloven. Daar is Impala er geen van. ;) Jij wel.
-Puss-in-Bootz- schreef:
23-07-2017 20:00
Oh het gaat nog steeds over hetzelfde?

Mijn spanningsboog is te kort. Laterrr!!
Doei. Ik ga je achterna.
impala schreef:
23-07-2017 19:08
Je denkt toch niet dat ik élk topic daar volg? Het zijn er nogal wat.
Nou, het loopt er storm. Niet bij te houden zeg.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Solivagant schreef:
23-07-2017 20:12
Nou, het loopt er storm. Niet bij te houden zeg.
Niet dan? Echt wel. Ik zou ze wel even willen tellen maar het zijn er teveel. Zit jij daar ook dan?
.
impala schreef:
23-07-2017 20:13
Niet dan? Echt wel. Ik zou ze wel even willen tellen maar het zijn er teveel. Zit jij daar ook dan?
Sprak degene die daar de meeste posts heeft :rofl:
Knuffelheks schreef:
23-07-2017 20:20
Ga jij serieus kijken hoeveel posts iedereen heeft?

Nou, daarom vroeg ik daar dan ook om het online zijn uit te kunnen zetten. Helemaal geen rare vraag dus.
Life is short. Eat dessert first.
Knuffelheks schreef:
23-07-2017 20:20
Is dat zo? Goh, daar let ik zelf nou helemaal niet op. Maar fijn dat jij er pret om hebt ;-) Is het nog ergens goed voor, dat dat bijgehouden wordt.
.
Ik vind wel dat het nieuwe forum iets aan de marketing moet doen. De ingehuurde social influencers halen me niet echt over :rofl:
impala schreef:
23-07-2017 20:27
Is dat zo? Goh, daar let ik zelf nou helemaal niet op. Maar fijn dat jij er pret om hebt ;-) Is het nog ergens goed voor, dat dat bijgehouden wordt.
Ik zit je op de hielen blijkbaar. Mss kunnen we er een wedstrijd van maken? :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
He ja. Laten we hier ruzie gaan maken over malkanders postgedrag op een ander forum, en over mensen die daar blijkbaar wel ingeschreven zijn en hier niet .

Gottegottegot zeg. Wat een treurnis.
Het-groepje schreef:
23-07-2017 20:30
Ik vind wel dat het nieuwe forum iets aan de marketing moet doen. De ingehuurde social influencers halen me niet echt over :rofl:
:HA:
impala schreef:
23-07-2017 20:13
Ik vind het daar nou niet erg druk. En als ik dan na vijf minuten al over Sap struikel, zonder op zoek te zijn naar haar... bijzonder grappig dat jij haar dan nog niet hebt gespot.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
gaat het nog steeds over het andere forum?

Doei
Lady_Voldemort schreef:
23-07-2017 20:32
He ja. Laten we hier ruzie gaan maken over malkanders postgedrag op een ander forum, en over mensen die daar blijkbaar wel ingeschreven zijn en hier niet .

+1
Lady_Voldemort schreef:

En wat een hypergedrag, je moet het maar kunnen op twee forums! :-D
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
23-07-2017 21:01
En wat een hypergedrag, je moet het maar kunnen op twee forums! :-D
Het zal wel liggen aan het feit dat hier niks te beleven valt. Dan grijp je natuurlijk iedere gelegenheid aan om ruzie te maken :facepalm:
er werd gezocht naar mannen, wilde ik net willem gaan roepen. :biggrin:
7102 schreef:
23-07-2017 21:08
er werd gezocht naar mannen, wilde ik net willem gaan roepen. :biggrin:
dacht dat ze al verschillende mannen genoeg had gehad, en nu zwanger, dus weet niet wat ze er mee wil
Zomergasten is weer begonnen en dus is het nu bij uitstek de tijd voor een lekkere meta-discussie, denk ik.
vrouwjagersma schreef:
23-07-2017 21:16
Zomergasten is weer begonnen en dus is het nu bij uitstek de tijd voor een lekkere meta-discussie, denk ik.
O, dank je!
Zou ik het zo helemaal vergeten zijn.

Frans vd Waal :heart: 20 augustus
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik vind het helemaal niks, dat Zomergasten. Ik hou best van navelstaren hoor, maar ik heb meer dan genoeg aan het Napraattopic.
Lady_Voldemort schreef:
23-07-2017 21:25
Ik vind het helemaal niks, dat Zomergasten. Ik hou best van navelstaren hoor, maar ik heb meer dan genoeg aan het Napraattopic.
Ik kan je de uitzending van vanavond van harte aanbevelen. Ik zou Hertzberger en Abbring ook wel leuke forummers vinden. Wellicht zijn ze het zelfs.
Lady_Voldemort schreef:
Ken jij het boek en de film chimps?
Zo niet, dan is dat je huiswerk voor deze zomer.

Ik heb echt moeten slikken toen Mama (dat is een aap) afscheid nam van vd Waal bij het 20:00 journaal.

En nu gaat het over vaccinaties, dus dat is achtergrondinformatie voor later op het forum en de napraat daarover.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady_Voldemort schreef:
:biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady_Voldemort schreef:

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven