Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 23 juli 2017 om 22:04
Of dat zinnen dienen te beginnen met een hoofdletter.
zondag 23 juli 2017 om 22:04
Ik heb de tv aangezet. Zeker een boeiende vrouw en discussie. Ik ga morgen kijken wat ik gemist heb. En jullie zijn nu even van me afvrouwjagersma schreef: ↑23-07-2017 21:27Ik kan je de uitzending van vanavond van harte aanbevelen. Ik zou Hertzberger en Abbring ook wel leuke forummers vinden. Wellicht zijn ze het zelfs.
.
zondag 23 juli 2017 om 22:56
Wisten jullie al dat ik alleenstaand ben omdat er geen enkele man iets met mij wil.
Ik weet nog niet precies waarom: te lelijk, te zuur, te bitcherig, te groot ego?
Bij mij allemaal wel denk ik.
kinderen/ervaringen-bam-moeders/list_messages/385193/13#
Pag 13 denk ik.
Ik weet nog niet precies waarom: te lelijk, te zuur, te bitcherig, te groot ego?
Pag 13 denk ik.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 23 juli 2017 om 23:00
Hoe heb ik het ooit zo ver kunnen schoppen, ik kan er overduidelijk niks van!
zondag 23 juli 2017 om 23:00
Ja, ik wilde al komen binnenvallen, maar ik wist van gekkigheid niet wat ik hier van zou kunnen zeggen. Wat een bijzondere ideeën.Solomio schreef: ↑23-07-2017 22:56Wisten jullie al dat ik alleenstaand ben omdat er geen enkele man iets met mij wil.
Pag 13 denk ik.
zondag 23 juli 2017 om 23:04
Ik zit het net te lezen.Solomio schreef: ↑23-07-2017 22:56Wisten jullie al dat ik alleenstaand ben omdat er geen enkele man iets met mij wil.
Pag 13 denk ik.
Ben even sprakeloos.
zondag 23 juli 2017 om 23:05
Het betekent ook dat jullie allemaal knap en lief enzo zijn.vrouwjagersma schreef: ↑23-07-2017 23:00Ja, ik wilde al komen binnenvallen, maar ik wist van gekkigheid niet wat ik hier van zou kunnen zeggen. Wat een bijzondere ideeën.
Zo fijn voor jullie kinderen ook.
zondag 23 juli 2017 om 23:05
Zat het net te lezen, maar wat kan je anders verwachten van een iemand die haar naam afrondt op 12345?Solomio schreef: ↑23-07-2017 22:56Wisten jullie al dat ik alleenstaand ben omdat er geen enkele man iets met mij wil.
Pag 13 denk ik.
Daarna houdt het denken blijkbaar op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 23 juli 2017 om 23:06
zondag 23 juli 2017 om 23:08
Het leek ons verstandiger om het topic slechts voor een select groepje leesbaar te maken. Daar wordt de discussie interessanter door. En diepgaander ook.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-07-2017 23:05Is dat topic weg? Ik krijg melding geen toestemming te bekijken.
zondag 23 juli 2017 om 23:10
En ze lijken ook nog op me. Nog sneuer.Pinda-Kaas schreef: ↑23-07-2017 23:09Nou Solo ik heb medelijden met jouw kroost, met zo'n monsterlijke moeder!
zondag 23 juli 2017 om 23:13
Volgende keer moet je dat ook eens bij de Chinees proberen!vrouwjagersma schreef: ↑23-07-2017 23:11Oh ja. Ik ben zo knap. Ik betaal nooit iets in de supermarkt, ik krijg de sandwichspread altijd gratis mee.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 23 juli 2017 om 23:13
En bij de nieuwe aardappelen.