Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 24 juli 2017 om 11:28
Sluit ik me volledig bij aan.Eleonora-2 schreef: ↑24-07-2017 10:24Petje af voor de BAM moeders in het ervaringen topic.
Jullie trotseerden de zeldzaam onbeschofte reacties van twee aardszuigerds met glans.
Met open mond van stomverbaasde verontwaardiging zitten lezen.
maandag 24 juli 2017 om 11:55
Ik ook.
maandag 24 juli 2017 om 13:21
Ik verbaas me wel over mezelf: de reacties van de ene ontlokken mij alleen maar een schaterlach, terwijl ik bij de ander de onbedwingbare behoefte heb om maar te blijven uitleggen.
Ga ik toch eens met mijn psych bespreken, waar dat verschil vandaan komt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 24 juli 2017 om 13:31
Ook ik zit daar inmiddels mee te lezen.
Het is ook vaak de toon die de muziek maakt. Bij sommige is het hopeloos om uit te blijven leggen, vast geroest in een soort eigen denkwijzen.
Of die zitten er om bewust te kwetsen.
maandag 24 juli 2017 om 13:32
Dit zijn professionals, dat is het verschil.
•
maandag 24 juli 2017 om 13:41
De nietjes-mix! Klein handje soda en scheut chloor in een lege spuitfles, aanvullen met heet water. Badkamer insprayen, uurtje forummen en dan gaan douchen en meteen alles goed afspoelen.Knuffelheks schreef: ↑24-07-2017 13:26Vraagje voor de oudgedienden.
Wat was ook alweer de verhouding van dat brouwsel om de douche mee schoon te maken?
Ik weet dat het chloor, soda en heet water was, maar ik voorkom graag dat de explosievendienst moet komen opdraven![]()
Ik ben niet zo van de chloor, maar heel af en toe als ik een luie bui heb doe ik het weleens. (En dan moet ik altijd even aan MV denken.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 24 juli 2017 om 13:56
Dank!Dana schreef: ↑24-07-2017 13:41De nietjes-mix! Klein handje soda en scheut chloor in een lege spuitfles, aanvullen met heet water. Badkamer insprayen, uurtje forummen en dan gaan douchen en meteen alles goed afspoelen.![]()
Ik ben niet zo van de chloor, maar heel af en toe als ik een luie bui heb doe ik het weleens. (En dan moet ik altijd even aan MV denken.)
Ik wist niet dat MV het brouwsel bedacht had
Ik gebruik ook niet vaak chloor, maar wil nu even lui en snel inderdaad.
maandag 24 juli 2017 om 14:00
maandag 24 juli 2017 om 16:50
Bakingsoda of van dan andere spul?
(Het wordt hoog tijd dat Viva mijn badkamer inneemt. De wc is al een hele poos MV-schoon. En mijn ongedeelde vloertje kijkt me met BlijfGewoonBah-ogen aan)
(Het wordt hoog tijd dat Viva mijn badkamer inneemt. De wc is al een hele poos MV-schoon. En mijn ongedeelde vloertje kijkt me met BlijfGewoonBah-ogen aan)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 24 juli 2017 om 17:17
maandag 24 juli 2017 om 18:15
Ik googlede even op Dasty en vind dit:
Op Huishoudplaza.nl raadden forumleden elkaar in 2004 al de ontvetter aan. In 2007 opende een lezeres op het VIVA-forum het topic 'De Dasty Fanclub'. 'Ik ben nog maar een beginnende gebruiker', schrijft ze, 'maar ik meen dat het middel mij van moeilijke schoonmaakkarweitjes gaat verlichten.' Een ander forumlid: 'Ik ben blij dat het jouw leven ook zo veranderd heeft.' Het FokForum heeft eveneens een fantopic, 'waar zij die van Dasty houden tezamen komen'.

Op Huishoudplaza.nl raadden forumleden elkaar in 2004 al de ontvetter aan. In 2007 opende een lezeres op het VIVA-forum het topic 'De Dasty Fanclub'. 'Ik ben nog maar een beginnende gebruiker', schrijft ze, 'maar ik meen dat het middel mij van moeilijke schoonmaakkarweitjes gaat verlichten.' Een ander forumlid: 'Ik ben blij dat het jouw leven ook zo veranderd heeft.' Het FokForum heeft eveneens een fantopic, 'waar zij die van Dasty houden tezamen komen'.