zwanger worden vanaf augustus deel 2!
vrijdag 19 mei 2017 om 09:15
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
ZWANGER!!
Bevallen
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bijzonderheden |
| Zaphod | 29/31 | 1e | |
| AV1992 | 25/26 | 1e | OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Uitgerekend | Kindje | Bijzonderheden |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bevallen |
| Door87 | 29/23 | Eerste | |
| AutumnTunes | 28/40 | Eerste | |
| Mermaid89 | 27 | Tweede | |
| Herstblaadje89 | 27/29 | Eerste | |
| HermioneJeanGranger | 26/29 | Eerste | |
| Hassebassie | 29 | Eerste | |
| Pandi | 26/26 | Eerste | |
| summer87 | 29/32 | Eerste | |
| sneeuwwitje86 | 30/32 | Eerste | |
| Mellala | 26/31 | Eerste | |
| Floor789 | 24/26 | Eerste |
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
zondag 16 juli 2017 om 10:19
Het gekke is dat ik wel precies weet voor een jongen wat ik leuk vind. Maar qua naam zou ik nog niet echt een jongens naam kunnen bedenken.
Iedereen om ons heen zegt dat we een jongen krijgen. Ben benieuwd.
Ja het lijkt me ook fijn om te horen waar je aantoe bent Mellala. Dan weet je een beetje wat je kan verwachten.
Iedereen om ons heen zegt dat we een jongen krijgen. Ben benieuwd.
Ja het lijkt me ook fijn om te horen waar je aantoe bent Mellala. Dan weet je een beetje wat je kan verwachten.
zondag 16 juli 2017 om 11:58
Gefeliciteerd Pandi!!
@ Hermione, spannend idd een vakantie met de kleine! Ook wel weer fijn, nu schijnt het makkelijker te zijn, dan straks met een peuter! Ik zie het nu nog niet zitten, maar misschien later deze zomer..
@ Floor, zo leuk om straks te weten wat het wordt!
En ik snap de voorkeur nav het geheime leven van een 4-jarige wel Mellala, meisjes kunnen soms net iets krengeriger uit de hoek komen..
@ Mellala, fijn dat je er nu zo in staat dat je zin hebt om alle info te krijgen! Uiteindelijk kun je er alleen maar het beste van maken, maar die instelling is best even lastig in het begin lijkt me. Ik hoop dat je veel duidelijkheid krijgt!
Hier begint alles steeds makkelijker te gaan! Ik ga veel lekker naar buiten met de kleine en ze kan ook steeds beter even in de box of in haar bedje liggen, soms 'speelt' ze zelfs een beetje met de boxspiraal of een boekje. Superschattig, met allemaal kleine geluidjes, dus dan zit ik naast haar verliefd te kijken ipv te stofzuigen haha
. Qua vakantie begin ik ineens te dromen over Center Parcs (wel VIP huisje..) en dagjes naar de dierentuin, lekker burgerlijk, maar lijkt me zo leuk!
@ Hermione, spannend idd een vakantie met de kleine! Ook wel weer fijn, nu schijnt het makkelijker te zijn, dan straks met een peuter! Ik zie het nu nog niet zitten, maar misschien later deze zomer..
@ Floor, zo leuk om straks te weten wat het wordt!
En ik snap de voorkeur nav het geheime leven van een 4-jarige wel Mellala, meisjes kunnen soms net iets krengeriger uit de hoek komen..
@ Mellala, fijn dat je er nu zo in staat dat je zin hebt om alle info te krijgen! Uiteindelijk kun je er alleen maar het beste van maken, maar die instelling is best even lastig in het begin lijkt me. Ik hoop dat je veel duidelijkheid krijgt!
Hier begint alles steeds makkelijker te gaan! Ik ga veel lekker naar buiten met de kleine en ze kan ook steeds beter even in de box of in haar bedje liggen, soms 'speelt' ze zelfs een beetje met de boxspiraal of een boekje. Superschattig, met allemaal kleine geluidjes, dus dan zit ik naast haar verliefd te kijken ipv te stofzuigen haha
woensdag 19 juli 2017 om 07:10
Leuk!!!! Shoppen!!!
Fijn gesprek gehad! De professor denkt dat t gehemelte dicht zal zijn. Dus daar vertrouwen we voor nu maar op. Verder zien we het straks wel.
Lipsluiting zal met 6 maanden zijn. Dan is het ventje groot en sterk en heeft veel bloed.
Verder gaf hij aan dat we in principe nu een verbintenis voor 18 jaar zijn aangegaan haha. Een kindje met schisis blijft maatwerk en altijd onder controle van het schisisteam. Dus geen protocollen. Per kindje wordt bekeken wat nodig is en wanneer dat nodig is.
Fijn gesprek gehad! De professor denkt dat t gehemelte dicht zal zijn. Dus daar vertrouwen we voor nu maar op. Verder zien we het straks wel.
Lipsluiting zal met 6 maanden zijn. Dan is het ventje groot en sterk en heeft veel bloed.
Verder gaf hij aan dat we in principe nu een verbintenis voor 18 jaar zijn aangegaan haha. Een kindje met schisis blijft maatwerk en altijd onder controle van het schisisteam. Dus geen protocollen. Per kindje wordt bekeken wat nodig is en wanneer dat nodig is.
woensdag 19 juli 2017 om 21:44
Leuk Floor, een jongetje! Succes met shoppen, dat lijkt me zo leuk! Ik moet me nu al inhouden haha, kun je nagaan.
Mellala fijn dat het een goed gesprek was, ik hoop dat het klopt en dat het 'alleen' een lipschisis is
goed ook dat het zo'n individueel traject is. Licht je je omgeving al in van tevoren? En moet je ook al zo'n haberman speen kopen? Heb jij al je inkopen al gedaan?
Zaphod, hoe is het met jou?
Mellala fijn dat het een goed gesprek was, ik hoop dat het klopt en dat het 'alleen' een lipschisis is
Zaphod, hoe is het met jou?
woensdag 19 juli 2017 om 21:56
We houden iedereen op de hoogte en zijn er heel open over. Dat geeft ons de kans om ons voor te bereiden maar ook de mensen om ons heen kunnen zich dan voorbereiden.
Ik had al een startersset met Difrax flessen gekocht. Laat ik nog maar even in de dood. Het is afwachten wat het kindje straks wel pakt of niet.
En dan vind ik t weer een voordeel om in het ziekenhuis te bevallen. Daar weten ze vast meer dan wij!
Verder hebben we de spullen aardig compleet!
Ik had al een startersset met Difrax flessen gekocht. Laat ik nog maar even in de dood. Het is afwachten wat het kindje straks wel pakt of niet.
En dan vind ik t weer een voordeel om in het ziekenhuis te bevallen. Daar weten ze vast meer dan wij!
Verder hebben we de spullen aardig compleet!
maandag 24 juli 2017 om 10:40
@Floor, wat leuk een zoon! Gefeliciteerd!
Ik ga trouwen!!! Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd
Ben op het moment niet echt bezig met zwanger worden maar ben helemaal met mijn hoofd bij het trouwen en mensen persoonlijk inlichten hierover! Zo leuk! Ben helemaal gelukkig haha.
Zit inmiddels wel op het wachtbankje, Nod is rond 1 augustus, dus moet nog even geduld hebben.
Ik ga trouwen!!! Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd
Ben op het moment niet echt bezig met zwanger worden maar ben helemaal met mijn hoofd bij het trouwen en mensen persoonlijk inlichten hierover! Zo leuk! Ben helemaal gelukkig haha.
Zit inmiddels wel op het wachtbankje, Nod is rond 1 augustus, dus moet nog even geduld hebben.
maandag 24 juli 2017 om 13:25
Waaauw zo leuk!! Van harte gefeliciteerd! En het lijkt me een heel fijne afleiding inderdaad!
ik mag na de vakantie een kat uitzoeken in het asiel, dus ik probeer mezelf nu af te leiden met kattendingen haha. Gaat best aardig. Mijn nod is 2 augustus, ronde 13 alweer dus begin gewend te raken aan teleurstellingen.
maandag 24 juli 2017 om 19:52
dinsdag 25 juli 2017 om 07:28
We houden het heel bescheiden. Familie en beste vrienden. Eerst trouwen en dan lekker lunchen op echt een prachtige locatie! We krijgen een naked drip cake met heel veel fruit. Heb zelf een leuk bruidsjurkje van Tiffany Rose.
Heb er enorm zin in!! Wordt vast een prachtige dag. En een droge dag zou het perfect maken haha.
Nog niet zenuwachtig gelukkig!
Heb er enorm zin in!! Wordt vast een prachtige dag. En een droge dag zou het perfect maken haha.
Nog niet zenuwachtig gelukkig!
woensdag 26 juli 2017 om 21:45
Dank jullie wel, voel me zo blij!
Hij heeft me op een voor ons bijzondere plek gevraagd, opeens ging hij op zijn knieen voor me. Had het op dat moment totaal niet aan zien komen!
We leven afgelopen week een beetje in een roes. We proberen iedereen zo veel mogelijk persoonlijk in te lichten, dus zijn vooral veel aan het rondrijden.
Heb gewoon opnieuw vakantie nodig om van mijn vakantie bij te komen haha.
@AV, wat leuk dat je een kat gaat kopen! Heb je er al 1 op het oog?
@Mellala, jullie trouwdag gaat al opschieten zeg, spannend! Ik zal duimen voor mooi weer!
Ik ben weer aan het aftellen naar mijn ongesteldheid, nog een week te gaan. Heb weer onwijs pijnlijke borsten. Irritant!
Hij heeft me op een voor ons bijzondere plek gevraagd, opeens ging hij op zijn knieen voor me. Had het op dat moment totaal niet aan zien komen!
We leven afgelopen week een beetje in een roes. We proberen iedereen zo veel mogelijk persoonlijk in te lichten, dus zijn vooral veel aan het rondrijden.
Heb gewoon opnieuw vakantie nodig om van mijn vakantie bij te komen haha.
@AV, wat leuk dat je een kat gaat kopen! Heb je er al 1 op het oog?
@Mellala, jullie trouwdag gaat al opschieten zeg, spannend! Ik zal duimen voor mooi weer!
Ik ben weer aan het aftellen naar mijn ongesteldheid, nog een week te gaan. Heb weer onwijs pijnlijke borsten. Irritant!
woensdag 26 juli 2017 om 22:22
Wat superleuk zaphod!! Ook dat je het zoveel mogelijk mensen persoonlijk vertelt, dat lijkt me ook heel leuk om te doen! Ik ben veel facebookpagina's, marktplaats en het asiel enzo aan het afstruinen, ik heb er twee op het oog maar die zijn erg geliefd, dus de huidige baasjes gaan kiezen wie ze mogen hebben. Binnenkort gaan vriendlief en ik dus op sollicitatie hahaha :-p
Hier hetzelfde, ook een week voor menstruatie en alweer zere borsten. Ik wil het zo graag loslaten en dat lukt op de momenten dat ik stil achter mn bureau zit, maar iedere keer dat ik opsta word ik er weer aan herinnerd. Heel irritant.
Hier hetzelfde, ook een week voor menstruatie en alweer zere borsten. Ik wil het zo graag loslaten en dat lukt op de momenten dat ik stil achter mn bureau zit, maar iedere keer dat ik opsta word ik er weer aan herinnerd. Heel irritant.
zondag 30 juli 2017 om 11:26
zondag 30 juli 2017 om 13:46
Hier alles goed, mn borsten deden deze week echt zeerder dan anders, zelfs met lopen voelde ik ze. Werd er constant aan herinnerd dat ik misschien zwanger was of toch weer niet, heel irritant. Maar dat is nu weer minder geworden. Gisteren wat roze bloedverlies na seks, heb ik vaker voordat ik ongesteld ga worden. Dus het is eigenlijk net als altijd en ik verwacht dat we doorgaan naar poging 14.
Inderdaad, veel plezier en een hele mooie dag gewenst mellala!!
Inderdaad, veel plezier en een hele mooie dag gewenst mellala!!