zwanger worden vanaf augustus deel 2!
vrijdag 19 mei 2017 om 09:15
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
ZWANGER!!
Bevallen
Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016
Mama's to be
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bijzonderheden |
| Zaphod | 29/31 | 1e | |
| AV1992 | 25/26 | 1e | OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Uitgerekend | Kindje | Bijzonderheden |
| Naam | Leeftijd (v/m) | Kindje | Bevallen |
| Door87 | 29/23 | Eerste | |
| AutumnTunes | 28/40 | Eerste | |
| Mermaid89 | 27 | Tweede | |
| Herstblaadje89 | 27/29 | Eerste | |
| HermioneJeanGranger | 26/29 | Eerste | |
| Hassebassie | 29 | Eerste | |
| Pandi | 26/26 | Eerste | |
| summer87 | 29/32 | Eerste | |
| sneeuwwitje86 | 30/32 | Eerste | |
| Mellala | 26/31 | Eerste | |
| Floor789 | 24/26 | Eerste |
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
maandag 31 juli 2017 om 15:55
maandag 31 juli 2017 om 21:27
Zo, ik heb weer even bijgelezen, was hier al te lang niet geweest!
Zaphod gefeliciteerd met je verloving, zo leuk! Mellala jij een geweldige dag morgen, volgens mij komt het helemaal goed met het weer!
Pandi hoeraaaa een zoon! Wat fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat. Ben zo benieuwd hoe dat voelt, dat het gelijk zo vertrouwd voelt als de kleine er is. Nog ongeveer 7 weken en dan zal ik het ook weten
Mellala wat moet dat schrikken zijn geweest tijdens de 20 weken echo, maar wat fijn dat er individueel naar jullie kindje gekeken wordt, en dat er inderdaad zoveel mogelijk is.
Ik ben bijna 33 weken, nog 3 weken en dan lekker verlof. Echt zin in, merk dat ik ook geen zin meer heb om grotere projecten op te pakken op het werk, ik zit m'n tijd wel een beetje uit
Zaphod gefeliciteerd met je verloving, zo leuk! Mellala jij een geweldige dag morgen, volgens mij komt het helemaal goed met het weer!
Pandi hoeraaaa een zoon! Wat fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat. Ben zo benieuwd hoe dat voelt, dat het gelijk zo vertrouwd voelt als de kleine er is. Nog ongeveer 7 weken en dan zal ik het ook weten
Mellala wat moet dat schrikken zijn geweest tijdens de 20 weken echo, maar wat fijn dat er individueel naar jullie kindje gekeken wordt, en dat er inderdaad zoveel mogelijk is.
Ik ben bijna 33 weken, nog 3 weken en dan lekker verlof. Echt zin in, merk dat ik ook geen zin meer heb om grotere projecten op te pakken op het werk, ik zit m'n tijd wel een beetje uit
woensdag 9 augustus 2017 om 20:36
@AV, hebben jullie al een keuze kunnen maken voor een kat?
Ik heb de ovulatietesten van sensitest binnen. Hopelijk geeft dat wat duidelijkheid. Ga er maandag mee beginnen.
Zo vervelend, al een aantal keer gehad wanneer ik tegen iemand zeg dat ik ga trouwen dat ik de vraag krijg wanneer de kindjes nu komen... ik antwoord maar vaag maar het liefst zeg ik;
rot toch op met die stomme vraag en bemoei je er niet mee.
Maar ja dat is dan weer niet zo aardig he
Ik heb de ovulatietesten van sensitest binnen. Hopelijk geeft dat wat duidelijkheid. Ga er maandag mee beginnen.
Zo vervelend, al een aantal keer gehad wanneer ik tegen iemand zeg dat ik ga trouwen dat ik de vraag krijg wanneer de kindjes nu komen... ik antwoord maar vaag maar het liefst zeg ik;
rot toch op met die stomme vraag en bemoei je er niet mee.
Maar ja dat is dan weer niet zo aardig he
woensdag 9 augustus 2017 om 22:01
Grrr wat een kut vraag zaphod. Dan snap ik wel dat je niet aardig wilt blijven.
Hopelijk gaan die testen je meer duidelijkheid geven en is het snel raak.
Zondag ben ik al op de helft ..
we voelen de kleine al flink bewegen ( ik al vanaf 16 weken en mijn vriend deze week voor het eerst) het is echt een kleine drukte maker.
Hopelijk gaan die testen je meer duidelijkheid geven en is het snel raak.
Zondag ben ik al op de helft ..
woensdag 9 augustus 2017 om 22:17
Nog niet Zaphod! We gaan eerst nog op vakantie. Ik moet me echt inhouden om er niet vast eentje te kopen, maar das niet handig. Dan moet herfstblaadje daar ook nog op passen :-p we hebben al wel spulletjes in huis, zoals een kattenbak en reisding.
Wat een stomme opmerking. Ik zeg dat dus ook letterlijk tegen mensen tegenwoordig. Of ik hou mn mond en doe of ik niks gehoord heb, en als ze het dan herhalen en ik reageer weer niet dan hoop ik dat het een duidelijke hint is. Gelukkig is bijna iedereen in mn omgeving nu op de hoogte en houden ze heel veel rekening met me (bij zwangerschapsaankondigingen, maar ook bij beschuit met muisjes op werk en kraamvisite). Ontzettend lief vind ik dat
Voor vakantie pak ik deze keer alleen mn tampons en foliumzuur in, en niet meer een test en multivitaminen. Ik ben mn vertrouwen in mn lichaam een beetje kwijt, volgens mij kan ik dit gewoon niet. Is eigenlijk wel even fijn om me zo te voelen, hoop dat het zo blijft en dat ik niet meer zo teleurgesteld ben als ik weer ongesteld word.
Zaphod, heb jij eigenlijk al iets laten onderzoeken? Sorry dat ik dat vergeten ben.
Wat een stomme opmerking. Ik zeg dat dus ook letterlijk tegen mensen tegenwoordig. Of ik hou mn mond en doe of ik niks gehoord heb, en als ze het dan herhalen en ik reageer weer niet dan hoop ik dat het een duidelijke hint is. Gelukkig is bijna iedereen in mn omgeving nu op de hoogte en houden ze heel veel rekening met me (bij zwangerschapsaankondigingen, maar ook bij beschuit met muisjes op werk en kraamvisite). Ontzettend lief vind ik dat
Voor vakantie pak ik deze keer alleen mn tampons en foliumzuur in, en niet meer een test en multivitaminen. Ik ben mn vertrouwen in mn lichaam een beetje kwijt, volgens mij kan ik dit gewoon niet. Is eigenlijk wel even fijn om me zo te voelen, hoop dat het zo blijft en dat ik niet meer zo teleurgesteld ben als ik weer ongesteld word.
Zaphod, heb jij eigenlijk al iets laten onderzoeken? Sorry dat ik dat vergeten ben.
donderdag 10 augustus 2017 om 17:50
@Floor, wat gaat het snel zeg! Zo leuk voor je! Voel je je nog goed?
@AV, misschien dat ik bij de volgende die er wat van zegt ook wel een opmerking geef.
Ik heb nog niks laten onderzoeken. Ben het steeds aan het uitstellen. Bang voor de uitkomst denk ik... heb al meer problemen gehad qua gezondheid dus ben bang dat mijn lijf me hierin ook teleurstelt...
Vorig jaar augustus gestopt met de pil. Misschien dat ik na deze maand toch maar eens naar de huisarts ga.. moet de moed nog verzamelen!
Lekker dat je met vakantie gaat, waar gaan jullie heen?
Fijn dat mensen om jullie heen er rekening mee houden.
Hoop dat je de teleurstelling dit keer bespaart blijft.
@AV, misschien dat ik bij de volgende die er wat van zegt ook wel een opmerking geef.
Ik heb nog niks laten onderzoeken. Ben het steeds aan het uitstellen. Bang voor de uitkomst denk ik... heb al meer problemen gehad qua gezondheid dus ben bang dat mijn lijf me hierin ook teleurstelt...
Vorig jaar augustus gestopt met de pil. Misschien dat ik na deze maand toch maar eens naar de huisarts ga.. moet de moed nog verzamelen!
Lekker dat je met vakantie gaat, waar gaan jullie heen?
Fijn dat mensen om jullie heen er rekening mee houden.
Hoop dat je de teleurstelling dit keer bespaart blijft.
donderdag 10 augustus 2017 om 18:53
Gek he Av ik leef nog steeds heel erg met jullie mee hoor
Av geniet lekker van je vakantie ! Super leuk ook om straks een kat uit te zoeken. Katten zijn zo grappig . Ik verbaas me elke dag weer over onze kat wat een gek dier.
Zaphod ik voel me gelukkig goed. Af en toe kramp in mijn kuiten S nachts maar ach dat is ook zo weer over.
Ik snap wel dat je het de medische molen nog even uitgeteld het lijkt me ook een grote stap om te nemen. Ik hoop nog steeds voor jullie dat het niet nodig is.
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik vind het wel een beetje spannend. Hopelijk is alles goed. Ik heb wel echt al een buikje.
Hoe is het met beetje-vreemd?? Jij hoeft niet zo lang meer . Kan je het nog volhouden??
Av geniet lekker van je vakantie ! Super leuk ook om straks een kat uit te zoeken. Katten zijn zo grappig . Ik verbaas me elke dag weer over onze kat wat een gek dier.
Zaphod ik voel me gelukkig goed. Af en toe kramp in mijn kuiten S nachts maar ach dat is ook zo weer over.
Ik snap wel dat je het de medische molen nog even uitgeteld het lijkt me ook een grote stap om te nemen. Ik hoop nog steeds voor jullie dat het niet nodig is.
Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Ik vind het wel een beetje spannend. Hopelijk is alles goed. Ik heb wel echt al een buikje.
Hoe is het met beetje-vreemd?? Jij hoeft niet zo lang meer . Kan je het nog volhouden??
zondag 13 augustus 2017 om 20:20
Snap ik zaphod.. het is ook heel dubbel. Ik ben blij dat ik een afspraak bij de gynaecoloog heb, maar vind het ook heel confronterend. Waarom kan ik dit niet ook gewoon, wat doe ik verkeerd? Net gehoord dat zowel m'n neef als m'n nicht een baby krijgen (niet van elkaar gelukkig :-p). Het lijkt zo vanzelfsprekend..
We gaan naar Italië, heb er heel veel zin in! Gaan jullie nog weg?
Spannend Floor! En wat leuk dat je nu ook een buikje krijgt, dan wordt het zo 'echt'. Lijkt me heerlijk!
We gaan naar Italië, heb er heel veel zin in! Gaan jullie nog weg?
Spannend Floor! En wat leuk dat je nu ook een buikje krijgt, dan wordt het zo 'echt'. Lijkt me heerlijk!