zwanger worden vanaf augustus deel 2!

19-05-2017 09:15 517 berichten
Hier is het "starten in augustus 2016" topic mét tabel!

Inloggegevens om de tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: zwanger-augustus2016
Wachtwoord: zwanger2016

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Zaphod 29/31 1e
AV1992 25/26 1e OFO was goed, tot sept 2018 zelf proberen
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Uitgerekend Kindje Bijzonderheden
Bevallen :flirting: td]
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bevallen
Door87 29/23 Eerste :love: 01-05-2017 bevallen van een dochter!
AutumnTunes 28/40 Eerste :love: 05-05-2017 bevallen van een dochter!
Mermaid89 27 Tweede :love: 17-05-2017 bevallen van een dochter!
Herstblaadje89 27/29 Eerste :love: 25-05-2017 bevallen van een zoon!
HermioneJeanGranger 26/29 Eerste :love: 05-06-2017 bevallen van een zoon!
Hassebassie 29 Eerste :love: 13-06-2017 bevallen van een dochter!
Pandi 26/26 Eerste :love: 05-07-2017 bevallen van een zoon!
summer87 29/32 Eerste :love: 20-09-2017 bevallen van een dochter!
sneeuwwitje86 30/32 Eerste :love: 31-10-2017 bevallen van een dochter!
Mellala 26/31 Eerste :love: 11-11-2017 bevallen van een zoon!
Floor789 24/26 Eerste :love: 09-01-2018 bevallen van een zoon!
anoniem_63adbbda85a84 wijzigde dit bericht op 05-04-2018 10:21
51.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ow wow Mellala wat leuk, gefeliciteerd!
Bizar dat het nu zo snel raak was, maar hoe fijn is het zeg!
Voel je je goed?
Heel bizar!

Ik voel me super. Op de ischias na, die begon met 10 weken alweer. Echt @#$%.
Gefeliciteerd en ook heel veel sterkte zaphod. Wat een enorm dubbel gevoel moet dat geven.

Jij ook gefeliciteerd melalla! En 'snel' is relatief, voor mij was je de eerste keer ook snel zwanger ;-)

Hier gaat het prima, al is het wel gek dat ik dubbel word 'ingehaald' door veel van jullie en in m'n directe omgeving. Daar moet ik niet teveel bij stil staan, want dat maakt me verdrietig.
Hee,

Leuk om weer van jullie te horen!

@Zaphod: gefeliciteerd nog, wat fijn dat het met de kleine goed gaat. Maar wat zwaar voor je om dat nieuws over je moeder erbij te hebben. Veel sterkte!

@Mellala: gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws. En 16 weken alweer, wanneer ben je uitgerekend?

@AV: fijn dat het met jou ook goed gaat. Lijkt me inderdaad heel vreemd en moeilijk voor je dat sommigen van ons nu al voor de tweede keer zwanger zijn.

Met mij gaat het nu relatief goed. Ik ben een periode flink genekt door vermoeidheid en slaapproblemen maar dat wordt nu weer wat beter. De tweeling doet het gelukkig ook goed tot nu toe. We hebben elke twee weken een groeiecho dus ze worden wel nauwlettend in de gaten gehouden. Qua praktische dingen zijn we al een heel eind: nieuwe auto, nieuwe kinderwagen, autostoeltjes, tweelingwieg gereserveerd (die huren we) etc. Nu hopen dat ze nog een tijdje blijven zitten.
Dankjewel! Ben 21 oktober uitgerekend. Wel grappig. Met de 1e was ik op 21 november uitgerekend. Dus t scheelt straks net geen 2 jaar.

Hoe ver ben jij nou?
Fijn dat met jou alles oké gaat en dat het met de tweeling goed gaat!
O ja idd! Ik was bij de eerste op 20 okt uitgerekend, ook toevallig. Ik ben nu ruim 24 weken. Vanaf 20 weken houden ze tweelingen extra goed in de gaten door die groeiecho's etc. We moeten dus nog even wennen aan het nieuwe ziekenhuisregime :-)
Gefeliciteerd @zaphod wat fijn dat je bevalling zo snel ging. Maar wat een heftig nieuws van je moeder bah.. heel veel sterkte . Hopelijk mag ze nog een poosje van jullie kleintje genieten.

@mellala wat een goed nieuws gefeliciteerd!

Fijn te horen dat het goed gaat met de tweeling @sneeuwwitje.

Hier gaat ook alles prima. Lekker aan het genieten van mijn allergrootste kleine vriend :flirting: :flirting: nog niet echt behoefte aan een tweede maar moet ook zeggen dat ons eerst een grote verbouwing te wachten staat .
Hoi allemaal,

Geen idee wie hier nog zal kijken, maar wie weet. Ik heb eindelijk goed nieuws te vertellen! Na een vrij intens IVF traject dat na een gecancelde poging uiteindelijk ICSI werd, kan ik vertellen dat ik zwanger ben! Onze eerste embryo terugplaatsing is gelukt, dus wat dat betreft ben ik uiteindelijk nog een enorme geluksvogel als ik kijk naar de jarenlange IVF ellende van anderen.

De natuur had nog een verrassing voor ons in petto: op de eerste echo bij 7 weken klopten er twee hartjes :heart: :heart: we verwachten een eeneiige tweeling (het embryo is gesplitst, dat gebeurt bij 1-2%).

We zijn dolgelukkig en mega dankbaar natuurlijk, en tegelijkertijd is het erg spannend. Ze delen namelijk één placenta wat risicovol is. Ik krijg daarom veel echo's en controles. Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en tot nu toe gaat het goed. We zijn heel hoopvol dat we volgend jaar kerst met z'n viertjes kunnen vieren.
Wat een geweldig nieuws AV! Van harte gefeliciteerd! En dan ook nog een tweeling :hyper:
Het is jullie zo gegunt! Hopelijk kan je genieten van je zwangerschap ondanks de zorgen die het met zich meebrengt. Fijn dat ze je goed onder controle houden.
Leuk dat je het laat weten :)
Ben echt heel blij voor jullie!

Ik ben er met kerst achtergekomen dat ik weer zwanger ben. Zo snel had ik het niet verwacht, mijn zoontje is nu 9 maanden. Wel zeer gewenst uiteraard. Is nog heel pril dus ik hoop dat alles goed mag gaan :)
Ik kom hier eigenlijk nooit meer. Maar wat ben ik blij dat ik toch nog even ben komen spieken. Wat een geweldig nieuws AV1992!!!

Ik ben 3 maanden geleden bevallen van onze 2e uk. Gwen is geboren op 9 oktober! Ze doet het erg goed. Maar kan niet wachten tot ze een jaar of 1 is.
Finn is nu ruim 2 en dat is zo veel leuker dan een pasgeboren baby hahaha.
Gefeliciteerd Mellala, en jij natuurlijk ook Zaphod! Gaat alles nog goed?
Dacht toch nog eens kijken op het forum en wat een goed nieuws allemaal !!

Wat een fijn nieuws av1992!
gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap. Wat bijzonder een tweeling en dan eeneiig.
Het is je zo gegund !!

zaphod ook gefeliciteerd!

Mellala gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Helaas is onze tweeling bij bijna 17 weken plotseling in m'n buik overleden. Zonder zichtbare afwijkingen, NIPT helemaal normaal. Onvoorstelbaar oneerlijk en verdrietig.. Ben nog aan het herstellen van de bevalling, de borstvoeding is net gestopt.

We zijn heel dankbaar dat we voor even in verwachting mochten zijn. De blijdschap mochten voelen van een positieve test, de babywinkels waar we na al die jaren eindelijk in 'mochten', m'n dikker wordende buik.. De bevalling was het mooiste (en moeilijkste) wat we ooit hebben meegemaakt. We hebben twee kindjes een naam mogen geven, geboortekaartjes kunnen sturen. Veel en veel te vroeg, maar toch werd ik er niet alleen verdrietig maar ook heel blij van. We zijn trotse ouders geworden.

Om ons heen hebben we onwijs veel steun. De eerste dagen na de bevalling kregen we zo bizar veel post, het leek wel een scene uit Harry Potter. Mensen brachten bakjes eten. Herfstblaadje heeft zelfgemaakte brownies langs gebracht ❤️
Nee AV dat meen je niet. Wat intens verdrietig. Ik weet eerlijk gezegd ook niet qat ik moet zeggen. Zou het liefst je een grote knuffel komen geven.
Wat een heftig bericht. Dit moet zo onwerkelijk voor jullie zijn... Heel veel sterkte gewenst met dit immens grote verdriet. Dikke knuffel :hug: :hug: :redrose: :redrose:
Jeetje wat heftig zeg AV. Verschrikkelijk nieuws. Idd moeilijk om de juiste woorden te vinden.
Sterkte! :rose:
Hoi AV, geen idee of je hier nog meeleest maar wilde even laten weten dat ik aan je denk :rose:
Superlief! <3 het gaat best goed met ons, we hebben het fijn met elkaar. We hebben vandaag paaseitjes voor elkaar verstopt, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven