Minnares

25-07-2017 11:16 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Graag zou ik met enkele vrouwen/mannen willen praten over hun relatie.
Ik tracht voor mijn eigen uit te maken of ik al dan niet op zoek ga naar een minnares.
Het woord minnares zal bij veel vrouwen al een slechte weerklank hebben in het hoofd, en soms met reden.
Ook ik dacht hier altijd zo over, en ben een relatieminded man waarbij samen gelukkig zijn op de eerste plaats komt,
en dat lukt ook aardig. Ik maak mijn vrouw en zoon graag gelukkig.
Al jaren hebben we een goede relatie en wat betreft sex, wel dat staat op een heel laag pitje.
Ondanks dat ik als man wel sexuele behoefte heb en zij niet heb ik hier altijd mee kunnen leven, tot nu.
Na een gesprek met mijn vrouw begrijpt ze dit volkomen maar mijn drang naar fysiek contact deelt ze niet met me, en daar moet ik me
bij neerleggen. De enkele keren dat we sex hebben ervaren we beiden als goed, en ook ik dacht dat ik tekort schiet, maar ze bevestigd dat dit
niet het geval is, ze heeft geen sexuele verlangens en daarmee is alles gezegd.
We zijn dan ook overeengekomen dat een minnares een oplossing kan zijn.
Maar ik wil niet als sexcontact op sites staan, ik wil geen losse sexcontacten maar zoek een vrouw die in dezelfde situatie als ik verkeer,
denk dat elkaar aanvoelen op dit vlak belangrijk is.
Ik oordeel niet over mensen die een andere mening, levensvisie hebben of andere behoeften, zolang je als partners je erin kunt vinden is me dit prima. Zelf ben ik een rustig persoon en voel emotioneel veel aan.
Hoe denken jullie erover? Wie heeft dit al ervaren of voelt hetzelfde?
seks/minnaar-deel-35/list_messages/3789 ... 1#26889391
Ik snap jou helemaal en ik zeg gewoon doen! Zeker als je dit op voorhand hebt besproken met je vrouw. Pas alleen op dat je niet verliefd wordt want dit is dodelijk. Dit weet ik uit eigen ervaring.

Je zou naar secretflirt of secondlove kunnen gaan. Dit overweeg ik zelf namelijk ook op dit moment maar ik twijfel omdat ik niet weet hoe betrouwbaar deze sites zijn. Heeft iemand ervaring met SF of SL?
Weet je vrouw dat je op zoek gaat, heeft ze daar haar toestemming voor gegeven? Edit: ja dus, lezen, Canvas.

En hoe was de seks in het begin van jullie relatie, dan? Hoe oud zijn jullie, hoelang al bij elkaar? Edit: Dan doet er ook niet zoveel meer toe. De link die ik hierboven postte is een langlopend topic voor minnaars/minaressen, misschien kun je daar antwoorden vinden op vragen zonder dat er geoordeeld wordt.

Ik heb zelf (vrouw) goede ervaringen met SL en SF, maar als vrouw heb je het daar dan ook voor het uitkiezen. Als man zul je je best moeten doen om een leuk contact te vinden, maar onmogelijk is het zeer zeker niet.
anoniem_301155 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 11:25
55.88% gewijzigd
jij bent akkoord, jouw vrouw is akkoord. Wat maakt het dan nog uit wat wij ervan vinden?

Geen ervaring mee. Ik hou het met plezier op mijn huidige vriend.
mijn vrouw heeft toestemming gegeven
onze seks was gewoon vroeger naar heel goed maar het aantal keren per jaar is op 2 handen te tellen
canvas schreef:
25-07-2017 11:22
Weet je vrouw dat je op zoek gaat, heeft ze daar haar toestemming voor gegeven? Edit: ja dus, lezen, Canvas.

En hoe was de seks in het begin van jullie relatie, dan? Hoe oud zijn jullie, hoelang al bij elkaar? Edit: Dan doet er ook niet zoveel meer toe. De link die ik hierboven postte is een langlopend topic voor minnaars/minaressen, misschien kun je daar antwoorden vinden op vragen zonder dat er geoordeeld wordt.

Ik heb zelf (vrouw) goede ervaringen met SL en SF, maar als vrouw heb je het daar dan ook voor het uitkiezen. Als man zul je je best moeten doen om een leuk contact te vinden, maar onmogelijk is het zeer zeker niet.

Goed om te weten. Ik ben bang veel profielen daar fake zijn maar dat is dus niet zo :-)
Dat wordt snel geroepen, maar dat komt vooral doordat vrouwen veeeeeel berichtjes krijgen en het bijna een dagtaak is ze allemaal te beantwoorden. Dus krijgen mannen in veel gevallen helemaal geen reactie, en wordt er al snel geroepen dat er fake profielen tussen zitten.

Sites waarbij je moet betalen per berichtje zijn bijna zonder uitzondering fake. Dan word je net zolang aan de praat gehouden zonder dat er een date uitkomt tot je portemonnee leeg is.
canvas schreef:
25-07-2017 11:32
Dat wordt snel geroepen, maar dat komt vooral doordat vrouwen veeeeeel berichtjes krijgen en het bijna een dagtaak is ze allemaal te beantwoorden. Dus krijgen mannen in veel gevallen helemaal geen reactie, en wordt er al snel geroepen dat er fake profielen tussen zitten.

Sites waarbij je moet betalen per berichtje zijn bijna zonder uitzondering fake. Dan word je net zolang aan de praat gehouden zonder dat er een date uitkomt tot je portemonnee leeg is.
Aha dat verklaart wel een boel reviews die ik over die sites gelezen heb. Dank! Je klinkt wel als een ervaringsdeskundige (positief bedoeld). Heb je zelf een (open) relatie en wat heb je uiteindelijk uit die sites gehaald?
Ik had een open relatie, ben nu single, geen minnaars meer.
canvas schreef:
25-07-2017 11:46
Ik had een open relatie, ben nu single, geen minnaars meer.
Mag ik vragen en hoe oud je bent?
**Maar ik wil niet als sexcontact op sites staan, ik wil geen losse sexcontacten maar zoek een vrouw die in dezelfde situatie als ik verkeer**

En waar dacht je dan je minnares vandaan te plukken? Denk je dat op datingsites geen dames zijn in dezelfde situatie als jij?
Dat mag je vragen, maar daar hoef ik geen antwoord op te geven :) Zie verder het minnaartopic als je vragen hebt over minnaars, minnaressen en/of open relaties!
ik wil sexsites vermijden, zoek meer andere forums die gerelateerd zijn aan relaties/sex
veelvoudige sexrelaties is geen optie
Ik zou als jullie was, vivalinked en Schuinetafel, gaan meepraten in het minnaar-topic, daar zitten meer ervaringsdeskundigen.
En pas op met persoonlijke info vragen, dat wordt al snel gezien als hengelen en dat mag niet.
Kijk Canv, mop, je hoeft je best niet eens te doen, je slingert een post op een topic en hoppetee! :flirting:
Pffff, ik ga die honing maar eens van mijn kont afvegen, ja.
anoniem_301155 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 11:54
1.67% gewijzigd
Als je vrouw je hiervoor toestemming heeft gegeven en er echt achter staat: prima. Verder zelf geen ervaring mee.
vivalinked schreef:
25-07-2017 11:52
ik wil sexsites vermijden, zoek meer andere forums die gerelateerd zijn aan relaties/sex
veelvoudige sexrelaties is geen optie
Succes.
Er zijn geen seksfora waar je een contact op mag doen. Je hebt heel bijzondere ideeën over het vinden van een dame. Of is het gewoon zo dat je er geen abonnementje tegenaan wil gooien?
_Marana_ schreef:
25-07-2017 11:52
Ik zou als jullie was, vivalinked en Schuinetafel, gaan meepraten in het minnaar-topic, daar zitten meer ervaringsdeskundigen.
En pas op met persoonlijke info vragen, dat wordt al snel gezien als hengelen en dat mag niet.
Ik mag canvas dus hier dus niet mee op date vragen? Pffffff jammer hoor!
Niet openlijk op een topic. Misschien kun je het via een pb proberen maar ik vraag me af of ze daar op in zal gaan ;-)
Proberen kan altijd! :hyper:
canvas schreef:
25-07-2017 12:16
Proberen kan altijd! :hyper:
:yes:

Leuk dan ga ik het zo meteen proberen! Maar dan wel via een privé berichtje!
Laat ik je maar gelijk uit de droom helpen: ik ben niet in de markt voor een date (wat ik al eerder in het minnaar-topic heb laten weten), en de PB-functie doet het nog niet.
canvas schreef:
25-07-2017 12:22
Laat ik je maar gelijk uit de droom helpen: ik ben niet in de markt voor een date (wat ik al eerder in het minnaar-topic heb laten weten), en de PB-functie doet het nog niet.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2017 16:13
Reden: Verwijderd ivm hengelen
44.23% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven