Airfryer in caravan?
dinsdag 25 juli 2017 om 13:25
Hi,
Laat ik voorop stellen dat ik een echte leek ben op het gebied van kamperen..
Wij gaan volgende week met de caravan van schoonouders op pad, en nu bedacht ik me, misschien is het wel handig om de Airfryer mee te nemen.
Ik zit me nu te bedenken, kan dat wel in de caravan of zit heel de camping zonder stroom zodra ik het apparaat aanzet?
Laat ik voorop stellen dat ik een echte leek ben op het gebied van kamperen..
Wij gaan volgende week met de caravan van schoonouders op pad, en nu bedacht ik me, misschien is het wel handig om de Airfryer mee te nemen.
Ik zit me nu te bedenken, kan dat wel in de caravan of zit heel de camping zonder stroom zodra ik het apparaat aanzet?
dinsdag 25 juli 2017 om 13:28
zo lang je niet wild kampeert, kan je gewoon 220 krijgen op de parkeerplek. koelkasten, magnetrons en waterkokers zijn gewoon te gebruiken. dus waarom een airfryer niet?
maar waarom wil je een airfryer meenemen? wat een ondingen
maar waarom wil je een airfryer meenemen? wat een ondingen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 25 juli 2017 om 13:34
Lees eens dit artikel, dat maakt e.e.a duidelijk.
https://www.kampeermagazine.nl/stroomve ... e-camping/
https://www.kampeermagazine.nl/stroomve ... e-camping/
dinsdag 25 juli 2017 om 13:37
Hangt er vanaf hoeveel stroom je op de carvanplaats hebt en hoeveel je dan al in gebruik hebt.
Als je meer stroom vraagt dan je hebt slaat je stop eruit en moet er vaak iemand van campingbeheer aan te pas komen om er weer voor te zorgen dat je weer stroom hebt.
Dus alleen koelkast en airfryer tegelijkertijd aan zal wel goed gaan, koelkast+airfryer+lampen+televisie+koffiezetapparraat+telefoons opladen niet.
Als je meer stroom vraagt dan je hebt slaat je stop eruit en moet er vaak iemand van campingbeheer aan te pas komen om er weer voor te zorgen dat je weer stroom hebt.
Dus alleen koelkast en airfryer tegelijkertijd aan zal wel goed gaan, koelkast+airfryer+lampen+televisie+koffiezetapparraat+telefoons opladen niet.
dinsdag 25 juli 2017 om 15:31
Het is geen veredelde frituurpan!gizzmo-returns schreef: ↑25-07-2017 15:25Gewoon lekker vette friet halen bij de campingsnackbar, mag best een keer.
Ik maak er afbakbroodjes in, pizzaatjes, vlees, kip, cake, enz.
dinsdag 25 juli 2017 om 17:03
zondag 13 augustus 2017 om 20:18
maandag 14 augustus 2017 om 14:44
maandag 14 augustus 2017 om 19:46
Of je leest het topic even.viva1966 schreef: ↑14-08-2017 14:44Ik moest vroeger al lachen als ik mensen met een koffiezetapparaat op de camping zag.... Die enkele keer dat je frites wilt eten kan je het toch op zo'n beetje elke camping halen? BBQ-en op een camping snap ik nog, vanwege het sociale aspect, maar complete maaltijden maken tijdens je vakantie....