Airfryer in caravan?

25-07-2017 13:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Laat ik voorop stellen dat ik een echte leek ben op het gebied van kamperen..

Wij gaan volgende week met de caravan van schoonouders op pad, en nu bedacht ik me, misschien is het wel handig om de Airfryer mee te nemen.

Ik zit me nu te bedenken, kan dat wel in de caravan of zit heel de camping zonder stroom zodra ik het apparaat aanzet?
zo lang je niet wild kampeert, kan je gewoon 220 krijgen op de parkeerplek. koelkasten, magnetrons en waterkokers zijn gewoon te gebruiken. dus waarom een airfryer niet?

maar waarom wil je een airfryer meenemen? wat een ondingen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Lees eens dit artikel, dat maakt e.e.a duidelijk.

https://www.kampeermagazine.nl/stroomve ... e-camping/
Hangt er vanaf hoeveel stroom je op de carvanplaats hebt en hoeveel je dan al in gebruik hebt.
Als je meer stroom vraagt dan je hebt slaat je stop eruit en moet er vaak iemand van campingbeheer aan te pas komen om er weer voor te zorgen dat je weer stroom hebt.

Dus alleen koelkast en airfryer tegelijkertijd aan zal wel goed gaan, koelkast+airfryer+lampen+televisie+koffiezetapparraat+telefoons opladen niet.
Dat ligt aan hoeveel Ampère je beschikbaar hebt en hoeveel de camping levert.

Maar je kunt toch ook gewoon een week of twee zonder airfryer?
Volgens mij kan dat niet. Als je 6 ampere hebt, is 1320 watt. Weet niet wat een airfryer verbruikt?
Soms heb je 10 ampere.
Heb thuis wel een airfryer, ideaal ding, ik doe er alles in.
Wij hebben 10A op onze campingplaats en ik gebruik hem veel! Al zet ik niet tegelijk de waterkoker aan bijv.
Nou heb ik wel een 1400 Watt Airfryer ipv de 2300 Watt die ik thuis heb staan.
Gewoon lekker vette friet halen bij de campingsnackbar, mag best een keer.
gizzmo-returns schreef:
25-07-2017 15:25
Gewoon lekker vette friet halen bij de campingsnackbar, mag best een keer.
Het is geen veredelde frituurpan!
Ik maak er afbakbroodjes in, pizzaatjes, vlees, kip, cake, enz.
als je genoeg ampere's hebt kan het prima.. Met 6 amp is het krap, maar tegenwoordig hebben de meeste fatsoenlijke campings wel 10 amp.. Ik zou hem zelf niet meesjouwen maar het is wel ideaal ding hoor.. Gebruik hem heel vaak, alleen niet als frietpan ;-)
Vorig jaar op Bonnefooi naar Frankrijk gegaan en allemaal campings met 10 en 16 Amp gehad. Veel fryer gebruikt, idd broodjes, friet en aardappelen, vlees etc. Dit jaar bijna alle campings (geboekt) maar 6 amp, dus fryer thuisgelaten en camping oventje meegenomen, maar wel de airfryer gemist.
Airfryer is een kleine oven, dus ideaal! Ik heb hem dit jaar ook gemist, net als grasklokje. Als het even kan zou ik het doen!
Zonder oorzaak geen gevolg
Ik moest vroeger al lachen als ik mensen met een koffiezetapparaat op de camping zag.... Die enkele keer dat je frites wilt eten kan je het toch op zo'n beetje elke camping halen? BBQ-en op een camping snap ik nog, vanwege het sociale aspect, maar complete maaltijden maken tijdens je vakantie....
Je kent de airfryer zeker niet? Vorig jaar niet 1x voor friet gebruikt. Wel voor veel andere dingen. En ja. We eten wel gewoon op de camping en die kleffe vette frieten vonden we dit jaar niet super.
viva1966 schreef:
14-08-2017 14:44
Ik moest vroeger al lachen als ik mensen met een koffiezetapparaat op de camping zag.... Die enkele keer dat je frites wilt eten kan je het toch op zo'n beetje elke camping halen? BBQ-en op een camping snap ik nog, vanwege het sociale aspect, maar complete maaltijden maken tijdens je vakantie....
Of je leest het topic even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven