Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
haha, nou zou hij dat nog begrijpen want; voorraad vind hij zelf ook fijn maar tja het neemt wel veel plek in en ik ben al door het hele huis te vinden
hij kwam vanochtend al aan met die opzetstukken van mijn steiltang uit de vriezer dus... I'm gonna lay low for a while :hihi:
Lorem Ipsum
Mijn vriend rolt tegenwoordig ook al met zijn ogen als hij mij betrapt op het naar de badkamer smokkelen van shampoo... :-$ :hihi:

Het lukt mij echt echt echt niet om eerst de vorige flessen shampoo op te maken en dan pas de volgende. En ik kan die veelbelovende shampoo echt niet laten staan in de winkelrekken. Ik kijk nu de andere kant op als ik voorbij de shampoo kom in het kruidvat. :proud: Ik heb een probleem... :sigh:
Het makkelijkst is om gewoon niet te geloven wat er beloofd wordt bij weer een nieuwe shampoo. Ik heb al zoveel miskopen gedaan. De ene veelbelovende volumeshampoo na de andere. En allemaal weggegooid geld.
Ik ga nu alleen nog af op een heleboel positieve reviews.
Ik las positieve ervaringen met het Kruitvat wimperserum. Direct gekocht en gebruikt. Na 5 weken is het om te huilen ik mis enkele wimpers. Direct gestopt en ben nu 2 weken make up loos. Geen mascara geen oog make up. Dankzij de zon gelukkig een mooi lichte huidtint en de zonnebrillen versieren mijn ogen. Gelukkig vakantieweken en de ouderwetse oma tip werkt beter dan de wimperserum.
Mijn wimpers groeien gelukkig langzaam weer aan nu steviger met, Casto-rolie vermengt met goede krachtige vit E olie. 2x per dag met schone mascara roller de wimpers en de rand van de wimpers bewerken met mijn mengsel. Akelige avontuurtje met Kruitvat serum bijna voorbij. Bij werkt Castorolie met vit E olie als een wonderolie.
Alles is niets, Niets is alles
Onze halve badkamervensterbank wordt tegenwoordig ingenomen door mijn The Ordinary verslaving. Heb er een rekje voor gekocht om ze bij elkaar te houden want anders ziet het echt helemaal niet meer uit. Maar als schoonmoeder volgende week komt logeren dan gaat dat rekje wel mijn slaapkamer in, schaam me dood, het lijkt wel een laboratorium in mijn badkamer. :-?
ainne schreef:
26-07-2017 13:52
Onze halve badkamervensterbank wordt tegenwoordig ingenomen door mijn The Ordinary verslaving. Heb er een rekje voor gekocht om ze bij elkaar te houden want anders ziet het echt helemaal niet meer uit. Maar als schoonmoeder volgende week komt logeren dan gaat dat rekje wel mijn slaapkamer in, schaam me dood, het lijkt wel een laboratorium in mijn badkamer. :-?
Hahaha!
Hier zat ik ook al te peinzen over mijn ladekastje vol met potjes en flesjes en tubetjes. Wat zullen ze wel niet denken als na mijn dood de boel leeggehaald wordt.
Cosmeticaverslaafd?
Maar móói dat we zijn!! :-D
hij stelde voor dat ik een extra bakje kreeg, dan kan ik dat erbij mee de douche innemen
( ik had geprobeerd dingen te verstoppen onder het badkamerkastje aangezien daar niks meer in kan maar toen wilde hij dweilen)
(( want de douche staat ook vol met flacons van mij ))
((( overigens; heel creepy maar hij doet al een heel jaar douchen met maar 1 flesje en 1 tube en stinkt echt nooit)))
Lorem Ipsum
fatalflower schreef:
26-07-2017 13:50
Ik las positieve ervaringen met het Kruitvat wimperserum. Direct gekocht en gebruikt. Na 5 weken is het om te huilen ik mis enkele wimpers. Direct gestopt en ben nu 2 weken make up loos. Geen mascara geen oog make up. Dankzij de zon gelukkig een mooi lichte huidtint en de zonnebrillen versieren mijn ogen. Gelukkig vakantieweken en de ouderwetse oma tip werkt beter dan de wimperserum.
Mijn wimpers groeien gelukkig langzaam weer aan nu steviger met, Casto-rolie vermengt met goede krachtige vit E olie. 2x per dag met schone mascara roller de wimpers en de rand van de wimpers bewerken met mijn mengsel. Akelige avontuurtje met Kruitvat serum bijna voorbij. Bij werkt Castorolie met vit E olie als een wonderolie.
Het nederlandse woord voor castorolie is wonderolie.
Heel vroeger gebruikte ik ook wonderolie voor mijn wimpers. Maar dat werkte zó goed dat er wimperharen onder mijn ooglidrand gingen groeien.

Bij mij werkt dat Kruidvatserum als een tierelier.
Amarna (bekende naam van vroeger beautytopic herinner mij Sto met geweldige tips) fijn dat kruitvat serum wel doet wat het beloofd.
Ik ben nu huiverig voor het serum.

Aai wimpers in het ooglid wil ik niet. Dan voor nu iets zuiniger met wonderolie en voorlopig de natuur zijn gang laten gaan. Ik durf geen mascara te gebruiken. Make up zonder mascara is voor mij als een bos bloemen zonder vaas, niet af. Lipstick en touch van de zon en zonnebril buiten zijn voldoende. Alleen als je goed kijkt zie iets het lijkt een begin.

Daarin tegen doet de ijs styltang wel iets goeds met mijn haar. Na 4 weken gebruik, zie ik wel dat de structuur van mijn haar steviger en gladder is. Daarnaast pluist het veel minder zeker tijdens de vochtige warme dagen. Ik gebruik deze 4 dagen per week. Het heeft mogen duren voor ik enig resultaat bemerkte maar merk wel dat mijn haar die koude ijs-tang prettig vindt. Mijn haar is wat tammer, waaiert en pluist niet. Ik heb een dik bos lang krullend haar.
Alles is niets, Niets is alles
Ik ben ook net drie dagen begonnen met het Kruidvat Wimperserum... We shall see.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Jejoue schreef:
26-07-2017 14:02
Hahaha!
Hier zat ik ook al te peinzen over mijn ladekastje vol met potjes en flesjes en tubetjes. Wat zullen ze wel niet denken als na mijn dood de boel leeggehaald wordt.
Cosmeticaverslaafd?
Ik heb 4 lades, van een ladekast die we hebben omgetoverd tot een vanity, tot mijn beschikking.
lade 1: make-up
lade 2: crèmes, zeepjes, olie's en nagelspul
lade 3: haarproducten en toestellen (styletang, krultang, föhn)
lade 4: shampoo en voorraad.

:yes: :$ :whistle:
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 26-07-2017 16:10
0.55% gewijzigd
Heerlijk, Jitsie!
Hier nu 6 weken elke avond wimperserum-eyeliner aan het smeren, maar helaas kan ik nog niet echt zeggen dat ze gegroeid zijn. Hopelijk komt het nog.
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 26-07-2017 19:10
3.14% gewijzigd
Emma95 schreef:
26-07-2017 13:43
Het makkelijkst is om gewoon niet te geloven wat er beloofd wordt bij weer een nieuwe shampoo. Ik heb al zoveel miskopen gedaan. De ene veelbelovende volumeshampoo na de andere. En allemaal weggegooid geld.
Ik ga nu alleen nog af op een heleboel positieve reviews.
En welke gebruik je nu dan? :proud:

Ik ga nu op zoek naar een milde shampoo die mijn haar niet vet maakt oid. Ik verwacht dat het mijn haar schoon en zacht maakt. Meer niet. Ik heb er inderdaad genoeg van.
Wimperserum werkt bij mij super. Je moet even geduld hebben en dan zie je je wimoers groeien.
Snap niet dat het bij sommigen niet goed gaat. Ik doe elke avond een heel klein lijntje tegen mijn wimpers aan.
Doe nu al bijna vier maanden met 1 verpakking.

Wonderolie heb ik ook een tijdje geprobeerd, maar wat is dat spul vreselijk vet. Ben er gauw weer mee gestopt. Houd niet van vet in mijn ogen.

Merken The Ordinary gebruikers iets van de beloften van de serums?
Gaan pigmentvlekken weg?
Ik ben overstag...las een revieuw over de nieuwe andrelon biocitin..
Het masker in de pot werkt heel goed.. morgen vroemmmvroemmm kruidvat :jump:
Als je wint heb je vrienden...
fatalflower schreef:
26-07-2017 14:45
Amarna (bekende naam van vroeger beautytopic herinner mij Sto met geweldige tips) fijn dat kruitvat serum wel doet wat het beloofd.
Off topic: Sto, ik en nog een paar anderen van het vroegere "oudere diva's" topic op dit forum zijn IRL vriendinnen geworden. We wonen verdeeld over Nederland en in het buitenland.
Jitsie, ik doe nu droogshampoo in mijn haar voor volume. Of saltspray.
Ik ben inmiddels door dit topic ook een tevreden gebruiker van het wimperserum, ze wapperen bijna mee in de wind, prachtig!

Ik had zelf door veel sporten en na wat kilo's te zijn afgevallen wat slappere borsten gekregen en baalde daar enorm van. Ben breastgro gaan gebruiken en het werkt echt! Mijn borsten zijn een stuk steviger geworden, groter was absoluut niet nodig dus heb de opbouwfase eerder afgerond. Ik ben er echt heel blij mee, misschien heeft iemand anders ook wat aan deze tip.
Mijn Franse pharmacie-bestelling is binnen: Nuxe-olie, Klorane shampoo en homeoplasmine-zalf. De zalf nog niet geprobeerd; de shampoo is heerlijk (mango-beurre; was een tip van iemand hier, Monica geloof ik?).
De Nuxe dry oil vind ik ook erg fijn, ik heb het vanochtend als een soort parfum gebruikt want het ruikt inderdaad heerlijk, en ook een heel klein beetje in de puntjes van mijn haar. Wel een goeie om het in Frankrijk te halen, flesje van 100 ml was 19 euro :-)

Over The Ordinary: ik gebruik het Buffet serum 2 keer per dag, nu al een maandje of 1,5 denk ik. ik zie geen hele spectaculaire veranderingen, mijn huid leek een tijdje wat rustiger maar heb nu toch weer een beetje last van acne. En voor mijn wasbeerogen (zwangerschapsmasker) doet het ook niet heel veel. Ik weet niet of ik het opnieuw zal kopen, het voelt wel heel fijn op mijn huid maar echt wereldschokkend is het dus niet.
syvon schreef:
27-07-2017 12:27
Mijn Franse pharmacie-bestelling is binnen: Nuxe-olie, Klorane shampoo en homeoplasmine-zalf. De zalf nog niet geprobeerd; de shampoo is heerlijk (mango-beurre; was een tip van iemand hier, Monica geloof ik?).
De Nuxe dry oil vind ik ook erg fijn, ik heb het vanochtend als een soort parfum gebruikt want het ruikt inderdaad heerlijk, en ook een heel klein beetje in de puntjes van mijn haar. Wel een goeie om het in Frankrijk te halen, flesje van 100 ml was 19 euro :-)

Ja dat was ik :)

Als je niet ver van de Belgische grens woont dan kun je die merken ook gewoon hier bij de apotheek halen, hoef je geen heel jaar te wachten ;)
MonicaG schreef:
27-07-2017 12:54
Ja dat was ik :)

Als je niet ver van de Belgische grens woont dan kun je die merken ook gewoon hier bij de apotheek halen, hoef je geen heel jaar te wachten ;)
Nee helaas, Randstad. Dan maar een tripje naar Antwerpen of Parijs plannen. Ook niet erg ;-)
ainne schreef:
26-07-2017 13:52
Hier het zelfde, bemerk je dat je huid mooier is geworden? Ben nu 1,5 mnd aan het smeren, maar heel eerlijk gezegd heb ik het idee dat mijn huid ouder oogt. Ik gebruik de vitamine c crème, de olie met vitamine f en de super moister. En dan nog tussendoor de retinoid en de subq.
Ik gebruik nu een paar jaar de resist skin transforming multi correction treatment (zo dat was een mond vol...volgens mij heette die eerst anders) voor mijn sproeten en moedervlek in mijn gezicht. Vooral mijn moedervlekje is heel veel lichter geworden. Zag laatst foto's van tien jaar geleden en daar was het vlekje veel donkerder dan nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven