Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Eerst! Per ongeluk, dat wel. :jump:
Deel 89, gaat hard zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:hello:
Nouschi schreef:
26-07-2017 15:55
Deel 89, gaat hard zeg.
Ja nou. Gezellig hè? :P
ThunderassMan schreef:
26-07-2017 15:57
Ja nou. Gezellig hè? :P
Bere!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ah, nieuwe napraat. Dat verklaart waarom er niets meer geschreven werd in het vorige deel. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Haha idd Roosje!
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
:jump:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
10de
:angel:
Ja, ik ben er ook.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Afbeelding
:bye:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
KyloRen schreef:
26-07-2017 17:50
Waarom komen mensen nog natrappen zonder het hele topic gelezen te hebben :facepalm:
Nogal he. Ik schreef het daar ook, maar zal het topic niet verder vervuilen daar.

Duidelijk hoor dat mensen denken dat het topic niet echt is. En weet je, dat kan goed. Het zal me roesten eigenlijk. Er zijn zat mensen die wèl in zo'n relatie zitten. Als die hier herkenning lezen (want ja, dat soort kerels bestaan ècht) en daarmee de moed om uit die relatie te stappen, is het prima.

Het is alleen rete-irritant om daar binnen te komen vallen en na 25 pagina's eens een plasje te komen doen zonder het hele topic te hebben gelezen.

En maar lekker trappen. Ondertussen elders de moraalridder uithangen. De beschermer van de underdog. Altijd, want de underdog is blijkbaar per definitie onschuldig. Heel aparte denkwijze.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
KyloRen schreef:
26-07-2017 17:50
Waarom komen mensen nog natrappen zonder het hele topic gelezen te hebben :facepalm:
Linkje?
Namen graag.
Het ijskoningintopic op relaties.
eerste (pagina)
Wat bezielt mensen toch om te spoileren? Ik kan er zó slecht tegen. Nu weer op het 'slimste mens' topic. Wil je niks weten, niet gaan lezen daar. Ik zeg wel wanneer de mod het weg heeft gehaald.
KyloRen schreef:
26-07-2017 17:04
Misschien voortaan een link naar het volgende deel plaatsen, wel zo handig :proud: Normaal werd dit toch gedaan?
Dat waten nog eens tijden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik mis mijn forum zusje Blaise, ik denk dat ik iets gemist heb want het lijkt er op dat Blaise op anoniem gegaan is.
Na vijf uur nog steeds op de eerste pagina O_O
Valt er nog wat na te praten?

Nee zeker.
Hooooi

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven