Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 26 juli 2017 om 21:23
woensdag 26 juli 2017 om 21:23
Haaaai
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 26 juli 2017 om 21:46
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 26 juli 2017 om 23:58
Notting.
donderdag 27 juli 2017 om 08:14
Doreia schrijft dat het verhaal consistent is maar ik zie dat toch echt heel anders. Het tempo van de ontwikkelingen ligt ontzettend hoog, daar had Skull helemaal gelijk in. En verder zijn de appjes die ze kopieert ook nogal raar. In het eerste appje staat niets in het Spaans en niets over de baby. Na dat eerste appje vertelt de TO dat hij buitenlands is en dat ze zwanger is en in alle volgende appjes schrijft hij ineens amor en mami en we verwachten een kindje samen. Wat een toeval dat daar niets over stond in de eerste lange app.
Verder schreef ze gisteren dat ze een app had gestuurd om het uit te maken, en ze plaatste die hele app hier. Alleen opvallend dat in die tekst (zie de quote die Doreia doet) eerst 3 maanden stond, later is het in de post aangepast naar 6 maanden. Als je de app hebt gestuurd en daarna naar hier kopieert verbeter je er niet hier iets in.
Ik vind het heel ergerlijk dat zo'n trollverhaal maakt dat mensen als Doreia zich helemaal inleven en er druk mee zijn, van alles oprakelen.
(Nog steeds Ijskoningin dus, het topic trekt wel genoeg om het te blijven volgen
)
Verder schreef ze gisteren dat ze een app had gestuurd om het uit te maken, en ze plaatste die hele app hier. Alleen opvallend dat in die tekst (zie de quote die Doreia doet) eerst 3 maanden stond, later is het in de post aangepast naar 6 maanden. Als je de app hebt gestuurd en daarna naar hier kopieert verbeter je er niet hier iets in.
Ik vind het heel ergerlijk dat zo'n trollverhaal maakt dat mensen als Doreia zich helemaal inleven en er druk mee zijn, van alles oprakelen.
(Nog steeds Ijskoningin dus, het topic trekt wel genoeg om het te blijven volgen
donderdag 27 juli 2017 om 10:34
Dat doet iemand natuurlijk helemaal zelf. Je weet van dit soort topics nooit of het echt is.
donderdag 27 juli 2017 om 11:07
donderdag 27 juli 2017 om 11:26
Ik niet eigenlijk. Er zijn mss mensen die meelezen en er wel iets aan hebben.Knuffelheks schreef: ↑27-07-2017 11:15Als ik het gevoel heb dat er iets niet klopt aan een topic ben ik voorzichtig met reageren inderdaad.
Life is short. Eat dessert first.