Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Puss-in-Bootz- schreef:
26-07-2017 21:16
Hooooi

Jezus, wat flauw :rofl: :rofl:
Maandag hadden we patat, dinsdag pizza en vandaag en morgen Chinees.
Ik zeg gezond bezig :cencored:
himalaya schreef:
26-07-2017 20:19
Dat waten nog eens tijden..
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-Puss-in-Bootz- schreef:
Hooooi

Afbeelding
Origineel wel :HA:
_Inkie_ schreef:
26-07-2017 21:20
Maandag hadden we patat, dinsdag pizza en vandaag en morgen Chinees.
Ik zeg gezond bezig :cencored:

Lekker :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-Puss-in-Bootz- schreef:
Hooooi

Afbeelding
:rofl:
-Puss-in-Bootz- schreef:
Hooooi

Afbeelding
Haaaai

Afbeelding
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nouschi schreef:
26-07-2017 21:23
Haaaai

Afbeelding
Afbeelding
Nou, hoi maar weer :rolling:
blijfgewoonbianca schreef:
26-07-2017 21:32
Afbeelding
:rofl: Die is geweldig!
:blob:
Lady_Voldemort schreef:
26-07-2017 21:12
Valt er nog wat na te praten?

Nee zeker.
Notting.
Missie, dat het verhaal een beetje raar is, dat vind ik ook, maar schrijf het dan op napraat en niet in dat topic. Welterusten iig!
Life is short. Eat dessert first.
:hello:
Prrrr, mauw miawwwww.
Doreia schrijft dat het verhaal consistent is maar ik zie dat toch echt heel anders. Het tempo van de ontwikkelingen ligt ontzettend hoog, daar had Skull helemaal gelijk in. En verder zijn de appjes die ze kopieert ook nogal raar. In het eerste appje staat niets in het Spaans en niets over de baby. Na dat eerste appje vertelt de TO dat hij buitenlands is en dat ze zwanger is en in alle volgende appjes schrijft hij ineens amor en mami en we verwachten een kindje samen. Wat een toeval dat daar niets over stond in de eerste lange app.
Verder schreef ze gisteren dat ze een app had gestuurd om het uit te maken, en ze plaatste die hele app hier. Alleen opvallend dat in die tekst (zie de quote die Doreia doet) eerst 3 maanden stond, later is het in de post aangepast naar 6 maanden. Als je de app hebt gestuurd en daarna naar hier kopieert verbeter je er niet hier iets in.

Ik vind het heel ergerlijk dat zo'n trollverhaal maakt dat mensen als Doreia zich helemaal inleven en er druk mee zijn, van alles oprakelen.

(Nog steeds Ijskoningin dus, het topic trekt wel genoeg om het te blijven volgen :( )
Wat is dat tich, dat "bespreekbaar maken" altijd @( ?

"Maak het bespreekbaar", "ik wou het bespreekbaar maken, maar. .."

Dat is toch gewoon "bespreek het", "ik wou het bespreken, maar..."?
Dat topic van de ijskoningin lijkt totaal niet op het topic van die aanstaande vader die zijn baby ontzegd zou worden.
Ik heb geen zin om het hele topic te lezen dus snap er niks van.
_Marana_ schreef:
27-07-2017 08:14

Ik vind het heel ergerlijk dat zo'n trollverhaal maakt dat mensen als Doreia zich helemaal inleven en er druk mee zijn, van alles oprakelen.

Dat doet iemand natuurlijk helemaal zelf. Je weet van dit soort topics nooit of het echt is.
Soms denk ik weleens, kunnen topics niet voordat ze op het forum terecht komen door de Moderators gekeurd worden op 'trollerij' of spam of iets anders onwenselijk?
Bossanova schreef:
27-07-2017 10:57
Soms denk ik weleens, kunnen topics niet voordat ze op het forum terecht komen door de Moderators gekeurd worden op 'trollerij' of spam of iets anders onwenselijk?
Dat is toch niet te doen?
Er worden elke dag zoveel topics geopend.
Nouschi schreef:
27-07-2017 10:34
Dat doet iemand natuurlijk helemaal zelf. Je weet van dit soort topics nooit of het echt is.
Als ik het gevoel heb dat er iets niet klopt aan een topic ben ik voorzichtig met reageren inderdaad.
Knuffelheks schreef:
27-07-2017 11:15
Als ik het gevoel heb dat er iets niet klopt aan een topic ben ik voorzichtig met reageren inderdaad.
Ik niet eigenlijk. Er zijn mss mensen die meelezen en er wel iets aan hebben.
Life is short. Eat dessert first.
Jonari schreef:
27-07-2017 11:07
Dat is toch niet te doen?
Er worden elke dag zoveel topics geopend.
Nog moeilijker: Hoe gaan ze dat doen?
En heel vaak wod zo'n topic pas na een aantal bladzijdes gevoerd met rare informatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven