Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 27 juli 2017 om 14:40
Ah ok, ik dacht dat ik iets gemist had. Ik heb er geen ogenblik aan getwijfeld.
donderdag 27 juli 2017 om 15:05
donderdag 27 juli 2017 om 15:52
of internetnietblijfgewoonbianca schreef: ↑27-07-2017 15:05Ik wel. Ik heb wel meer topics zo mijn twijfels ( gehad ). Maar ja; het blijft internet, he.
donderdag 27 juli 2017 om 16:02
Hoe werkt dat dan, het imiteren van een mod?
Hoi allemaal ik heet hier hondje4560 maar in werkelijkheid ben ik een mod .. echt waar! .. heus wel hoor! .. welles!
donderdag 27 juli 2017 om 16:35
donderdag 27 juli 2017 om 16:37
Ik ben Hondje, ik ben 4560 en ik doe een mod na: miepmiep... zoef!
(Ik zie nu bij miepmiep-zoef ook ineens de banknop indrukken voor me...)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 27 juli 2017 om 16:40
donderdag 27 juli 2017 om 16:50
Juist!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 27 juli 2017 om 17:36
donderdag 27 juli 2017 om 18:05
Is ook zo.Ttass30 schreef: ↑27-07-2017 12:46Als je goed advies geeft is het niet alleen voor de to maar misschien steekt iemand anders ook wat van op, dus is het niet niets voor niets. Het is gewoon rete irritant om een topic om zeep te helpen. Iedereen is bekwaam genoeg om zelf te bepalen wat ze willen schrijven noch of het nep of echt is. De wereld is groter dan wat je ziet en zelf meemaakt. Niet alles hoeft nep te zijn.
Maar als ik twijfel deel ik dus niets persoonlijks.
donderdag 27 juli 2017 om 19:00
Ze heeft een hele dikke duim.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 27 juli 2017 om 19:05
bedoel je als in dat hier werkelijk geld te halen valt bij forummers?blijfgewoonbianca schreef: ↑27-07-2017 14:32Wat wel k*t is zijn de troltopics over geldgebrek. Mensen hier blijken nogal van het behulpzame slag te zijn.
donderdag 27 juli 2017 om 19:10
Nu is het toch wel duidelijk dat zulke topics niet zo vaak voorkomen. Het is al weken geleden nu. Er werd en wordt zo vaak geroepen dat er 'weer' een bedeltopic is. Nou, dat is niet zo.Pinda-Kaas schreef: ↑27-07-2017 19:05bedoel je als in dat hier werkelijk geld te halen valt bij forummers?
Af en toe is er een TO die hulp nodig heeft en ik vind het nog altijd mooi dat dat kan op dit forum.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 27 juli 2017 om 19:12
Jazeker en van alle troltopics ( en ja ook die zitten hierbij ) vind ik dat de ergste.Pinda-Kaas schreef: ↑27-07-2017 19:05bedoel je als in dat hier werkelijk geld te halen valt bij forummers?
De rest boeit me niet zo of het echt is of niet maar voor mensen die echt in nood zitten is het altijd mooi om te zien dat men elkaar toch een helpende hand wil geven.
( tevens tvp )
donderdag 27 juli 2017 om 19:26
Oooh moest even kijken wat voor een smiley dat was maar er staat bij " verliefd"
Euhhhh dat verward me dan weer met wat je daar mee wil zeggen.
En ja ik ben altijd langdradig in mijn posts
Ooh en nu ik erover nadenk komt mijn post weer vreemd over
Ik vroeg me alleen af wat je wilde zeggen
anoniem_641c63448d8af wijzigde dit bericht op 27-07-2017 19:30
17.54% gewijzigd