Mode & Beauty alle pijlers

Eenvoudig basic ondergoed

22-07-2017 17:12 35 berichten
Ik hou ervan om ondergoed (broekjes met name) met enige regelmaat te vervangen. Gewoon omdat ik dat hygiënischer vind.

Tot een tijdje geleden had ik Hema. Gewoon de eenvoudige katoenen. Goedkoop, degelijk en onverwoestbaar.
De kwaliteit is echter achteruit gehold. Mag blij zijn als ze een maand heel blijven.

Afijn, ik ben op zoek naar nieuw.
Betaalbaar, zwart, basic, 100% katoen, geen tierelantijnen.
Welke en waar?
:hihi: Eenmaal aan vallen ze gelukkig erg mee. En mijn man is niet kieskeurig, dat scheelt ook. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Sloggi invisible light shorts. Naadloos, onzichtbaar en van een pilvrije microvezel. Blijven echt heel mooi ook na ontelbaar keer wassen en in de droger
Ik ben begonnen met die van de Zeeman, toen ik ineens leeg ging lopen tijdens de menstruatie. Dan wil je toch al niet sexy zijn voor je partner. Overigens schrikt het mijn partner niet af. Die is wel wat gewend. En ze zitten wel lekker, vind ik. Valt me alles mee.

En het valt me dus al tijden heel erg tegen, wat de Hema aan katoenen ondergoed heeft. Dat was echt mijn 'go to place' voor basic katoen, zowel onderbroeken als bh's. Nu is moet je daar echt naar zoeken. En voor onderbroeken heb ik dus vervanging, voor de bh's nog niet.
Later is nu
Livera sport slips
Ten Cate te koop bij de wehkamp .
Nu in de aanbieding blijven super mooi
begin de dag met een lach
Snap niet helemaal waarom bet hygiënischer is om ze op tijd te vervangen ?
Je wast ze uit neem ik aan.
Ik koop nieuwe omdat ze aan vervanging toe zijn of bij een nieuwe beha bv.
heb gisteren een zwik strings en invisible slips gekocht bij de action, kost geen drol, ben benieuwd of het mooi blijft, zit in iedergeval prima
Als ze net zo goed zijn als de sokken van de Action, dan hoef je ze niet eens te wassen. De zwarte sneakersokken (merk Kappa) heb ik na één keer dragen weg kunnen gooien.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
hahaha, nou ja, voor dat geld neem ik het risico wel ;-)
Tokstra schreef:
22-07-2017 18:02
Zeeman, model Mady
Heb ik ook. Echter vind ik ze te smal. Niet breed genoeg en het kruipt dan in de naad. Wel zijn ze mooi hoog.

Sloggie zit bv breder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven