Seksklets, deel 60

vrijdag 28 juli 2017 om 12:02

zondag 30 juli 2017 om 09:41
Ook hier een mega spannend weekend:
Vrijdag mijn twee nichtjes meegenomen naar de de zeer opwindende film "Verschrikkelijke ikke 3"
Gisteren wassen, drogen, vaatwassertje draaien, boodschappen doen, koken en als "highlight"" v.d. zaterdagavond gekeken naar de wekelijkse lottotrekking.
En nu zit ik op het viva forum.
Jezus Christus, waar is het toch misgegaan
Vrijdag mijn twee nichtjes meegenomen naar de de zeer opwindende film "Verschrikkelijke ikke 3"
Gisteren wassen, drogen, vaatwassertje draaien, boodschappen doen, koken en als "highlight"" v.d. zaterdagavond gekeken naar de wekelijkse lottotrekking.
En nu zit ik op het viva forum.
Jezus Christus, waar is het toch misgegaan

zondag 30 juli 2017 om 09:50
Ja echt. Nooit zoiets mee gemaakt...-Aardbeitje- schreef: ↑30-07-2017 09:31Oh jee Tijger.. dat klinkt zeker niet gezellig..
Lekkere domper
zondag 30 juli 2017 om 09:55
Tijger! Jee...
Ik zou gister Fling misschien nog op bezoek krijgen, maar er kwam helaas wat tussen. Hoop dat het snel wel gaat lukken!
Vandaag maar eens kijken hoe de sportschool er ook al weer uit ziet en misschien nog wel een paar uur sauna pakken!
Ik zou gister Fling misschien nog op bezoek krijgen, maar er kwam helaas wat tussen. Hoop dat het snel wel gaat lukken!
Vandaag maar eens kijken hoe de sportschool er ook al weer uit ziet en misschien nog wel een paar uur sauna pakken!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~