EAUSM
zaterdag 22 juli 2017 om 13:45
Dit ging bij mij op het werk een keertje gigantisch fout.
Er stond een gezin bij de kassa. Tot 2 jaar mogen kinderen gratis naar binnen.
Vader beweerde dat kind nog geen twee was. Zoon bemoeide zich ermee door te zeggen: 'Ik ben al wel twee hoor, maar papa zegt dat zodat ik gratis mag'...
Vader kleurde van zijn navel tot zijn bilspleet.
Dan vraag ik me toch af wat voor kleren die vader aan had, dat je dat kon zien...
Er stond een gezin bij de kassa. Tot 2 jaar mogen kinderen gratis naar binnen.
Vader beweerde dat kind nog geen twee was. Zoon bemoeide zich ermee door te zeggen: 'Ik ben al wel twee hoor, maar papa zegt dat zodat ik gratis mag'...
Vader kleurde van zijn navel tot zijn bilspleet.
Dan vraag ik me toch af wat voor kleren die vader aan had, dat je dat kon zien...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
maandag 24 juli 2017 om 16:25
het is al 8 maanden die ik zag. Ik was in een nogal depressief, in feite ik lijd aan een heleboel zijn afwezigheid omdat hij denkt nog meer aan zijn dochter of me dat staat.
Het goede nieuws is: Het emailadres van de goden van voodoo staat onderaan de post. Misschien kunnen die dit lezen.
Het goede nieuws is: Het emailadres van de goden van voodoo staat onderaan de post. Misschien kunnen die dit lezen.
Later is nu
maandag 24 juli 2017 om 17:43
Djiezzz, hahaha!Dreamer schreef: ↑24-07-2017 16:25het is al 8 maanden die ik zag. Ik was in een nogal depressief, in feite ik lijd aan een heleboel zijn afwezigheid omdat hij denkt nog meer aan zijn dochter of me dat staat.

Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...

woensdag 26 juli 2017 om 13:28
Het was ook nog op een camping...Ze was tijdens haar vakantie 14 dagen de campinghoer... Ik kom niet meer bij.

donderdag 27 juli 2017 om 17:54
Niet op het forum, maar in de krant vandaag:
Een overdekte verzameling eetkrampjes in Eindhoven, Deventer en Enschede. Ook buiten de Randstad zijn er steeds meer foodhallen.
"Schat, we gaan uit eten. Neem jij de maagtabletten mee?"
Een overdekte verzameling eetkrampjes in Eindhoven, Deventer en Enschede. Ook buiten de Randstad zijn er steeds meer foodhallen.
"Schat, we gaan uit eten. Neem jij de maagtabletten mee?"
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

vrijdag 28 juli 2017 om 14:42