Irritatie

29-07-2017 18:30 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi.

Mijn vriend heeft sinds ik hem ken al dezelfde broek aan elke dag. En hij scheert zijn schaamhaar niet. Vind ik niet zo fijn.

Wat moet ik hiermee?
Gewoon zeggen dat zijn piemel groter lijkt Met korter schaamhaar. Wedden dat hij zo boven is om de boel bij te werken!
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-07-2017 18:41
Ik begrijp werkelijk niet waarom je zoiets niet durft te zeggen.

Praat je uberhaupt wel tegen hem dan?

En anders draai je morgenochtend even een wasje en doe je zijn broek er ook bij in (wel heet wassen, bahbahbah)
We wonen. Niet in 1 huis
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-07-2017 18:43
Gewoon zeggen dat zijn piemel groter lijkt Met korter schaamhaar. Wedden dat hij zo boven is om de boel bij te werken!
Hahhahaah
Mogen mannen nu ook al geen schaamhaar meer?

Hm! Who knew! :roll:
apestaartje30 schreef:
29-07-2017 18:41
Is het een onoverkomelijk probleem voor jou? Zijn schaamhaar? Als in: als hij het niet scheert dan pijp ik nooit meer? Want als dat zo is, is dit het begin van het einde. Kun je beter nu eerlijk zijn.

Of is het misschien dan niet jouw keus, maar als hij het echt niet wil: oké dan. In dat geval gewoon eens opperen: "heb jij je weleens geschoren? Dat vind ik nog lekkerder!" Maar dan ook niet miepen als hij het niet wil.
Ik vind het niet een HEEL GROOT probleem. Een keer niet scheren vvind ik niet erg. Doe het ook niet altijd. Maar als het altijd us vind ik het wel vies
Noortj94 schreef:
We wonen. Niet in 1 huis

Nou en?

Dan slaap je nooit bij hem? of hij bij jou? en je zet nooit de wasmachine aan?
QueenArachnia schreef:
29-07-2017 18:44
Mogen mannen nu ook al geen schaamhaar meer?

Hm! Who knew! :roll:
Wat bedoel je
Je hebt 2 opties hé.

1) je doet er iets aan
2) je doet er niets aan (maar dan ook niet meer zeuren)
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-07-2017 18:45
Nou en?

Dan slaap je nooit bij hem? of hij bij jou? en je zet nooit de wasmachine aan?
Nee alle drie niet haha. Kom er wel eens maar niet slapen
Noortj94 schreef:
29-07-2017 18:45
Wat bedoel je
Euhm.. ik kan die vraag niet simpeler maken dan hij er staat..
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-07-2017 18:46
Je hebt 2 opties hé.

1) je doet er iets aan
Ik wil het op en subtiele manier zeggen
Mannen zijn niet zo fan van het niet hebben van schaamhaar. Iets tast daar hun ego aan als ze het weghalen. Vervuild ego moet ik zeggen, maar het is voor de man niet zo vanzelfsprekend om het down under weg te halen.

Daarentegen heeft jouw vriend kennelijk een lievelingsbroek en teveel spieren. Sja, kiezen of delen. Mijn vriend heeft teveel broeken en te weinig spieren inclusief bierbuik terwijl hij nooit bier drinkt. Het is kiezen of delen.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-07-2017 18:46
Je hebt 2 opties hé.

1) je doet er iets aan
Dit.
Ik zou zeggen dat zijn broek een beetje ruikt naar de urine, of hij zich voortaan droog wil maken met een papiertje?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Noortj94 schreef:
29-07-2017 18:48
Ik wil het op en subtiele manier zeggen

Waarom in vredesnaam. Je hoeft niet te bekken maar je kunt toch gewoon zeggen wat je er van vindt. Niks mis mee.
En subtiele hints worden meestal niet opgepakt door mannen.
Wat betreft het schaamhaar zou ik zeggen dat ik geschoren mooier vind. Als dat zo was.
retrostar wijzigde dit bericht op 29-07-2017 18:54
12.26% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Tjonge waar maak je je druk over, ik draag ook vaak de zelfde kleding, ik was het gewoon en de volgende dag kan ik het weer aan.

Verder schaamhaar hoeft naar mijn idee niet geschoren te worden, wellicht krigt hij irritatie als hij het scheert.

Het klinkt meer alsof jij hem niet accepteerd zoals hij is, waarom mag hij zichzelf niet zijn?
Echt smerig.
Allebei.
Als jij schaamhaar vies vindt zou ik hem zeggen dat je zonder schaamhaar fijner, lekkerder en geiler vindt. Dat kun je best speels doen. Je kunt ook aanbieden het voor hem te doen en hem daarna helemaak gek pijpen. Dat zal hem stimuleren het bij te houden.

Schaamhaar is niet vies als je je gewoon wast, dus het kan zijn dat hij geen zin heeft in scheren.
-Puss-in-Bootz- schreef:

:rofl: :hihi:
prinsesmaxima schreef:
29-07-2017 19:06
Echt smerig.
Allebei.
Hoezo? Als de broek gewoon iedere 2 dagen gewassen wordt is er niets smerigs aan, en sinds wanneer is haar vies, dit haar zit er voor de bescherming en als je gewoon jezelf wast en/of douched is er niets vies aan
hoe oud ben je :lol:
Ik zou gewoon een keer voorstellen om een dagje te winkelen en dan wat broeken inslaan. Als hij niks nodig heeft hem gewoon mee de winkel insleuren!

Wat schaamhaar betreft, ik snap je wel hoor.. Schaamhaar vind ik persoonlijk ook niet zo fris, je kunt gewoon aangeven dat je seks prettiger vind als het daaronder wat kaler is en dat het aantrekkelijker is. Dat is best subtiel en ik denk dat hij zich niet beledigd zal voelen!
Vroeger, toen ik nog jong was, had iedereen schaamhaar. Moet je nagaan.

Maar goed. Wij hadden weer andere problemen.
Honnx schreef:
29-07-2017 19:17
Ik zou gewoon een keer voorstellen om een dagje te winkelen en dan wat broeken inslaan. Als hij niks nodig heeft hem gewoon mee de winkel insleuren!

Wat schaamhaar betreft, ik snap je wel hoor.. Schaamhaar vind ik persoonlijk ook niet zo fris, je kunt gewoon aangeven dat je seks prettiger vind als het daaronder wat kaler is en dat het aantrekkelijker is. Dat is best subtiel en ik denk dat hij zich niet beledigd zal voelen!
Waarom zou je iemand op kosten jagen? Hij kan en mag toch zelf beslissen of hij 1 of meerdere broeken in d kast heeft hangen, wel lekker minimalistisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven