Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 30 juli 2017 om 20:47
Ja ik heb een ban gehad hoor en terecht.Ik liet me leiden door emotie's. Een jongen en zijn vriend hier in de straat zijn allebei helemaal in elkaar geslagen door en groep van Marokkanen .En waarom? Omdat ze homo zijn. Vandaar die felle reactie van mij.Eleonora-2 schreef: ↑28-07-2017 21:26Wat bizar toch dat racisme niet bestraft wordt.
Heel topic verwijderd maar zo te zien geen gevolgen voor de racist die daar zat te posten.
zondag 30 juli 2017 om 20:52
Ik weet toevallig nog wat je schreef en dan kun je nu heel gezellig je handen komen wassen in onschuld maar je blijft een racist.Blondie456 schreef: ↑30-07-2017 20:47Ja ik heb een ban gehad hoor en terecht.Ik liet me leiden door emotie's. Een jongen en zijn vriend hier in de straat zijn allebei helemaal in elkaar geslagen door en groep van Marokkanen .En waarom? Omdat ze homo zijn. Vandaar die felle reactie van mij.
zondag 30 juli 2017 om 21:16
Het staat er toch al wat ze er van vindt. Geen woord Chinees aan.
zondag 30 juli 2017 om 21:20
En toen je laatst iets vervelends zei over sylvana simons kwam dat ook door deze gebeurtenis?Blondie456 schreef: ↑30-07-2017 20:47Ja ik heb een ban gehad hoor en terecht.Ik liet me leiden door emotie's. Een jongen en zijn vriend hier in de straat zijn allebei helemaal in elkaar geslagen door en groep van Marokkanen .En waarom? Omdat ze homo zijn. Vandaar die felle reactie van mij.
zondag 30 juli 2017 om 21:34
Jij.Bent.Racistisch.
En zodra het je uitkomt doe je alsof het niet zo is. En dan ook nog je arme buurjongen erbij betrekken om je handen mee te wassen.
zondag 30 juli 2017 om 21:36
zondag 30 juli 2017 om 21:38
Racisme is nooit te rechtvaardigen. Dat proberen is echt suf.Lady_Voldemort schreef: ↑30-07-2017 21:36Zo racistisch zelfs dat je er hier niet mee weg kwam. En dat wil wat zeggen.
Maakt mij niet uit hoor verder (of eigenlijk wel, maar ik kan het je niet verbieden), maar kom hier dan niet allerlei kutsmoesjes verkopen waarom je racistische gedoe ineens gerechtvaardigd zou zijn.
kia wijzigde dit bericht op 30-07-2017 21:41
3.20% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 30 juli 2017 om 21:40
Niet gelezen. Maar het moet wel heel erg zijn geweest want heel vaak worden racistische opmerkingen afgedaan als vrijheid van meningsuiting.Lady_Voldemort schreef: ↑30-07-2017 21:36Zo racistisch zelfs dat je er hier niet mee weg kwam. En dat wil wat zeggen.
Maakt mij niet uit hoor verder (of eigenlijk wel, maar ik kan het je niet verbieden), maar kom hier dan niet allerlei kutsmoesjes verkopen waarom je racistische gedoe ineens gerechtvaardigd zou zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 juli 2017 om 21:41
Zolang je het zelf naar gelooft he lieverd.....Blondie456 schreef: ↑30-07-2017 20:47Ja ik heb een ban gehad hoor en terecht.Ik liet me leiden door emotie's. Een jongen en zijn vriend hier in de straat zijn allebei helemaal in elkaar geslagen door en groep van Marokkanen .En waarom? Omdat ze homo zijn. Vandaar die felle reactie van mij.
zondag 30 juli 2017 om 21:47
Ben ik volledig met je eens toch reken ik daar niet de hele bevolkingsgroep op af .Blondie456 schreef: ↑30-07-2017 21:45IIk vind het dus wel heel erg dat homo[s door bepaalde bevoliningsgroeoen in elkaar geslagen worden n. Dat is toch niet normamaar gebeurs wel
zondag 30 juli 2017 om 21:49
Door bepaalde bevolkingsgroepen? Bijzonder. Ik heb namelijk in het nieuws ook wel gezien dat homos in elkaar geslagen werden door Nederlanders. Maar die bedoel je vast niet. Fraai staaltje racisme in zélfs deze post van jou.Blondie456 schreef: ↑30-07-2017 21:45IIk vind het dus wel heel erg dat homo[s door bepaalde bevoliningsgroeoen in elkaar geslagen worden n. Dat is toch niet normamaar gebeurs wel
zondag 30 juli 2017 om 21:49
Blondie456 schreef: ↑30-07-2017 21:45IIk vind het dus wel heel erg dat homo[s door bepaalde bevoliningsgroeoen in elkaar geslagen worden n. Dat is toch niet normamaar gebeurs wel
En dat is Sylvana's schuld hoe?
zondag 30 juli 2017 om 21:50
Ben je dronken?Blondie456 schreef: ↑30-07-2017 21:45IIk vind het dus wel heel erg dat homo[s door bepaalde bevoliningsgroeoen in elkaar geslagen worden n. Dat is toch niet normamaar gebeurs wel
De meneer waar jij op reageerde een paar dagen terug was bezig met het regelen van een vrouw overigens.
zondag 30 juli 2017 om 22:01
Waar hang jij allemaal uit?
zondag 30 juli 2017 om 22:09
Na een week mantelzorgen nu op de bank met een peesontsteking in het bovenbeen.
Ben net weer thuisgekomen vanmiddag..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.