Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ik ben ook bezig met opleidingen bekijken. Van open uni tot inderdaad dan maar fucking LOI (maar dat ga ik ook niet redden in mijn eentje. De keus bed/computer of studeren aan de eettafel tussen de stapel kranten en nog te betalen rekeningen is niet eens een keus...)

Ik kom elke keer weer bij cursussen uit. Maar 2500 pieken voor 4 dagdelen of avonden gaat me gewoonweg écht te ver.

Áls ik al een cursus kan vinden, want ik heb net een interessetest gedaan, op 2 verschillende manieren, zodat de website van de cursusaanbieder voor me kan kijken welke cursussen nog meer leuk/geschikt zijn voor me. Rara... er zijn GEEN cursussen voor u gevonden in uw interessegebied.

Wel gek.

Ik ben van 'multi-inzetbaar want in alle hoeken geinteresseerd' gegaan naar 'vanwege te brede interesse onbruikbaar projectiel'.

Zou dat op mijn 35ste verjaardag gebeurd zijn? Is er een maatschappelijke aardverschuiving geweest waar ik niet bij opgelet heb? Komt het door mijn diepe derde rimpel in mijn voorhoofd?

Kind,

ik heb geen idee waarom je moeder je zo'n stomme naam heeft gegeven, maar van harte gefeliciteerd!

Dat je aankomend jaar maar veel wraak mag nemen in je eerste door CBbenoemde puberteit.

G
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle felicitaties!

Pim, als jij me je adres doormailt, mail ik jou de naam van mijn meisje . Stuur ik de uitgezochte kaartjes naar Dreamer (en de eventuele dubbele kaartjes kan hij doorspelen naar vriendjes) en de rest naar jou .

Bam, mijn meisje is weliswaar zwaan-kleef-aaan, maar als ik maar in de buurt ben is het goed. En ze slaapt 'snachts, op één voeding na, al door. Vannacht niet eens in mijn bed, maar in de reiswieg ernaast. We boeken (na een week, arm kind...) al progressie! Dus met laptop en kind in mijn armen is forummen best relaxed ! (En ik moet zeggen: ik bén ook relaxed. Geen kraamtraan gezien. En nog geen CB-mevrouw, dus ook de onzekerheid is nog ver te zoeken )

Hoe is het met jou? Doorsta je de medische molen nog een beetje?
O, een emailadres is zeker handig he ? roque@live.nl.
Geen kraamtranen gezien?

Oooh, maar daar kunnen we best wat aan doen hier heur. Je een beetje gemiddeld typje maken.

Zegt Dendermonde je iets?

Dendermonde zegt me alleen wat in combinatie met een niet nader te noemen soap....
kjong, draak!

Lieve roque, van harte gefelciteerd!!! Was jouw oudste nou ook een grit, ja toch/ Hoe oud is die nu? en wat fijn dat het goed gaat!

Noah en zeefje gefelciteerd! 6 jaar en meisjemeisje doet inderdaad denken aan prinsessenfeestje, of Mega Mindyfeestje, kookfeestje of zoiets.

Heb gisteren gereserveerd voor techniek-iets voor GG zijn partijtje, helemaal leuk.

Verder hier goed, wel wat denkerig de laatste tijd, maar dat is meer AK materiaal (welke ik overigens nog moet betreden, maar gauw ga proberen),

Poes van pimpel gevonden en mogelijk zwanger?! Het eerste is fijn, het tweede is aan jullie (als er een rood kitten uitfloept, mag ik die dan??? Ik wil graag een rood katje en wel jong, bentos is om, kinders wetenhet nog niet).

Ga nu gauw naar school voor kinders, die hebben feest en we mogen (even) kijken.
Klinkt geweldig en om voor te tekenen, Roque! Geniet er lekker van..

Die medische molen is ondertussen geen molentje meer maar een reuzenrad en spookhuis in 1. Never a dull moment..

Wie heeft er een stomme naam, Kjong?

Opleidingen met praktische onvermogens zijn heel stom. Dus die moet je gewoon maar lekker niet willen doen totdat de kinderen uit huis zijn of je de staatloterij gewonnen hebt.
Ja misschien... maar dat wil ik dus niet! Ik hoef ook niet persé morgen hoor, maar wel in de nabije toekomst. (En wat Lil ook al zei: van het niet-roken-geld kan ik studeren...) Heb nu in elk geval toch maar proefles LOI/ Windesheim aangevraagd.

En Kjong dus ook al last van onmogelijkheden... kut he?

Roque, je hebt mail!
De eerstgeborene is een jongetje, Bentetje . Die niets anders wil dan z'n zusje haar speentje geven en kusjes geven (hoewel hij danig jaloers was dat hij zijn speen niet mee naar beneden mocht nemen en zusje wel ) Zoon is nu trouwens 2 1/2.
Zeefje. Wie noemt haar kind nou Zeefje!?
Nou, inderdaad, nu je het zegt. Zeefje rijmt op teefje, dat dóe je je kind toch niet aan!
Nick van vierde spruit, wordt denk ik Zieltje, dat is nog erger

Roque, mag ik ook de naam weten (ben helegaar niet nieuwsgierig hoor )
zieltje, agut....

roque, ik kijk nu met mijn kinderen filmpjes van vroegah (selectie maken om te bewaren) en wat jij zegt zie ik. Zoon was 2 en gaf de hele dag door kusjes en speentjes aan zijn zus. Imiteerde haar met alle gilletjes (werd ik natuurlijk knettergek van) en ze vinden het nu zo leuk om te zien!

Wil je iets vertellen over jouw eigen spookhuis bam??
djiezzz wat worden ze groot! GG is voor het eerst alleen(op de fiets) een boodschap doen voor me, mijlpaal!
Vergeet Ely helemaal te feliciteren met haar dochter; sorry! Iets met hoofd als, eh, zeef... *lame*.

De oudste van Roque is op een dag of 10 na even oud als la Diva Dotta (en is een schat van een vrolijk blij mannetje, zolang je maar niet aan zijn autoboekjes zit ). Lekker dat je meisje nu nog zo braaf is Roque, mag ik komen kijken als ik weer eens in je regio rondtoer?

Zo, dát was een leuke werkdag Vanaf uur of elf waren Bloes, Toet en wat later ook Baas hier (Baas: "ik hoorde jullie buiten al lachen; toen wist ik dat ik het goede adres had!") voor beetje overleg en heel veel gezelligheid. 's Middags heb ik voor de vorm nog wel wat gedaan hoor maar misschien is het voor de productiviteit wel goed dat we niet iedere dag bij elkaar op kantoor zitten. (De optie dat we ooit uitgepraat zouden raken weiger ik in overweging te nemen.)
gezellig, zo werken lil!
Inderdaad heel gezellig, zo'n vergadering bij Lil

Wat leuk dat Pimpel voor jonge poesjes gaat zorgen *reserveert er ook eentje*

Gefeliciteerd met Ely. Twee, schattig! (Soms ook niet )

*buigt vol respect voor de studieplannen van Pim en Kjong*

Oh ja Dream, willen die kinderen van jou die andere voetbalplaatjes van dat tankstation wel of niet? (had ze in vorige flop maar meegestuurd...). Want kreeg van die moeder weer vier van die zakjes.

*geeft een zoen aan Bam nu bakje van reuzenrad net even onderaan voorbij komt*

Zo, nu eerst puin ruimen, dan mollenvangen en dan nog even mail lezen.
o die! Ik heb ook een paar van die plaatsjes van een tankstation!
Zit ook al klaar voor het mollenvangen. Omringd door lading babyspullen om uit te zoeken in het kader van de naderende verhuizing.

Roque, gefeliciteerd met je kleine meid. Wat lekker dat het allemaal zo goed gaat.

Heb ik helemaal de verjaardagen van Zeefje en Noah gemist. Nog gefeliciteerd! Wat een bescheiden jarige jop die Noah. Heeft hij zich later op de dag nog wel het stralend middelpunt gevoeld of moet dat nog komen?

Klinkt als een leuke werkdate bij Lil. Zo wil ik ook wel voor de Baas komen werken.
kan vast mado!
OH, was jij die van dat tankstation.. Sja.. als ik thuiskom, ligt alles náást de enveloppe en wat waaruit komt? Géén idee

Maar nee.. hij doet er niet veel mee nee. Voetbalkaartjes van de AH, daarentegen, spaart ie dúbbel nu

Gefeliciteerd met ZEEFJE!!

EN voor de buik vind ik Zotje veel leuker

Sja.. die onoverkomendheden met studies heb ik ook allemaal voorbij zien komen. Ik wilde iets graag dat alleen in .. eh.. Amersfoort ofzo in deeltijd was. Niet echt praktisch. En werd ook nog niet door werkgever vergoed (kinderachtig)

Veel sterkte en wijsheid in elk geval!!

En dat wil ik ook welwerken noemen.. tsk

toedels
Later is nu
Lil, lijkt me erg leuk! Je bent meer dan welkom!

Bambi, wat vervelend dat de molen een rollercoaster is geworden... Trek je het allemaal nog een beetje? Of kan ik daar maar beter niet naar vragen, omdat het meer standje "overleven" is nu?

En uiteraard ook nog gefeliciteerd met Zeefje, Ely! En Bam met Noah!

En Dot en Beer (de nick van mijn mannetje dus) zijn enorm schattig samen. Beer voert Dot, Dot is daar uitermate tevreden mee
Ik ben even uit het sollicitatieproces gestapt toen ik niet zo lekker was. Nu ben ik wel nog hier en daar aan het schrijven, maar dat gaat te langzaam.

Een werkgever zoekt het eerst in het bedrijf, dan in het netwerk, en dan pas gaat er een evt advertentie uit. Ik sta dus achteraan de rij, waar men ook nog het kritischst is en het meest te kiezen heeft.

Oplossing die ik nu gevonden heb is via werving- en selectiebureau's te (laten) zoeken. Zij hebben een groter netwerk dan ik. Dat ze aan me verdienen interesseert me niks, als ik maar met voldoende inkomen anderhalf jaar volkrijg. Zij weten ook van mijn visumsituatietje.

Het waren pittige maar zeer prettige gesprekken, waar ook tests bij zaten (taal, persoonlijkheid enzo), waarbij ik bij de uitkomsten blij 'verrast' was dat mijn verhaal aansloot bij de uitslagen. Ik heb dus geen (grote) blinde vlekken. Bovendien kijken zij ook buiten mijn referentiekader. Ik bedoel, ik solliciteer eigenlijk naar waar ik ervaring in heb (veilig), de functienaam als middelpunt. Terwijl zij verder kijken, en mijn persoonlijkheid en kwaliteiten op de middenstip in spotlight zetten.

Dus nu slingert mijn cv bij banen die ik niet zelf uitgezocht zou hebben, maar me wel heel interessant lijken.

Ik moet het naturulijk tijdens een gesprek nog wel waar maken, maar ik krijg ook nog een gesprekstraininkje, dus dat zal wel los lopen.
Hee, wij hebben Ik ben Bram-versie van de Groene eieren met ham. Doch dat terzijde.

Dat klinkt goed Kjong, laat een setje professionals maar eens goed voor jou werken en laat er nou toch in godinnennaam eens iets Echts uitkomen!

Heb gisteravond iets vaags gegeten (denk ik), had vage nacht en nu vage maag. Dot keek ook erg lodderig aan ontbijt, en verklaarde dat ze nog moe was. Waarop haar ogen dichtvielen, zij ze met moeite weer opentrok, en zei: "En mijn ogen zijn óók moe". Desondanks is ze wel naar de creche gebonjourd voor een ochtendje (zo fijn dat deze creche ook halve dagen doet), zodat ik mijn werk geheel vakantieklaar kan maken. Althans, dat is het streven

Roque, ik kom sowieso begin maart nog eens bij jou in de achtertuin; ik bel je!

Bambi, wat een kutzooi is het toch. De bedoeling was iets opbeurends te tiepen, maar ik kom even niet verder dan dit. Kus.
Dat klinkt goed Kjong. Hier moet toch wat moois uit kunnen komen zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven