Moderator
woensdag 29 maart 2006 om 09:31
Beste forummers,Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik deze pijler daar ook alleen voor en laat het niet verzanden in allerlei off topic berichten. Want het risico bestaat dan dat bepaalde verzoeken worden ondergesneeuwd. Wanneer je een berichtje plaatst hier, zal ik het zo snel mogelijk bekijken. Hou er echter rekening mee dat ik niet 24 uur per dag on line ben en dat het dus even kan duren. Mailen kun je ook naar vivaangel1@gmail.com . Groet, Vivaangel1 bewerkt door moderator,
donderdag 19 oktober 2006 om 23:21
Engel#2, waarom zet je nu uitgerekend aangaande de topics betreffende dead-cat-gate hier een slotje en niet die op de Vivapijler? Is vast een foutje, want hier is een levendige discussie die al ruimschoots de 90 reacties is gepasseerd; op de Vivapijler zit het net op de 10 reacties. Daarom het verzoek mijnerzijds het slotje hier te verwijderen en 'm op de Vivapijler te plaatsen. :)
Korenwolf, reactie volgt wellicht later, mijn griep slaat in alle hevigheid toe en ik moet de wol verkiezen boven een interessante discussie.
Korenwolf, reactie volgt wellicht later, mijn griep slaat in alle hevigheid toe en ik moet de wol verkiezen boven een interessante discussie.
dinsdag 24 oktober 2006 om 17:49
dinsdag 24 oktober 2006 om 21:55
quote:@Gewoonkatie, ik heb de topictitel zodanig aangepast dat hij wel volledig is. Het topic loopt al een tijd en is juist door zijn titel herkenbaar.Mij maakt het niet uit,hoor welke titel we gebruiken.Bedankt dat je het heb aangepast,maar als het allang loopt is het toch geen deel 2,misschien deel 5,ik weet het ook niet precies
donderdag 9 november 2006 om 18:21
maandag 13 november 2006 om 17:59
Hallo Viev.
Er is een nieuw topic geopend vandaag over het boek: 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun. Dit boek is echter al uitgebreid besproken op 'Hèt Viva Boekentopic.'
En er zijn al eerder topics over Kluun en zijn boeken geweest, die allemaal zijn gesloten omdat ze dubbel waren.
Kan deze ook gesloten worden?
PS. Ik vind het boek heel ontroerend, maar om nou elke keer op een nieuw topic mijn mening erover te gaan geven..?
Er is een nieuw topic geopend vandaag over het boek: 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun. Dit boek is echter al uitgebreid besproken op 'Hèt Viva Boekentopic.'
En er zijn al eerder topics over Kluun en zijn boeken geweest, die allemaal zijn gesloten omdat ze dubbel waren.
Kan deze ook gesloten worden?
PS. Ik vind het boek heel ontroerend, maar om nou elke keer op een nieuw topic mijn mening erover te gaan geven..?