Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:45
Dan snap ik nu beter waarom ze op mij over kwam als een losgeslagen idioot. In de jaren 50 was ik er nog niet bij.Rosabella1 schreef: ↑01-08-2017 16:36Ik kon haar jaren 50 ideeën best waarderen.
Soms stond ik op het punt om sokken te gaan breien nou ja als ik dat zou kunnen dan.![]()
Wist ik veel dat het in die tijd normaal was om te schelden, kortzichtig relatieadvies rond te strooien, seksloze relaties aan te gaan met lelijke rijke mannen en mensen met een iets minder bekrompen geest in het kanaal te sodemieteren. Weer wat geleerd.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:49
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:50
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:51
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:51
Houd op schei uit, ik lig te schateren!Lady_Voldemort schreef: ↑01-08-2017 16:50En dat ze daar dan pas achter komt als de kinderen naar bed moeten![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:52
Volgens mij onze huistrol, in ieder geval hogeschool trollen ditRosabella1 schreef: ↑01-08-2017 16:51Maar zou het nou iemand van viva zijn die dit verzonnen heeft of zit er nu een groepje studenten zich kapot te lachen om al die meelevende reacties?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:53
Ik ben benieuwd ik kan niet wachten.
Ik zit me toch verplicht te vervelen dus tijd genoeg om dit drama te volgen.
Wanneer zou de cliffhanger zijn?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:54
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:55
Ik denk dat ze dan te laat is.
Het was vast een complot van de hele familie om aan inteeltvrije (klein)kinderen te komen, en die worden (waarschijnlijk) vanavond allemaal door broer, zus en opa en oma ontvoerd om elders onder een andere naam lang en gelukkig te gaan leven.
Of ze gaan met z'n allen naar Transylvanië voor een of ander Satanische offerritueel, dat kan ook.
Je kunt erop wachten.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:56
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:56
Ik denk echt niet vaak dat een verhaal niet waar is, maar bij deze TO heb ik ook mijn twijfels. Natuurlijk gebeuren zulke dingen, maar het gaat te snel en er komen teveel nieuwe gebeurtenissen bij.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 01-08-2017 16:58
0.00% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 1 augustus 2017 om 16:57
En ome Freek speelt de dokter en onderzoekt ze allemaal..Lady_Voldemort schreef: ↑01-08-2017 16:54Mam, papa ligt in bed met tante Truus, oh en opa en oma liggen er ook bij!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Of, maham!!!!? waar ben je? Hier schatjes, in bed met papa en tante Truus en opa en omaLady_Voldemort schreef: ↑01-08-2017 16:54Mam, papa ligt in bed met tante Truus, oh en opa en oma liggen er ook bij!
Na de laatste update van man/zus zijn mijn twijfels nog groter. Het is allemaal te "perfect". Te perfect hoe gedecideerd TS ermee omgaat, te perfect in de lamlendigheid van die man.
En al die ontwikkelingen binnen een dag...
Mijn theorie: De OP klopt maar TS raakte pissig omdat mensen niet met haar meegingen en haar een jaloerse dramaqueen vonden. Nu verzint ze dit waardoor mensen spijt betuigen van hun oorspronkelijke reserve van TS. Want oh my goooood het was nog erger!
En al die ontwikkelingen binnen een dag...
Mijn theorie: De OP klopt maar TS raakte pissig omdat mensen niet met haar meegingen en haar een jaloerse dramaqueen vonden. Nu verzint ze dit waardoor mensen spijt betuigen van hun oorspronkelijke reserve van TS. Want oh my goooood het was nog erger!
dinsdag 1 augustus 2017 om 17:01
Claudio? Ja die was leuk behalve zijn ranzige plaatjes dan maar goed daar moet je tegenwoordig eerst 200 posts voor hebben.
Om ranzige plaatjes neer te mogen zetten?Rosabella1 schreef: ↑01-08-2017 17:01Claudio? Ja die was leuk behalve zijn ranzige plaatjes dan maar goed daar moet je tegenwoordig eerst 200 posts voor hebben.