Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady_Voldemort schreef:
01-08-2017 17:26
Ja, geheid dat ze zwanger raakte. Was het niet vroeg dan was het laat, maar zwanger raken deed ze.
O ja een zwangerschap was er ook altijd én een stiefkind van ongeveer een jaar of 5-6
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lady_Voldemort schreef:
01-08-2017 17:25
Nou dit is wel een hele goeie hoor. Hier acht ik sanoma eigenlijk niet toe in staat, ik zou het zelf niet eens kunnen :proud:
Het moet te doen zijn om een stagiaire te scoren die dit kan. :-]
In dat geval zou er trouwens best nog een schepje bovenop mogen.
Rosabella1 schreef:
01-08-2017 17:28
O ja een zwangerschap was er ook altijd én een stiefkind van ongeveer een jaar of 5-6
Ja precies en die was altijd ziek.
Snarky schreef:
01-08-2017 17:19
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat het op dit moment zo leeg is op dit forum dat Sanoma zelf de boel een beetje vlot probeert te trekken. Geen kliks, geen forum.

Er zijn de laatste tijd verbazend veel van soort verhaaltjes met een duidelijke spanningsboog, over situaties waarin een normaal mens niet zou forummen maar jankend aan een tequila-infuus zou liggen.
Sanoma laat ook fake topics plaatsen, daar hebben ze een forumbooster voor ingehuurd, maar die plaatsen en onderhouden niet dit soort topics op deze manier.
Snarky schreef:
01-08-2017 17:28
Het moet te doen zijn om een stagiaire te scoren die dit kan. :-]
In dat geval zou er trouwens best nog een schepje bovenop mogen.
Leuke stage.

Wat waren zo je werkzaamheden tijdens je stage?
Oh ik moest neptopics verzinnen om een zieltogend forum van de afgrond te behoeden.
shifty schreef:
01-08-2017 17:29
Sanoma laat ook fake topics plaatsen, daar hebben ze een forumbooster voor ingehuurd, maar die plaatsen en onderhouden niet dit soort topics op deze manier.
Nee precies, die forumboost TO's zie je gewoon nooit meer terug.
werk-studie/voor-2-jaar-naar-amerika/li ... s/250877/1

:rofl:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Zoveel verschil zit er niet tussen iedere week een tijdschrift volzwammen en neptopics plaatsen (waar je dan weer artikeltjes van kunt maken om je tijdschrift mee vol te zwammen).

Misschien heeft het schrijfvolkje af en toe forumdienst om de boel in leven te houden.

En zo niet :idee:
Lijkt me best een leuke baan... waar kan ik m'n sollicitatiebrief heensturen ?
EvaHier2 schreef:
01-08-2017 17:37
forum@viva.nl :proud:
Snarky schreef:
01-08-2017 17:19
Het lijkt me trouwens niet onwaarschijnlijk dat het op dit moment zo leeg is op dit forum dat Sanoma zelf de boel een beetje vlot probeert te trekken. Geen kliks, geen forum.

Er zijn de laatste tijd verbazend veel van soort verhaaltjes met een duidelijke spanningsboog, over situaties waarin een normaal mens niet zou forummen maar jankend aan een tequila-infuus zou liggen.
:rofl:
Only dead fish go with the flow
Babette was toch Claudio & Martin enz.

overig/napraattopic-73/list_messages/356931/27
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Pff ik dacht al, waar blijven jullie nou. Wat een belachelijke wendingen neemt dat topic en wat erger ik me enorm aan al die hysterische reacties van de steuners. :facepalm:
Serieus, ik blijf meestal best lang meegaan maar dit was mij gisterenochtend al duidelijk.
EvaHier2 schreef:
01-08-2017 17:37
Mij ook.
:nerd:
Hmmmm...die Sanoma stagiair zou zomaar waar kunnen zijn. Topic leest weg als een GoT Bouquetreeks.
Over een week blijkt dat ex geadopteerd is en dat het helemaal geen verboden liefde is. Zoiets.

Heb verhaal gaat mij iets teveel richting een apotheose.
Gatti schreef:
01-08-2017 18:33

God das waar ook... geweldig dat je het weer opgeduikeld hebt!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik wist nog dat ik me toen zo verbaasd heb.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ah ja, het was een vrouw rond de 30!
Life is short. Eat dessert first.
2Italy2 schreef:
01-08-2017 18:42
Hmmmm...die Sanoma stagiair zou zomaar waar kunnen zijn. Topic leest weg als een GoT Bouquetreeks.
Over een week blijkt dat ex geadopteerd is en dat het helemaal geen verboden liefde is. Zoiets.

Heb verhaal gaat mij iets teveel richting een apotheose.
Goede twist ;)
Gatti schreef:

😂😂😂😂
Gatti schreef:

Om die Martin heb ik tranen met tuiten gelachen. Met zijn zelf gemaakte tonijnsalade met lente ui, zongedroogde tomaten en peperdure fetapasta :rofl:

Ik had ooit een vriendinnetje dat bleef slapen. Ik had zelf een heerlijke verse tonijnsalade gemaakt, zelfs het lente-uitje zat er door. En ook had ik nog wat peperdure feta-pasta met zongedroogde tomaten van de Mediterrane kraam. Vroeg ze of ik geen pindakaas had. Of duo-penotti. Mijn aantrekkingskracht was gelijk een stuk minder.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Als ik elke keer dat een leerling *) iets vertelt over het seksleven van zijn/haar ouders in de vivaforumMOORDBRANDMISHANDELINGstand zou schieten zou veilig thuis rap overbelast raken hoor.

*) Nazaten van lelieblanke hoogopgeleide tweeverdieners
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
De dt-fouten wieren telig in het man-/zustopic.
Ik doe graag mee met de Topictwist Quiz!
Ik denk dat het nichtje van 4 een dochter van aanstaande ex man blijkt te zijn.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Djin schreef:
01-08-2017 21:08
Ik doe graag mee met de Topictwist Quiz!
Ik denk dat het nichtje van 4 een dochter van aanstaande ex man blijkt te zijn.
Je staat nu bovenaan hoor :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven