Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
woensdag 2 augustus 2017 om 12:39
Nee, helaas, er komt niets meer uit van haar kant.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 2 augustus 2017 om 15:13
@ Lotje, die geplande date gaat dus niet door omdat de match middenin het gesprek werd opgeheven...
@ Huurvrouwtje, sowieso rustig op Tinder nu. Je kan beter naar een festival oid gaan geloof ik
@ Rof, juist fijn een succesverhaal even tussendoor!!
@ Jaw, jammer!
Hier Tinder enorm traag na de update. Iphone wordt ook mega warm als ik aan het swipen ben. Misschien een hint?
@ Huurvrouwtje, sowieso rustig op Tinder nu. Je kan beter naar een festival oid gaan geloof ik

@ Rof, juist fijn een succesverhaal even tussendoor!!
@ Jaw, jammer!
Hier Tinder enorm traag na de update. Iphone wordt ook mega warm als ik aan het swipen ben. Misschien een hint?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
woensdag 2 augustus 2017 om 15:17
Hey Rof, leuk dat je even komt buurten en met een leuke mededeling, top hoor.
Ik lees na een lange reis weer even mee en floep, halve draadje is leeggelopen in een groepsapp of op anoniem.
Kon het toch niet laten. Zojuist weer Tinder geïnstalleerd. Krijg ik een gast die denkt dat ik hem "fysiek" niet bij kan houden omdat ik vooral zou willen knuffelen
Dit vanwege mijn leeftijd. Fijne eerste match ...
Ik lees na een lange reis weer even mee en floep, halve draadje is leeggelopen in een groepsapp of op anoniem.
Kon het toch niet laten. Zojuist weer Tinder geïnstalleerd. Krijg ik een gast die denkt dat ik hem "fysiek" niet bij kan houden omdat ik vooral zou willen knuffelen

woensdag 2 augustus 2017 om 15:17
woensdag 2 augustus 2017 om 15:43
woensdag 2 augustus 2017 om 15:51
@ Mawi3ke, hier gisteren ook zo'n figuur. Hij vroeg of ik open minded was, en 10 minuten later match opgeheven. Andere kerel vroeg van de week of ik submisive was (verkeerd geschreven ook nog). En nu tijdens de gay parade helemaal feest met alle toeristen in de buurt
Ik weet trouwens niet hoe oud je bent, maar vrouwen in de 40 schijnen toch juist te pieken? Hoezo niet bijhouden?
@ Azarole, leuk! Voel je naast de klik al wat kriebelen?

Ik weet trouwens niet hoe oud je bent, maar vrouwen in de 40 schijnen toch juist te pieken? Hoezo niet bijhouden?

woensdag 2 augustus 2017 om 16:06
Harvey wat heb je geantwoord op de vraag over open minded? Vind ik altijd zo sneu die indirecte manier van vragen of je van seks houdt.
Nou ben ik toevallig wel al 50, maar die piek is na je 49e niet opeens een dal zeg maar
Match heeft een leuke kop en dito lijf, maar is niet bijster slim. Daar word ik nou niet echt warm van, maar hij blijkbaar nu wel van mij, haha. Ik hou de match nog even aan, mocht ik opeens zin krijgen
Nou ben ik toevallig wel al 50, maar die piek is na je 49e niet opeens een dal zeg maar

woensdag 2 augustus 2017 om 16:31
Kreeg de kans niet eens om te antwoorden, match opgeheven. Ik had toch nee gezegd. Heb het sloeren geprobeerd, niet mijn ding. Eenmalige scharrels vind ik sowieso niet veel aan omdat ik meer wil als het leuk is. En ik vind het volk op Tinder dat op zoek is naar seksdates gewoonweg bot en ongeïnteresseerd. Ik ben open minded, maar absoluut niet over omgangsvormen. Zie mijn uitdaging
Ik zou hem achter de hand houden
ik ben ook op zoek naar beauty & brains, maar voor lust maak ik een uitzondering op het laatste! Een match had in zijn profiel alleen het woord 'dom' staan dus ik schreef; ik ben blond, wij zijn de perfecte match
Ben benieuwd wanneer Tinder gold in NL uitgerold wordt. Zou me een hoop tijd schelen, om alleen profielen te swipen die mij al geliked hebben. Mits het niet te duur is natuurlijk, ik ben wel een Hollander

Ik zou hem achter de hand houden

Ben benieuwd wanneer Tinder gold in NL uitgerold wordt. Zou me een hoop tijd schelen, om alleen profielen te swipen die mij al geliked hebben. Mits het niet te duur is natuurlijk, ik ben wel een Hollander

woensdag 2 augustus 2017 om 16:33
Hmm, hele lastige weet je dat? Ik ben niet snel verliefd. Maar dit voelt zo goed en heel anders dan ik gewend ben. Ik heb de neiging hele dagen met hem te appen (hoe dan? Dat wilde ik nooit), of hem te bellen als ik uit m'n werk thuis kom (what the, waar is mijn nee dat wil ik niet).Harvey_Specter schreef: ↑02-08-2017 15:51@ Mawi3ke, hier gisteren ook zo'n figuur. Hij vroeg of ik open minded was, en 10 minuten later match opgeheven. Andere kerel vroeg van de week of ik submisive was (verkeerd geschreven ook nog). En nu tijdens de gay parade helemaal feest met alle toeristen in de buurt![]()
Ik weet trouwens niet hoe oud je bent, maar vrouwen in de 40 schijnen toch juist te pieken? Hoezo niet bijhouden?![]()
Gewoon om hem te spreken, zeg maar. Het zien dat hoeft van mij niet iedere dag, maar is wel leuk als het gebeurd

woensdag 2 augustus 2017 om 16:45
Haha Harvey, beauty zonder brains voor lust, dan is de kans toch klein dat je meer wilt? Handig dus, de perfecte combi, mits de persoon in bed wel aangenaam is. Ik ben overigens ook niet zo van het sloeren hoor. Bewuste seksdates maken met een wildvreemde vind ik zo ... catalogus. Als het gezellig is en het komt ervan, prima, maar bewust voor seks op een 1e date gaan is not my cup of tea.
Moet ik opeens denken aan een voorstel van iemand, een tijdje geleden. Die zag het al helemaal zitten zonder mij ooit gezien te hebben en vond het ook wel een goed idee meteen zijn seksuele fantasie op me los te laten: ik moest me niet scheren van onderen, dat zou hij wel doen
Ik vraag me dan toch af: zouden er vrouwen zijn die daar echt in meegaan?
Moet ik opeens denken aan een voorstel van iemand, een tijdje geleden. Die zag het al helemaal zitten zonder mij ooit gezien te hebben en vond het ook wel een goed idee meteen zijn seksuele fantasie op me los te laten: ik moest me niet scheren van onderen, dat zou hij wel doen

woensdag 2 augustus 2017 om 17:17
Dag lieve daters, is hier behoefte aan een succesverhaal van een i.h.o. mega-date-kneus
?
Als de meeste stemmen nee zeggen zal ik braaf mijn snaveltje houden....

(Zo ja, dan ga ik los natuurlijk...
)
Beetje onverwacht maar ff beginnende relatie crisis hier... te vroeg gejuicht? Weet ik veel... voel ik me mislukt als dit toch niet gaat hoe ik afgelopen maanden dacht? Eehh... ik hoop niet... ach wel een paar maanden goede bedpret gehad
(Is nog niks zeker hoor maar hij zit met iets (hadden vorige week een pittige discussie) weet het zelf ook niet, en ik ben dat vage gedoe ff goed zat.
Graag of niet, hij bekijkt het maar ff

Als de meeste stemmen nee zeggen zal ik braaf mijn snaveltje houden....

(Zo ja, dan ga ik los natuurlijk...

Beetje onverwacht maar ff beginnende relatie crisis hier... te vroeg gejuicht? Weet ik veel... voel ik me mislukt als dit toch niet gaat hoe ik afgelopen maanden dacht? Eehh... ik hoop niet... ach wel een paar maanden goede bedpret gehad

(Is nog niks zeker hoor maar hij zit met iets (hadden vorige week een pittige discussie) weet het zelf ook niet, en ik ben dat vage gedoe ff goed zat.
Graag of niet, hij bekijkt het maar ff

anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 03-08-2017 23:57
64.94% gewijzigd

woensdag 2 augustus 2017 om 18:35
Hoi allemaal,
Ik heb enkele jaren geleden meegeschreven in een vergelijkbaar topic, maar toen via Tinder toch iemand leren kennen. Inmiddels is die relatie over en staat Tinder weer op m'n telefoon.
Ligt het aan mij of zijn de mannen veel minder actief? Wel veel matches, maar bijna niemand begint meer een gesprek.
Heb er inmiddels een paar op WhatsApp, maar ook daar zijn de meeste niet heel erg actief. Pff..
Het aantal mannen wat gelijk uit is op seks is tot op heden nul, maar ik herkende nog een paar figuren van een aantal jaar geleden, dus dat was gelijk X
Ik heb enkele jaren geleden meegeschreven in een vergelijkbaar topic, maar toen via Tinder toch iemand leren kennen. Inmiddels is die relatie over en staat Tinder weer op m'n telefoon.
Ligt het aan mij of zijn de mannen veel minder actief? Wel veel matches, maar bijna niemand begint meer een gesprek.
Heb er inmiddels een paar op WhatsApp, maar ook daar zijn de meeste niet heel erg actief. Pff..
Het aantal mannen wat gelijk uit is op seks is tot op heden nul, maar ik herkende nog een paar figuren van een aantal jaar geleden, dus dat was gelijk X

woensdag 2 augustus 2017 om 19:25
Heb nu 7 nieuwe matches en geen enkele man is tot nu toe uit zichzelf een gesprek begonnen.
Maar inderdaad, ik zit denk ik nog in de ontkenningsfase. Je gaat toch niet schaamteloos op Tinder, compleet met waar je werkt en wat je zoekt als je in een relatie zit? Maar ik denk waarschijnlijk heel anders dan zij..,
donderdag 3 augustus 2017 om 09:34
@ Azarole, dat is heel positief. Die kriebels komen vast wel
@ Mawi3ke, klopt. Op papier is het allemaal te bedenken maar in het echt werkt het toch anders..
Iemand anders je laten scheren?
lijkt me ook bloedlink, straks snijdt hij zo een plak af
En of vrouwen erop ingaan, doet me denken aan mannen die fluiten op straat. Try till you die mentaliteit?
@ Alice, succesverhalen altijd welkom!
@ Luckybirdie, hier hetzelfde. Af en toe begin ik nog weleens een gesprek maar vaak komt er niet echt iets uit. Mag ik trouwens gebruik maken van jouw Tinder smoelenboek? Lijkt me onwijs handig haha

@ Mawi3ke, klopt. Op papier is het allemaal te bedenken maar in het echt werkt het toch anders..
Iemand anders je laten scheren?

@ Alice, succesverhalen altijd welkom!
@ Luckybirdie, hier hetzelfde. Af en toe begin ik nog weleens een gesprek maar vaak komt er niet echt iets uit. Mag ik trouwens gebruik maken van jouw Tinder smoelenboek? Lijkt me onwijs handig haha

donderdag 3 augustus 2017 om 12:35
@Harvey_Specter wel ja, zoek wat leuks uit. We kunnen ook gaan kwartetten. Alleen de man met vis ben ik nog niet tegen gekomen.
Wel de man met schulden en kinderen. De too good to be true man. De contact gestoorde man. De man die alleen seks wil, de man die gelijk wil afspreken, en de man die dat dus nooit wil.
Heb serieus al 3 jaar contact met een man die ik via Tinder ken en het is nog nooit tot een ontmoeting gekomen. We hebben allebei relaties gehad tussendoor, maar nu zijn we beide single en nu heeft hij het extreem druk, ofzo.. Over twee weken heeft hij vakantie, ik ben benieuwd.
Wel de man met schulden en kinderen. De too good to be true man. De contact gestoorde man. De man die alleen seks wil, de man die gelijk wil afspreken, en de man die dat dus nooit wil.
Heb serieus al 3 jaar contact met een man die ik via Tinder ken en het is nog nooit tot een ontmoeting gekomen. We hebben allebei relaties gehad tussendoor, maar nu zijn we beide single en nu heeft hij het extreem druk, ofzo.. Over twee weken heeft hij vakantie, ik ben benieuwd.
donderdag 3 augustus 2017 om 12:51

donderdag 3 augustus 2017 om 13:29
Marjo, dat moest ik opzoeken. Haha klopt
als er een foto met racefiets bijzit verwacht ik op z'n minst strakke, mooie billen
En de man die 33 is, maar 40 lijkt of de man die 40 is, maar 35 lijkt. Tegenwoordig kijk ik niet meer naar de leeftijd, zegt toch niks.
Waar blijft de input van de mannen hier over vrouwen?!
Oke hier een mooie: Nice French men in diapers. I like to wear diapers and play with my pacifier!!! Searching for a baby-sitter
Hij heeft echt foto's met een luier om, ook in het openbaar!!
Tinder de entertainment app

En de man die 33 is, maar 40 lijkt of de man die 40 is, maar 35 lijkt. Tegenwoordig kijk ik niet meer naar de leeftijd, zegt toch niks.
Waar blijft de input van de mannen hier over vrouwen?!

Oke hier een mooie: Nice French men in diapers. I like to wear diapers and play with my pacifier!!! Searching for a baby-sitter

Hij heeft echt foto's met een luier om, ook in het openbaar!!

donderdag 3 augustus 2017 om 13:45
Ik kwam van de week al een zeemeerman tegen.
Een aantal sm figuren, voornamelijk dominante mannen.
En inderdaad mannen waarvan de leeftijd echt niet lijkt te kloppen. Soms staat er nog bij dat de leeftijd niet klopt, maar dat ze het niet kunnen veranderen. Hier staan ook heel wat stelletjes tussen de mannen, leuk dat je een trio wil, maar ik zou mezelf toch niet zo op Tinder willen zetten, wie weet wie er allemaal meekijken.
Heb nu 1 match die ik wel heel erg leuk vind. Maar wil niet te enthousiast zijn, hij heeft ook nog niet via Tinder afgesproken omdat het de juiste klik nog niet heeft gehad.

Een aantal sm figuren, voornamelijk dominante mannen.
En inderdaad mannen waarvan de leeftijd echt niet lijkt te kloppen. Soms staat er nog bij dat de leeftijd niet klopt, maar dat ze het niet kunnen veranderen. Hier staan ook heel wat stelletjes tussen de mannen, leuk dat je een trio wil, maar ik zou mezelf toch niet zo op Tinder willen zetten, wie weet wie er allemaal meekijken.
Heb nu 1 match die ik wel heel erg leuk vind. Maar wil niet te enthousiast zijn, hij heeft ook nog niet via Tinder afgesproken omdat het de juiste klik nog niet heeft gehad.