Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
De zeemeerman en de luierman heb ik nog niet gespot.
Maar wat hebben de middelbare mannen over het algemeen slechte foto's.
Echt niet te geloven soms, en dan een verongelijkt stukje tekst dat vrouwen hen niet liken.
Ik heb genoeg leuke dates gehad via Tinder maar het is wel zoeken hoor.
Beetje de speld in een hooiberg.
Mannen die erbij zetten dat jij ook best hoi mag zeggen. Tja, ik wil best beginnen met praten, maar ik vind het zo'n jeuk tekst.
Net als mannen die een foto gebruiken waar hun ex nog half op staat. No thanks.

Het is inderdaad nog best zoeken naar de echt leuke mannen, maar ze moeten er zijn, er zitten tenslotte ook leuke vrouwen
:proud:

En volgens mij leest Tinder man met wie ik al 3 jaar contact heb stiekem mee (hoi :bye: ) want ik kreeg zojuist een uitgebreid mailtje van hem.
Na m'n laatste Tinder sessie nog afgesproken met Tinderdate op het festival, was best gezellig en nog even staan kletsen en dansen. Daarna is het contact ook wel wat verwaterd, was niet echt een wow-mega click.

M'n laatste date sessie met jongen die nog niet klaar was voor relatie heb ik vorige week, heel spontaan, ook nog gezien, hadden een gezellig avondje thuis eigenlijk weer zoals het altijd was. En dat na 3 weken radiostilte haha! Gaat ie weer dingen zeggen van: ik vind jou echt leuk.... Maar daar kan ik nu niks mee en heb dat ook gezegd, want hij had al gezegd niet klaar te zijn voor een relatie... Ach ja, zo'n scharrel is ook wel weer gezellig voor nu.
@ Lucky, ik hoop dat het tot een date komt! En 3 jaar contact zonder date, wauw. Als Tinder man meeleest; schop onder je kont, straks is ze weer bezet en ben je te laat!! :biggrin:

@ Marjo, het verbaast mij ook dat mannen anno 2017 zulke slechte foto's op Tinder hebben. En helemaal als je een trouwsetting voorbij ziet komen. Come on, dat hoef ik helemaal niet te zien. Van mij apart ga je in je tuin staan en vraag je aan de buurman om een foto te maken. Dat is nog beter dan onscherpe foto's met half afgeknipte exen of op bruiloften.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Is het trouwens raar dat ik niet enthousiast word van een man die binnen 4 zinnen met een "waar woon je want dan kom ik je morgen om 8 uur ophalen voor een date" aankomt?

Dat is weer een beetje het andere uiterste....
Ligt eraan wat de inhoud van die 4 zinnen was :-P
Mawi3ke schreef:
03-08-2017 21:28
Ligt eraan wat de inhoud van die 4 zinnen was :-P
:geek: scherp!

Iets in de richting van "hoi leuke foto's, heb je plannen morgenavond? Nee? Waar woon je, dan kom ik je om 8 uur ophalen"
@(
Ik heb het nummer van de jongen waar ik op pagina 26 over berichtte verwijderd. Hij liet uiteindelijk wel wat van zich horen, 6 (!) dagen na de date, maar ik was toen voor mijn gevoel al 'over it'. We hebben toen nog wel een gesprekje gehad, maar ik krijg niet het idee dat het enthousiasme er bij hem vanaf spatte.

Gelukkig ben ik er tegenwoordig vrij snel uit als iemand not that into me is, maar ergens begrijp ik het gedrag niet. Wat is dat met die mannen (en misschien ook vrouwen, geen ervaring mee :P) die alles maar een beetje lauwwarm houden? Gewoon hopen op makkelijke seks of een egostreeltje of zo? Echt zo frustrerend!

Ik heb hem overigens niet gezegd dat ik niet meer verder wil daten, dus feitelijk 'ghost' ik hem nu, maar ik denk niet dat het hem veel kan schelen. :P Vind het uiteraard een ander verhaal als een man overduidelijk helemaal verliefd op mij is. Maar mocht hij nog appen dan zal ik het tegen hem zeggen.

@Harvey_Specter: Lijkt me inderdaad tijd schelen, dat Tinder Gold. Maar hebben ze niet al een algoritme dat je vooral mannen/vrouwen voorbij ziet komen die jou ook geliked hebben, althans in het begin als je net gaat swipen?

@Lucky_Birdie: Ja, is ook een afknapper. Of ze zijn te onverschillig of juist té enthousiast, dat vermoordt de romantiek ook een beetje (voor zover datingapps romantisch zijn natuurlijk).
@LuckyB Hahaha. Oeps.
En wat heb je geantwoord?
Hey Rof! leuk om jou hier nog eens voorbij te zien komen!
Geniet er van, echt leuk om de vooruitgang te updaten.

Alice/Mawieke, ook voor jullie, hoe is het?

Jammer hè, matches die zomaar verdwijnen terwijl er soms een leuk gesprekje is.
Heel dat internet gebeuren is en blijft oppervlakkig, maar er kan zomaar een leuk iemand voorbij komen.

Dan mijn update.
We willen elkaar niet eens een date noemen, het gaat zo vloeiend dat het bijna niet te bevatten is.
Het gevaar is er dat we te snel gaan maar ik denk dat we elkaar wel af kunnen remmen als dat het geval is.
We kunnen spiegelen naar elkaar en accepteren het van elkaar, daarnaast kunnen we bovenal zeer fijn kletsen en merken we echt een connectie ( ergens eng maar we laten ons niet van de wijs brengen ).
Ondertussen hebben we elkaar nog een paar keer gezien, ongelooflijk dat een vrouw die 23 jaar in relatie is geweest en nog nooit een andere man heeft gehad aanstalten maakt tot seks.
Blijkt voor haar een openbaring te zijn dat ze echt een connectie voelt, het zit bij haar al verder dan bij mij maar ik ben heel erg in mijn nopjes met haar.
Ze kleedt zich vrouwelijk, hoe ze mij aanraakt... :love: en we hebben inmiddels seks met elkaar gehad.
Juist omdat ik veel meer dan een leuke klik voel ben ik voorzichtig met haar.
Morgen heeft ze nog wat formaliteiten van de scheiding bij de notaris en gaan we samen een feestje vieren en blijft ze ook bij mij slapen.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat want het is uiteindelijk mijn persoonlijke ijkpunt :-D
We kennen elkaar pas twee weken!
Vergeet vooral niet te genieten van de mooie momenten, hoewel je dat zo te horen al doet
@NDD ik herken dat halfslachtige gedoe. Alsof ze daten nog even tussendoor doen als ze zich vervelen ofzo.
Leuk Mats! Tis je gegund, geniet ervan!

Bij mij niks nada, maar had het ook ff helemaal gehad na mijn laatste date/beginnende relatie met iemand die zich als een creep ontpopte. Zo'n afknapper! Maar bedacht me dat ik er niks mee opschiet om uit boosheid op die gast dan maar helemaal niet te daten. Dus gistermiddag Tinder weer geïnstalleerd en inmiddels hier en daar een leuke chat. We'll see.
Alicereturns schreef:
02-08-2017 17:17
Dag lieve daters, is hier behoefte aan een succesverhaal van een i.h.o. mega-date-kneus :$ ?
Als de meeste stemmen nee zeggen zal ik braaf mijn snaveltje houden.... |-) :cencored:
(Zo ja, dan ga ik los natuurlijk... ;-D)

Beetje onverwacht maar ff beginnende relatie crisis hier... te vroeg gejuicht? Weet ik veel... voel ik me mislukt als dit toch niet gaat hoe ik afgelopen maanden dacht? Eehh... ik hoop niet... ach wel een paar maanden goede bedpret gehad ;-)
(Is nog niks zeker hoor maar hij zit met iets (hadden vorige week een pittige discussie) weet het zelf ook niet, en ik ben dat vage gedoe ff goed zat.
Graag of niet, hij bekijkt het maar ff :moon: :moon: :moon:
Oops... ik heb niks gezegd over succesverhalen.. aahh of wel want leuke dates en misschien komt het ook wel goed... al boeit me dat ff niet want ik knap af op dat vage gedoe geloof ik..
@mats: klinkt goed, geniet er van!
@rof: wat leuk om te lezen dat het bij jou ook zo goed gaat

Leuk dat er weer wat mensen terug komen om mee te schrijven.

Ik ben ook nog steeds heel gelukkig, al 7 maanden mega verliefd op de Tindervangst.
mats schreef:
03-08-2017 21:49
Hey Rof! leuk om jou hier nog eens voorbij te zien komen!
Geniet er van, echt leuk om de vooruitgang te updaten.

Alice/Mawieke, ook voor jullie, hoe is het?
Nou ja ik had het leuk tot ehh.. vorige week. En nu sta ik voor lul omdat ik een positief verhaal had wat misschien de 3 maanden niet gaat halen en ik neig mij een enorme kneus te gaan voelen..
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 11:41
98.88% gewijzigd
Wat zijn hier de ervaringen met mannen van halverwege de 30 die nog nooit een serieuze relatie hebben gehad?
Alicereturns schreef:
04-08-2017 00:29
Nou ja ik had het leuk tot ehh.. vorige week. En nu sta ik voor lul omdat ik een positief verhaal had wat misschien de 3 maanden niet gaat halen en ik neig mij een enorme kneus te gaan voelen..
Joh voor lul sta je niet hoor!
Wat is er gebeurd dat het opeens mis lijkt te gaan?
@ NDD93, goed gedaan! Dat lauwe vind ik echt heel irritant. Ik ben veel te direct daarvoor. In het begin met swipen kom ik genoeg profielen tegen waarbij ik niet meteen een match heb, of nooit mee gematcht word. En nu met die trage app op de Iphone kost het swipen helemaal veel tijd.

@ Mats, heerlijk :flirting:

@ Mawi3ke, wat naar... Ik kom ook zo veel rare gasten tegen op Tinder. Maar hier toch wat positieve verhalen, zoals van Noor dus hou stug vol :yes:

@ Alice, je staat niet voor lul en zeker geen kneus. Relaties zijn retelastig.

@ Lucky, ik kijk naar mannen tussen de 32-40 en heb ook een aantal gehad zonder ervaring met langdurige relaties. Eentje vond mij zelfs vreemd, omdat ik dus wel meerdere langdurige relaties heb gehad. Moet niet gekker worden. Ik denk bij mezelf; als het hem niet gelukt is met een ander, dan gaat het zeker ook niet lukken met mij. Het laatste waar ik op zit te wachten zijn projectjes.

Hier eindelijk weer een date gepland :cheer: we hebben veel overeenkomsten, dus erg benieuwd. En nog een hele leuke match, maar hij woont echt ver weg. Balen zeg.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
:$ dank jullie, lief...
Weet ik ook eigenlijk wel. Tja wat er mis is, lang verhaal. Ik merk na bijne 3 jaar single dat ik erg onzeker ben en dat botvier ik soms op vriend. Was laatst weer ff wat gebeurd wat daarmee te maken heeft en hij neemt nu even wat afstand. Ik d8 dat dat uitgepraat was maar ik merkte al dat hij ergens mee zat. Gisteren kwam de aap uit de mouw, probleem is echter dat vriend zelf niet helemaal weet waar het probleem zit maar het zit hem nog niet lekker en hij heeft duidelijk wat ruimte nodig. (En ja ik trek daar te snel conclusies uit.. )
Kan hij krijgen want ik word hier rete onzeker van en het zet mij ook aan het denken wat ik precies wil hiermee. (Ik maak dus ff gebruik van de ruimte)
Ik ben wel opgekomen voor mezelf, heb aangegeven dat als hij nou weken lang afstandelijk gaat doen ik er klaar mee ben.
Anyway ik ben nu vrij rustig, en idd, relaties zijn rete lastig...

Lief dat jullie er naar vragen. Ik kan trouwens wel roepen dat ik ben wie ik ben, maar ik heb wel zeker een aandeel hierin hoor.. die stomme verlatingsangst blijft zich er mee bemoeien... :-|
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 04-08-2017 14:14
2.17% gewijzigd
@Harvey_Specter leuk! Wat gaan jullie doen?
Ik probeer zelf de mannen te selecteren op locatie, ben nog niet zo ver dat ik het halve land door wil reizen voor een date.

Ik heb echt heel leuk contact met man die nog nooit een lange relatie heeft gehad. Hij heeft ook een goede baan, eigen woning, dus hij heeft geen jaren onder een steen gelegen ofzo. Maar inderdaad, heb ik zin in zo'n project? Heb eerder een korte relatie met zo'n man gehad, en hij was echt helemaal in shock toen ik een keer na het douchen beneden kwam met een handdoek om mijn hoofd omdat m'n haren nog nat waren. Dat had hij echt nog nooit gezien O_o

@Alice; waarom zou jij je schamen? Ik ben ook altijd heel enthousiast en ook ik heb meerdere keren m'n neus gestoten omdat man achteraf toch niet zo leuk bleek, of er toch geen klik was.
Klopt LB, ik weet dat eigenlijk wel.
Lief dat je dat zegt.
(Gister toen ik dat typte was ik erg in paniek, nu ben ik redelijk rustig)
Oh cross-post.
Klote zeg, geef hem wat tijd en ruimte. Misschien komt het nog goed

M'n exen hebben allemaal iets geflikt, en ik merk ook dat ik hierdoor terughoudend ben geworden. En dat ik eigenlijk ook helemaal geen zin heb in die vleeskeuring van de dating wereld. Maar een relatie is wel fijn...
Oh en ik heb super enthousiaste man gelijk verwijderd :-O$
Zag gelijk visioenen van een stalker voor me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven