Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360

Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic ''Voedselvergiftiging'' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Wil graag op anoniem dank!
Beste Moderators, Wat fijn dat de loepfunctie het weer doet! :bigkiss:
LOEP ME MAAR aub.
Mods, ik kreeg na een waarschuwing een weekban. Hoorde dat geen 24uurs te zijn?
Het topic: ''Jan wordt vader zoekt: grote gezinnen om op te passen''. is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Wil graag op anoniem. Bedankt alvast.
Ik zou graag op anoniem willen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2017 18:16
Reden: Offtopic - vragen over beleid kunnen worden gesteld via de mail (forum@viva.nl)
0.00% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2017 18:17
Reden: offtopic
98.11% gewijzigd
JuniorModeratorViva schreef:
01-08-2017 12:40
Hoi Maaique, er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met de link die je gebruikt. Zou je een link naar het plaatje hier neer willen zetten, dan kijk ik met je mee

groetjes

Juun
Nee dat deed ik omdat je collega vroeg of ik een printscreen wilde sturen aangezien ik dus gaan plaatjes kan plakken.
Internagelaktisch
Maaique schreef:
02-08-2017 17:31
Nee dat deed ik omdat je collega vroeg of ik een printscreen wilde sturen aangezien ik dus gaan plaatjes kan plakken.
Hoi Maaique,

Dankjewel voor je reactie. Het wordt via de mail verder afgehandeld!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Mag ik langs deze weg even mijn waardering uitspreken voor de stroomversnelling waarin het bugoplossingsgebeuren de afgelopen 24 uur ineens terecht is gekomen? Het forumt toch een stuk lekkerder zo, en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Oh. Te vroeg gejuicht.

Ik zie nu dat je geanonimiseerde forummers ook gewoon kunt loepen. Dat, in combinatie met het feit dat de geanonimiseerde nicks gewoon zichtbaar zijn in de quotes, maakt het anonimiseren ongeveer zinloos niewaar.
Lady_Voldemort schreef:
02-08-2017 20:26
Oh. Te vroeg gejuicht.

Ik zie nu dat je geanonimiseerde forummers ook gewoon kunt loepen. Dat, in combinatie met het feit dat de geanonimiseerde nicks gewoon zichtbaar zijn in de quotes, maakt het anonimiseren ongeveer zinloos niewaar.
Oei ja dat is een kwalijke zaak
Lady_Voldemort schreef:
02-08-2017 20:26
Oh. Te vroeg gejuicht.

Beste Lady_Voldemort,

We zijn bezig met de bug dat geanonimiseerde nicks nog te loepen zijn, inderdaad erg vervelend. Nicks waren altijd zichtbaar in quotes (ook op het oude forum); het is iets dat we in de toekomst gaan willen onderzoeken.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Okee mod, we wachten wel weer af.
Het topic "ligt het aan mij?" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Het topic "Waarom altijd die leugens!!!" is verwijderd ivm te jonge TO.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Willen jullie s.v.p. zo snel mogelijk actie zetten op dit topic? Zeer schadelijk voor iemand (en haar vader) als haar naam en foto onterecht gebruikt worden in combinatie met info uit topic, dat gaat over misbruik door vader. Dit is geen trollen meer en ook geen geen 'gewone' wraakactie, maar o.a. smaad/laster en strafbaar. Ondernemen jullie in dergelijk gevallen ook nog iets zoals aangifte bij politie tegen betreffende user o.d.?
kinderen/papa-doucht-mee/list_messages/387807
Inderdaad Tijdschriftenverslindster, geen idee hoe te staffen e.d. nooit gedaan, maar deze TO mag er zo spoedig mogelijk af.
die ik wilde bestaat al...
Attribuutje, fijn dat jij ook vindt dat dit echt niet kan.
Staffen doe je door op het toverstafje (vierde symbool rechtsbovenaan iemands post, naast de citeerknop) te klikken. Dan kun je toelichten waarom je het bericht meldt en kun je het verzenden naar de mods.
Mods en KyloRen: betreffende user heeft profielfoto inmiddels verwijderd. Deze stond er echter dus eerst wel.
Het topic: ''Papa doucht mee'' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Verwijder dan zwanger/zwanger-help/list_messages/387805 ook maar, want dat is van dezelfde TO.
Het topic ''zwanger help'' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven