Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 2 augustus 2017 om 21:49
Ik vind die wayback altijd zo verschrikkelijk tegenvallen.
Tenminste, de dingen die ík echt wel eens terug zou willen lezen zijn nooit opgeslagen.
Dan zie ik (hart doet katteklopjoepieboemboem) de topictitel en als je dan klikt is het leeg.
Tenminste, de dingen die ík echt wel eens terug zou willen lezen zijn nooit opgeslagen.
Dan zie ik (hart doet katteklopjoepieboemboem) de topictitel en als je dan klikt is het leeg.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 augustus 2017 om 21:58
woensdag 2 augustus 2017 om 22:03
woensdag 2 augustus 2017 om 22:18
Oh wauw. Ik heb n.a.v. je post ook mijn eerste nick gezocht .... wat was ik eloquent!Lady_Voldemort schreef: ↑02-08-2017 20:45Wel leuk om weer eens alle berichten bij elkaar te zien die ik ooit als groentsoep2 bij elkaar heb weten te zwammen![]()
tip: zoek in |Google op je oude forumnaam en vivaforum en klik op een topic waarin je bent gequote. Dan loepen en HOP! al je oude topics terug.
donderdag 3 augustus 2017 om 07:15
Deze las het broer-zustopic en dacht, dat kan ik ook. Nèh. Niet echt. kinderen/papa-doucht-mee/list_messages/387807
donderdag 3 augustus 2017 om 08:23
Maar niet van papa hoor want die was er 1 keer in geweest maar floepte er gelijk weer uit
Nou ja het is ook wat met die shampoo in je ogen
donderdag 3 augustus 2017 om 08:32
Maar veeeeel te gedetailleerd. Als jij zo van de rel bent dat je gaat kotsen ga je echt niet schrijven dat je je cracker met jam hebt uitgekotst. Of er moet een diagnose op losgelaten worden. Maar damagnie.
donderdag 3 augustus 2017 om 08:41
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 3 augustus 2017 om 08:48
Ik zou dit wel zo kunnen zeggen/typen, maar ik heb dan ook een etiketje
donderdag 3 augustus 2017 om 09:11
Krijg een naar gevoel van die post, in het geval het waar is en ook wanneer het niet waar is. In beide gevallen word ik er onpasselijk van.
donderdag 3 augustus 2017 om 09:16
Zelfs ik geloof dat topic niet, maar ik ga er dan niet reageren. Want stel nou die 0,00000000000nogminder% kans dat het wel waar is. Of dat er iemand meeleest die wel in een soortgelijke situatie zit, die kan er toch wat aan hebben.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 3 augustus 2017 om 09:50
Dit. Maar zeg dat hier dan, niet in het topic zelf.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 3 augustus 2017 om 10:22
Die cracker met jam had je in eerste instantie al niet binnen gekregen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!