Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 2 augustus 2017 om 18:48
Klopt, ik beweer dan ook nergens andersbroodroostertje schreef: ↑02-08-2017 18:04Je doet net of je voor het eerst het napraattopic ziet..terwijl je in je op zegt dat je je oude nick niet gebruikt ivm herkenbaarheid. Je zit dus al langer op het forum dus je kent dit heus wel
Ik ben inderdaad een die hard forummer.
woensdag 2 augustus 2017 om 18:54
[...]clueless17_ schreef: ↑02-08-2017 18:48Klopt, ik beweer dan ook nergens anders
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2017 21:02
Reden: nickhinten
Reden: nickhinten
3.30% gewijzigd
woensdag 2 augustus 2017 om 18:55
Nou, dan zou je toch niet meer zo ondersteboven moeten zijn van die paar nogal onschuldige grapjes.clueless17_ schreef: ↑02-08-2017 18:48Klopt, ik beweer dan ook nergens anders
woensdag 2 augustus 2017 om 19:01
Het zou best nep kunnen zijn hoor... maar het argument: "ontwikkelingen volgen elkaar te snel op" - gedachtenexperiment
Stel zoiets overkomt je echt (er zullen echt wel mensen zijn in Nederland die gevoelens hebben voor hun broer/zus, en sommigen daarvan zullen vast getrouwd zijn dus in principe kan het), je post erover. Mensen zeggen: ga aan je huwelijk werken. Man geeft 0 op rekest, gaat weg, komt terug. Met alle advies van het forum in je achterhoofd hou je voet bij stuk. Vervolgens komt de aap uit de mouw.
Hoe snel denk je dat evenementen elkaar opvolgen? als iets eenmaal gescaleerd is dan is het normaal dat het tempo (en de ernst) toeneemt. Daarom heet het ook escaleren.
En op viva worden er vaak rake inzichten gegeven, dat in combinatie met een dosis aanmoediging is vaak op zichzelf al olie op het vuur.
Kortom, het kan nep zijn, maar ALS het echt was zou het ongeveer zo eraan toe gaan. dus argumenten als 't is wel extreem raken kant nog wal om te beargumenteren waarom het nep is. Als het echt was zou het namelijk ook extreem zijn.
woensdag 2 augustus 2017 om 19:38
Zo, door het loepen kan ik nu makkelijker naar de tijden kijken in het broer-zus topic.
Viel me een paar keer op dat er weinig tijd zit (zeker in het begin) tussen dat dingen gebeuren en hetgeen ze schrijft op haar topic. Soms maar 50 minuten tussen het ene bericht en de volgende escalatie (die in 3 stappen plaatsvond).
Ook al die gesprekken die zo vroeg op de dag plaatsvinden ('s ochtends, rond middaguur).
Don't know, misschien ben ik teveel een avondmens, maar het klinkt vreemd. Verhaal zelf kan kloppen, maar timing is off.
Viel me een paar keer op dat er weinig tijd zit (zeker in het begin) tussen dat dingen gebeuren en hetgeen ze schrijft op haar topic. Soms maar 50 minuten tussen het ene bericht en de volgende escalatie (die in 3 stappen plaatsvond).
Ook al die gesprekken die zo vroeg op de dag plaatsvinden ('s ochtends, rond middaguur).
Don't know, misschien ben ik teveel een avondmens, maar het klinkt vreemd. Verhaal zelf kan kloppen, maar timing is off.
woensdag 2 augustus 2017 om 19:43
Dit viel mij ook op.Courage-- schreef: ↑02-08-2017 19:38Zo, door het loepen kan ik nu makkelijker naar de tijden kijken in het broer-zus topic.
Het kan natuurlijk waar zijn maar ik geloof er niet veel van.
Misschien omdat ik me dit ook totaal niet kan voorstellen.
woensdag 2 augustus 2017 om 19:48
Doe dat dan even, en tel de posts waar ik mopper op het forum ja!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 augustus 2017 om 20:15
Niet gewoon gezellig mopperen, maar over het niet-werkende foruhum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 augustus 2017 om 20:35
Omdat ik een lafbek . Heel braaf ben en niet op het modtopic post tenzij moordbrandenanderenoodgevallen:
Als reactie op je 'dat mag ook wel eens gezegd worden:
NEE! DAT MAG NIET! offffffff(sputter)TOPIC(onsumptie)!!!!
Banbanbanbanban!
En ik kan trouwens niet zien wat ik typ, want die zwarte vivabalk hangt ervoor. Voel je vrij om de dees en tees te verwisselen.
En nu ga ik kijken wat mijn autocorrect ervan gemaakt heeft.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 2 augustus 2017 om 20:38
cactusss schreef: ↑02-08-2017 19:01Het zou best nep kunnen zijn hoor... maar het argument: "ontwikkelingen volgen elkaar te snel op" - gedachtenexperiment
Stel zoiets overkomt je echt (er zullen echt wel mensen zijn in Nederland die gevoelens hebben voor hun broer/zus, en sommigen daarvan zullen vast getrouwd zijn dus in principe kan het), je post erover. Mensen zeggen: ga aan je huwelijk werken. Man geeft 0 op rekest, gaat weg, komt terug. Met alle advies van het forum in je achterhoofd hou je voet bij stuk. Vervolgens komt de aap uit de mouw.
Hoe snel denk je dat evenementen elkaar opvolgen? als iets eenmaal gescaleerd is dan is het normaal dat het tempo (en de ernst) toeneemt. Daarom heet het ook escaleren.
En op viva worden er vaak rake inzichten gegeven, dat in combinatie met een dosis aanmoediging is vaak op zichzelf al olie op het vuur.
Kortom, het kan nep zijn, maar ALS het echt was zou het ongeveer zo eraan toe gaan. dus argumenten als 't is wel extreem raken kant nog wal om te beargumenteren waarom het nep is. Als het echt was zou het namelijk ook extreem zijn.
Eens. En daarom post ik daar nog.
Als het nep is, heeft iemand anders er ook nog wat aan.
woensdag 2 augustus 2017 om 21:13
Was jíj dat???Lady_Voldemort schreef: ↑02-08-2017 20:45Wel leuk om weer eens alle berichten bij elkaar te zien die ik ooit als groentsoep2 bij elkaar heb weten te zwammen![]()
woensdag 2 augustus 2017 om 21:14
woensdag 2 augustus 2017 om 21:36
Nu je er toch bent BGB; jij kan veel met google toch? 
Je leest altijd: 'alles blijft op internet bewaard'. Nu kan ik via google wel de cache van een site vinden, maar die cache wordt overschreven door een nieuwe cache. Weet jij of je ook de vorige caches ergens terug kan vinden? Als je begrijpt wat ik bedoel.
Heb me dat altijd al afgevraagd.
(en verwijs me nou niet door naar google haha).
Je leest altijd: 'alles blijft op internet bewaard'. Nu kan ik via google wel de cache van een site vinden, maar die cache wordt overschreven door een nieuwe cache. Weet jij of je ook de vorige caches ergens terug kan vinden? Als je begrijpt wat ik bedoel.
woensdag 2 augustus 2017 om 21:38
Geen idee. Ik kan goed zoeken en ben een bijter, als ik wat zoek, maar van dat soort dingen heb ik gewoon echt geen kaas gegeten.Courage-- schreef: ↑02-08-2017 21:36Nu je er toch bent BGB; jij kan veel met google toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.