Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hoeveel tijd kost dat nou, zoiets typen? Vijf seconden? Ik doe dat gewoon tussendoor, op de wc bijvoorbeeld. X-D
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Dus dan ga jij wel 50 x per dag naar de plee of meer
"Duim omhoog als jij nog weet hoe deze munt werd genoemd!"

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
:thumbsup:
Later is nu
Dubbeltje!!!!
Froezel schreef:
02-08-2017 22:26
Dubbeltje!!!!
Dat raad je alleen maar goed doordat hij op zijn kant lijkt te staan :-P)
De euro werd ingevoerd in 2002. Officieel mag je pas met 18 jaar op facebook. In theorie heeft elke Nederlander op facebook dus nog met de munteenheid gulden betaald. Kan me voorstellen dat de 18 jarigen niet meer weten van een rijksdaalder, maar als het gros van je facebookvrienden geen :thumbsup: doet, zijn ze óf heel te jong óf vergeetachtig :blond: :lmao:
Later is nu
Miriam1981 schreef:
31-07-2017 15:59
Dus dan ga jij wel 50 x per dag naar de plee of meer
Ja hoor. Tuurlijk.

(Want je kan maar 1 berichtje per keer typen?)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Mensen die een wedstrijd op tv gaan kijken. Het eerste facebook bericht begint uiteraard met een foto van de televisie en de salontafel met een pilsje en vervolgens om het kwartier een update "yes 1-0" , kwartier later "goed zo Max!" en dan weer andere reacties met "succes" enz enz.
DG2015 schreef:
30-07-2017 20:29
En het is nog een filmpje ook. Geen idee waarom, want alle frames zijn hetzelfde en muziek hoor ik ook al niet... :-|

https://www.facebook.com/stuffnowandher ... 6109737570
En dan die slotzin: "But that is oké, because in the end, no one could love my children more than me."

Dus goed vertaald: Niemand heeft mijn kinderen meer lief dan mij. Ergo: ik ben geliefder dan mijn kinderen. :rofl:
Dreamer schreef:
03-08-2017 06:55
De euro werd ingevoerd in 2002. Officieel mag je pas met 18 jaar op facebook. In theorie heeft elke Nederlander op facebook dus nog met de munteenheid gulden betaald. Kan me voorstellen dat de 18 jarigen niet meer weten van een rijksdaalder, maar als het gros van je facebookvrienden geen :thumbsup: doet, zijn ze óf heel te jong óf vergeetachtig :blond: :lmao:
Als je niet weet met welke leeftijd je op Facebook mag, zeg dan gewoon niets.
Miriam1981 schreef:
03-08-2017 12:48
Mensen die een wedstrijd op tv gaan kijken. Het eerste facebook bericht begint uiteraard met een foto van de televisie en de salontafel met een pilsje en vervolgens om het kwartier een update "yes 1-0" , kwartier later "goed zo Max!" en dan weer andere reacties met "succes" enz enz.
Haha dat had ik ook altijd. Totdat ik de mensen uit het lager milieu allemaal heb verwijderd. Weg met al die caissieres van de Action, alleen nog maar intelligente mensen en posts op mijn Facebooktimeline!
Een keer is wel genoeg.
dg2015 wijzigde dit bericht op 03-08-2017 18:15
91.37% gewijzigd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Hamzter schreef:
03-08-2017 14:06
En dan die slotzin: "But that is oké, because in the end, no one could love my children more than me."

Dus goed vertaald: Niemand heeft mijn kinderen meer lief dan mij. Ergo: ik ben geliefder dan mijn kinderen. :rofl:
Dat soort gezwam wordt echt helemaal nooit correct geschreven.
dg2015 wijzigde dit bericht op 04-08-2017 16:52
2.47% gewijzigd
Ik zie overal gefeliciteerd in het rood geschreven op Facebook. Is dat iets nieuws?
girl29 schreef:
03-08-2017 21:47
Ik zie overal gefeliciteerd in het rood geschreven op Facebook. Is dat iets nieuws?
Ik zie het ook idd, sinds kort.
girl29 schreef:
03-08-2017 21:47
ja, vind ik erg vreemd, waarom in vredesnaam?
Dat gaat automatisch als je dat woord typt. Als jij daar dan op klikt, zie je confetti.
Pfff je zou toch bewust een spelfout erin zetten ... :wtf:
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Doornroosje75 schreef:
04-08-2017 10:53
Pfff je zou toch bewust een spelfout erin zetten ... :wtf:
gelukkig zijn er nog wat andere woorden te gebruiken.
Het woordje 'geluk' valt al af. Daar laat fb zijn kleurdoos ook al op los.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik heb het nog niet gezien..
Later is nu
Hamzter schreef:
03-08-2017 14:06

Dan moet je het wel goed vertalen, zeker als je commentaar op iemands taalgebruik geeft. Dit is namelijk gewoon correct in het Engels. Achter "than" kan zowel "me" als "I", beide is correct en beide vertalen we in het Nederlands dan als "ik". Niets mis met de zin dus, wel met de vertaling.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Ik had laatst een vriend op fb die een foto van een potje deelde van haar zoontje waarop hij gepoept had. Echt te smeris en ze kreeg ook echt wisselende reacties : goed zo! Kanjer! En: gtverdamme je had het ook zonder foto kunnen posten!! En dan kwamen er weer vriendinnen die zeiden: joh het is maar poep hoor, er worden ook verminkte kinderen gedeeld dat is ook smeris en vies... nja al met al echt een drama
Bretnay schreef:
07-08-2017 15:04
Ik had laatst een vriend op fb die een foto van een potje deelde van haar zoontje waarop hij gepoept had. Echt te smeris en ze kreeg ook echt wisselende reacties : goed zo! Kanjer! En: gtverdamme je had het ook zonder foto kunnen posten!! En dan kwamen er weer vriendinnen die zeiden: joh het is maar poep hoor, er worden ook verminkte kinderen gedeeld dat is ook smeris en vies... nja al met al echt een drama
Oh dit heb ik nog niet eerder gezien. :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven