Ergerlijke facebookberichten deel 5
donderdag 3 augustus 2017 om 06:55
De euro werd ingevoerd in 2002. Officieel mag je pas met 18 jaar op facebook. In theorie heeft elke Nederlander op facebook dus nog met de munteenheid gulden betaald. Kan me voorstellen dat de 18 jarigen niet meer weten van een rijksdaalder, maar als het gros van je facebookvrienden geen
doet, zijn ze óf heel te jong óf vergeetachtig

Later is nu
donderdag 3 augustus 2017 om 08:23
Ja hoor. Tuurlijk.
(Want je kan maar 1 berichtje per keer typen?)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
donderdag 3 augustus 2017 om 12:48
donderdag 3 augustus 2017 om 14:06
En dan die slotzin: "But that is oké, because in the end, no one could love my children more than me."DG2015 schreef: ↑30-07-2017 20:29En het is nog een filmpje ook. Geen idee waarom, want alle frames zijn hetzelfde en muziek hoor ik ook al niet...![]()
https://www.facebook.com/stuffnowandher ... 6109737570
Dus goed vertaald: Niemand heeft mijn kinderen meer lief dan mij. Ergo: ik ben geliefder dan mijn kinderen.

donderdag 3 augustus 2017 om 15:28
Als je niet weet met welke leeftijd je op Facebook mag, zeg dan gewoon niets.Dreamer schreef: ↑03-08-2017 06:55De euro werd ingevoerd in 2002. Officieel mag je pas met 18 jaar op facebook. In theorie heeft elke Nederlander op facebook dus nog met de munteenheid gulden betaald. Kan me voorstellen dat de 18 jarigen niet meer weten van een rijksdaalder, maar als het gros van je facebookvrienden geendoet, zijn ze óf heel te jong óf vergeetachtig
![]()
![]()

donderdag 3 augustus 2017 om 15:28
Haha dat had ik ook altijd. Totdat ik de mensen uit het lager milieu allemaal heb verwijderd. Weg met al die caissieres van de Action, alleen nog maar intelligente mensen en posts op mijn Facebooktimeline!Miriam1981 schreef: ↑03-08-2017 12:48Mensen die een wedstrijd op tv gaan kijken. Het eerste facebook bericht begint uiteraard met een foto van de televisie en de salontafel met een pilsje en vervolgens om het kwartier een update "yes 1-0" , kwartier later "goed zo Max!" en dan weer andere reacties met "succes" enz enz.
donderdag 3 augustus 2017 om 18:14
Dat soort gezwam wordt echt helemaal nooit correct geschreven.
dg2015 wijzigde dit bericht op 04-08-2017 16:52
2.47% gewijzigd
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

vrijdag 4 augustus 2017 om 11:21
gelukkig zijn er nog wat andere woorden te gebruiken.
vrijdag 4 augustus 2017 om 15:46
Dan moet je het wel goed vertalen, zeker als je commentaar op iemands taalgebruik geeft. Dit is namelijk gewoon correct in het Engels. Achter "than" kan zowel "me" als "I", beide is correct en beide vertalen we in het Nederlands dan als "ik". Niets mis met de zin dus, wel met de vertaling.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
maandag 7 augustus 2017 om 15:04
Ik had laatst een vriend op fb die een foto van een potje deelde van haar zoontje waarop hij gepoept had. Echt te smeris en ze kreeg ook echt wisselende reacties : goed zo! Kanjer! En: gtverdamme je had het ook zonder foto kunnen posten!! En dan kwamen er weer vriendinnen die zeiden: joh het is maar poep hoor, er worden ook verminkte kinderen gedeeld dat is ook smeris en vies... nja al met al echt een drama
maandag 7 augustus 2017 om 21:02
Oh dit heb ik nog niet eerder gezien.Bretnay schreef: ↑07-08-2017 15:04Ik had laatst een vriend op fb die een foto van een potje deelde van haar zoontje waarop hij gepoept had. Echt te smeris en ze kreeg ook echt wisselende reacties : goed zo! Kanjer! En: gtverdamme je had het ook zonder foto kunnen posten!! En dan kwamen er weer vriendinnen die zeiden: joh het is maar poep hoor, er worden ook verminkte kinderen gedeeld dat is ook smeris en vies... nja al met al echt een drama