Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
woensdag 2 augustus 2017 om 08:05
woensdag 2 augustus 2017 om 11:38
woensdag 2 augustus 2017 om 21:27
Bedankt voor jullie berichtjes.
Het heeft niet echt door gezet maar heb wel de hele dag bloed bij afvegen gehad dus ik heb eigenlijk geen hoop meer verder. De vorige keer begon het ook met bloedverlies (maar toen heel veel in een stroom) en kwam het ook niet op gang.
Morgen weer overleg met de verloskundige. Ik moest nu even aankijken.
Eigenlijk wil ik er gewoon gelijk vanaf nu. Blegh
Het heeft niet echt door gezet maar heb wel de hele dag bloed bij afvegen gehad dus ik heb eigenlijk geen hoop meer verder. De vorige keer begon het ook met bloedverlies (maar toen heel veel in een stroom) en kwam het ook niet op gang.
Morgen weer overleg met de verloskundige. Ik moest nu even aankijken.
Eigenlijk wil ik er gewoon gelijk vanaf nu. Blegh
woensdag 2 augustus 2017 om 23:07
Oo wat verdrietig amereeh
snap dat je t dan liever meteen gehad wilt hebben. Maar is er niet nog kans dat t goed komt? Ik ken best veel mensen met bloedverlies in t eerste trimester, soms ook veel, waarbij t toch gewoon goed ging... Hoop dat je een echo kan krijgen, dan weet je t iig.. knuffel voor jou!!
donderdag 3 augustus 2017 om 18:00
Nou lieve dames jullie positieve vibes hebben geholpen.
Vanmiddag hadden we een echo.
Ik kon het bijna niet geloven toen ze zei nou en dan zien we hier het vrolijke hartje kloppen.
Euhm...sorry? Say what?
Precies op de juiste termijn. Ik kon het gewoon niet geloven.
We houden nog een grote slag om de arm gezien mijn leeftijd en het verhoogd risico maar vandaag zijn we blij.
Worden zware weken zo pfff.
Morgen verder met de verloskundige kijken waar het evt aan kan liggen.
Bedankt voor jullie lieve berichten
Vanmiddag hadden we een echo.
Ik kon het bijna niet geloven toen ze zei nou en dan zien we hier het vrolijke hartje kloppen.
Euhm...sorry? Say what?
Precies op de juiste termijn. Ik kon het gewoon niet geloven.
We houden nog een grote slag om de arm gezien mijn leeftijd en het verhoogd risico maar vandaag zijn we blij.
Worden zware weken zo pfff.
Morgen verder met de verloskundige kijken waar het evt aan kan liggen.
Bedankt voor jullie lieve berichten
donderdag 3 augustus 2017 om 21:47
Oo amereeh dat is echt geweldig!!!! Ik hoopte t al zo voor je toen je zei dat t niet doorzette, maar snap dat je er zelf weinig vertrouwen in had. Maar dit is wel heel mooi zeg!! Ben echt heel blij voor jullie <3 en hoe ver ben je nu?
Wat lief v je, kersopdetaart, dankjewel. Jij ook alvast succes, ook al is t nog even wachten. Lees/schrijf vooral mee. Waarom wachten jullie tot t nieuwe jaar?
Wat lief v je, kersopdetaart, dankjewel. Jij ook alvast succes, ook al is t nog even wachten. Lees/schrijf vooral mee. Waarom wachten jullie tot t nieuwe jaar?
donderdag 3 augustus 2017 om 23:56
Oh Amereeh wat een goed nieuws.
Hopelijk verder geen rare bloedingen en onzekerheid.
Want dan kan je gaan genieten.
Wij hebben woensdag een goede echo gehad. Toch weer een paar dagen vooruit. Nu 21 feb ipv 25.
Jongens waren mee. En vonden het super om de baby te zien bewegen. Kregen allebei een foto mee in een lijstje.
Vandaag voor Nipt geprikt dus nu afwachten op een goede uitslag. Spannend.
20 weken echo ook al gepland
. Dan lijkt het heel hard te gaan Haha.
Welkom en gefeliciteerd labello en welkom kersopdetaart.
Hopelijk verder geen rare bloedingen en onzekerheid.
Want dan kan je gaan genieten.
Wij hebben woensdag een goede echo gehad. Toch weer een paar dagen vooruit. Nu 21 feb ipv 25.
Jongens waren mee. En vonden het super om de baby te zien bewegen. Kregen allebei een foto mee in een lijstje.
Vandaag voor Nipt geprikt dus nu afwachten op een goede uitslag. Spannend.
20 weken echo ook al gepland
Welkom en gefeliciteerd labello en welkom kersopdetaart.
vrijdag 4 augustus 2017 om 08:54
kersopdetaart schreef: ↑03-08-2017 18:11Ik las toevallig net stiekem mee. Wat fijn Amereeh!!
Wij willen pas begin 2018 voor een derde gaan, maar het topic sprak me al wel aan.
Succes allemaal dames!
We wachten zodat we iets meer tijd hebben zitten tussen 2e en 3e.
Onze oudste is bijna 4 en onze jongste wordt over een paar maanden 2.
We denken dat we ipv twee jaar nu er 3 jaar tussen willen laten vallen.
Hoewel niks te plannen is en ik nu natuurlijk weer niet de garantie heb dat het weer in 1x lukt.
Lastig lastig, heb al zoveel zin in een derde.
Hebben jullie nog rekening gehouden met zomervakantie van de oudere kinderen enzo? Zo van liever niet rond die tijd uitgerekend zijn?
vrijdag 4 augustus 2017 om 09:25
Kersopdetaart met vakanties oid houd ik geen rekening. Het enige wat ik vermijden wilde, was uitgerekend zijn rond de kerst. Wij wonen in Duitsland, dus daar is kerst een groot cadeauspektakel, sinterklaas uit Nederland stuurt ook al bergen op naar de Kids. In die periode dan ook nog jarig, zou wat gortig zijn. Daarom uitgerekend eind februari (gelijjk raak, haha)kersopdetaart schreef: ↑04-08-2017 08:54Hebben jullie nog rekening gehouden met zomervakantie van de oudere kinderen enzo? Zo van liever niet rond die tijd uitgerekend zijn?
Eind februari zijn dochter 5 en zoon 3. Zoon en dochter exact 2 jaar leeftijdsverschil, een week na elkaar jarig.
@amereeh
vrijdag 4 augustus 2017 om 12:44
hee labello!! Ja dat zou goed kunnen, m'n oudste is in mei 3 geworden. wat leuk om sommige mensen dan weer terug te 'zien' he? Leuk dat je zwanger bent van nr 3, gefeliciteerd! Hoe voel je je?
O lastig he, kersopdetaart, die keuzes en planningen.... wij waren van nr 1 en 2 vrij snel zwanger en dat geeft je ook het gevoel dat je controle hebt over een planning. Maar ja, niet helemaal terecht natuurlijk, want je weet nooit of het bij nr 3 ook weer zo vlot gaat, en of je niet nog een miskraam oid krijgt tussendoor... Wij zitten nu in ronde 3 en ik ben wel veel bezig met plannen van de uitgerekende datum ja... Ik wilde ook liever niet rond kerst. Ook eigenlijk liever niet verlof in zomervakantie, want dan heb ik er op m'n werk geen profijt van en heb ik thuis minder rust. Maar ja, allemaal dingen waar ik waarschijnlijk binnenkort lak aan heb, want ik wil gewoon zwanger worden!
Wij zitten nu vooral met het dilemma van komende ronde. Als het zou lukken ben ik uitgerekend in de week dat m'n oudste 4 wordt. Dus: z'n verjaardag, afscheid op het kdv, eerste dag naar school... Ik zou het zelf jammer vinden als ik er niet bij kan zijn, maar ik vind het ook voor hem vervelend als er dan zoveel gedoe is rond die periode met een nieuw broertje of zusje. Sommige van jullie hebben al naar school gaande kids toch?, wat zouden jullie doen? Heeft het idd veel impact die eerste week? Ik vind het echt moeilijk beslissen want het gaat me ook aan het hart om een ronde over te slaan...
Wij hebben overigens 1 jaar en 9 maanden tussen nr 1 en 2 en dat vond ik idd ook te weinig. Nu bewust gekozen voor iets meer (ruim 2 jaar). Het verschil lijkt weinig, maar ik had toen iig het gevoel dat een paar maanden extra wel veel had uitgemaakt.
amereeh, alles nog rustig?
O lastig he, kersopdetaart, die keuzes en planningen.... wij waren van nr 1 en 2 vrij snel zwanger en dat geeft je ook het gevoel dat je controle hebt over een planning. Maar ja, niet helemaal terecht natuurlijk, want je weet nooit of het bij nr 3 ook weer zo vlot gaat, en of je niet nog een miskraam oid krijgt tussendoor... Wij zitten nu in ronde 3 en ik ben wel veel bezig met plannen van de uitgerekende datum ja... Ik wilde ook liever niet rond kerst. Ook eigenlijk liever niet verlof in zomervakantie, want dan heb ik er op m'n werk geen profijt van en heb ik thuis minder rust. Maar ja, allemaal dingen waar ik waarschijnlijk binnenkort lak aan heb, want ik wil gewoon zwanger worden!
Wij zitten nu vooral met het dilemma van komende ronde. Als het zou lukken ben ik uitgerekend in de week dat m'n oudste 4 wordt. Dus: z'n verjaardag, afscheid op het kdv, eerste dag naar school... Ik zou het zelf jammer vinden als ik er niet bij kan zijn, maar ik vind het ook voor hem vervelend als er dan zoveel gedoe is rond die periode met een nieuw broertje of zusje. Sommige van jullie hebben al naar school gaande kids toch?, wat zouden jullie doen? Heeft het idd veel impact die eerste week? Ik vind het echt moeilijk beslissen want het gaat me ook aan het hart om een ronde over te slaan...
Wij hebben overigens 1 jaar en 9 maanden tussen nr 1 en 2 en dat vond ik idd ook te weinig. Nu bewust gekozen voor iets meer (ruim 2 jaar). Het verschil lijkt weinig, maar ik had toen iig het gevoel dat een paar maanden extra wel veel had uitgemaakt.
amereeh, alles nog rustig?
vrijdag 4 augustus 2017 om 13:02
@marilyn, het werden er nu zoveel dat ik het niet meer kon onthouden;) dus ik dacht, ik maak effe een rijtje. MIsschien een idee om het in de openingspost te zetten? Ik kon niet alles direct terugvinden overigens
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6. UD 21 feb
polonaise, 32 & 37, dochter 4, zoon 2. UD ...
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2. UD ....
labello, ... , 2 dochters 4 & 3. UD ....
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1. 7e ronde
Thisisme, start najaar 2017
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6. UD 21 feb
polonaise, 32 & 37, dochter 4, zoon 2. UD ...
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2. UD ....
labello, ... , 2 dochters 4 & 3. UD ....
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1. 7e ronde
Thisisme, start najaar 2017
vrijdag 4 augustus 2017 om 14:05
Goed Bezig Brianne, Kan ik dat aanpassen ?
Ik zal eens kijken haha.
Tja wat betreft ronde wachten of niet.
Lastig. Eerste week school is idd erg wennen voor die kleintjes. Wat voor datum zou je dan uitkomen?
Bij ons gingen ze al naar het KDV en dat scheelde wel.
Ik zou gewoon proberen. Je weet toch niet of het lukt. (als het lukt is dat ook fijn) En bij mij waren ze beide een week te laat....
Ik ben nu ook uitgerekend rond mn eigen verjaardag en die van mijn schoonvader. Ook niet ideaal. Maar niks aan te doen.
Hoop stiekem dat deze ook een weekje later komt. Zou een stuk makkelijker zijn haha.
Ik zal eens kijken haha.
Tja wat betreft ronde wachten of niet.
Lastig. Eerste week school is idd erg wennen voor die kleintjes. Wat voor datum zou je dan uitkomen?
Bij ons gingen ze al naar het KDV en dat scheelde wel.
Ik zou gewoon proberen. Je weet toch niet of het lukt. (als het lukt is dat ook fijn) En bij mij waren ze beide een week te laat....
Ik ben nu ook uitgerekend rond mn eigen verjaardag en die van mijn schoonvader. Ook niet ideaal. Maar niks aan te doen.
Hoop stiekem dat deze ook een weekje later komt. Zou een stuk makkelijker zijn haha.