hbo
zaterdag 5 augustus 2017 om 12:50
Hoi iedereen,
Ik ben van plan om de hbo v opleiding te gaan volgen maar dan in deeltijd. Ik werk namelijk in een huisartsenpraktijk en het is de bedoeling dat ik hier blijf werken en daar naast de opleiding ga volgen(letterlijke definitie van deeltijd ;p ). Stage etc moet nog geregeld worden. Maar nu moet ik een plan gaan maken hoe dit er uit gaat zien. Heeft iemand hier ervaring mee, werken en daarnaast een opleiding gaan volgen.
Kun je dan een bijdrage leveren aan de praktijk zelf?
Alvast dank!
Ik ben van plan om de hbo v opleiding te gaan volgen maar dan in deeltijd. Ik werk namelijk in een huisartsenpraktijk en het is de bedoeling dat ik hier blijf werken en daar naast de opleiding ga volgen(letterlijke definitie van deeltijd ;p ). Stage etc moet nog geregeld worden. Maar nu moet ik een plan gaan maken hoe dit er uit gaat zien. Heeft iemand hier ervaring mee, werken en daarnaast een opleiding gaan volgen.
Kun je dan een bijdrage leveren aan de praktijk zelf?
Alvast dank!
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:21
Ik zou goed alle elementen van de deeltijdopleiding doornemen.
Hoeveel praktijktijd moet je lopen?
Hoeveel uur moet/wil je werken?
Hoeveel uur moet je op de opleiding aanwezig zijn?
Hoeveel uur thuisstudie wordt er van je verwacht?
En dan optellen: zoveel uur werk + zoveel uur praktijk + zoveel uur opleiding + zoveel uur thuisstudie
Je eigen grens is of het haalbaar is of niet.
Hoeveel praktijktijd moet je lopen?
Hoeveel uur moet/wil je werken?
Hoeveel uur moet je op de opleiding aanwezig zijn?
Hoeveel uur thuisstudie wordt er van je verwacht?
En dan optellen: zoveel uur werk + zoveel uur praktijk + zoveel uur opleiding + zoveel uur thuisstudie
Je eigen grens is of het haalbaar is of niet.
Hips, hopsakee en pierlala.
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:56
zaterdag 5 augustus 2017 om 15:37
Bedankt voor je reactie @Merl0t
Ik moet 550 uur stage lopen in het 1e jaar, 2e jaar: 550 stage uren, 3e jaar: 600 uur en 4e jaar ook 600stage uren.
Ik werk momenteel 32 uur in de wk. Deze deeltijd opleiding wil ik gaan volgen bij de NCOI, waarbij ik ong. om de 2-3 weken 1 dag(dinsdag) van 10.00u - 16.00u klassikaal
De stage uren wil ik(afhankelijk van de stageplaats) graag in 4-5dgn in de week gaan volgen dat duurt ong 4-5 mnd
Ik ga volgende week in overleg met mijn werkgever of dit haalbaar is.
Anders moet ik mijn vrije dag in de week opgeven om dan 1x in de week stage te gaan lopen(vind ik niet erg).
Ik moet 550 uur stage lopen in het 1e jaar, 2e jaar: 550 stage uren, 3e jaar: 600 uur en 4e jaar ook 600stage uren.
Ik werk momenteel 32 uur in de wk. Deze deeltijd opleiding wil ik gaan volgen bij de NCOI, waarbij ik ong. om de 2-3 weken 1 dag(dinsdag) van 10.00u - 16.00u klassikaal
De stage uren wil ik(afhankelijk van de stageplaats) graag in 4-5dgn in de week gaan volgen dat duurt ong 4-5 mnd
Ik ga volgende week in overleg met mijn werkgever of dit haalbaar is.
Anders moet ik mijn vrije dag in de week opgeven om dan 1x in de week stage te gaan lopen(vind ik niet erg).
zaterdag 5 augustus 2017 om 17:20