Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
dinsdag 1 augustus 2017 om 07:43
nou mazzel, dan ga ik het spul daar maar eens op smeren want bij mijn ogen vind ik toch een beetje te spannend geworden
nu het haarvriesgebeuren tegen viel en ik niet elke keer mijn haar aan de lucht kan laten drogen ook zoek ik een goede bescherming tegen de hitte voor mijn haar, wie heeft echt een goede ervaring met een product?
ik heb de roze van andrelon al geprobeerd, was niet gek maar ik heb verder geen referentiekader nog
nu het haarvriesgebeuren tegen viel en ik niet elke keer mijn haar aan de lucht kan laten drogen ook zoek ik een goede bescherming tegen de hitte voor mijn haar, wie heeft echt een goede ervaring met een product?
ik heb de roze van andrelon al geprobeerd, was niet gek maar ik heb verder geen referentiekader nog
Lorem Ipsum
woensdag 2 augustus 2017 om 12:12
Ik ben benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je geen ipl-overlap op je huid hebt, maar wel alle haartjes/alle huid aanpakt. Kun je daar wat over vertellen?YetAnotherNick schreef: ↑29-07-2017 11:38Na een aantal jaar twijfelen toch overstag gegaan en een Philips Lumea gekocht. Nu 3 x gebruikt en bij oksels en bikinilijn groeit er al bijna geen haar meer.
Zo blij!
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?

woensdag 2 augustus 2017 om 18:01
Je kunt ook met een (wit) oogpotloodje sreepjes trekken op je been bijv., dat doe ik altijd.Namensgebruikersnaam schreef: ↑02-08-2017 12:12Ik ben benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je geen ipl-overlap op je huid hebt, maar wel alle haartjes/alle huid aanpakt. Kun je daar wat over vertellen?
woensdag 2 augustus 2017 om 18:26

woensdag 2 augustus 2017 om 22:07
Ik doe niet meer dan mn best om alle plekjes te pakken en niets dubbel te doen. Als ik plekjes heb overgeslagen zie ik dat snel genoeg als de haartjes weer gaan groeien en probeer ik die de volgende keer weer goed te pakken. Ik heb dus ook vast wel eens overlap gehad maar daar geen problemen mee ondervonden.Namensgebruikersnaam schreef: ↑02-08-2017 12:12Ik ben benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je geen ipl-overlap op je huid hebt, maar wel alle haartjes/alle huid aanpakt. Kun je daar wat over vertellen?

woensdag 2 augustus 2017 om 22:08
Super om te horen. Fijn voor je dat het een goed effect heeft!YetAnotherNick schreef: ↑29-07-2017 11:38Na een aantal jaar twijfelen toch overstag gegaan en een Philips Lumea gekocht. Nu 3 x gebruikt en bij oksels en bikinilijn groeit er al bijna geen haar meer.

woensdag 2 augustus 2017 om 22:12
Worden je wenkbrauwhaartjes langer of krijg je ook meer haartjes / haartjes op eventuele kale plekjes in je wenkbrauw?

donderdag 3 augustus 2017 om 20:13
Ik heb wel een klein beetje overlap (en zal op mijn benen ongetwijfeld wel eens een stukje missen)Namensgebruikersnaam schreef: ↑02-08-2017 12:12Ik ben benieuwd hoe je ervoor zorgt dat je geen ipl-overlap op je huid hebt, maar wel alle haartjes/alle huid aanpakt. Kun je daar wat over vertellen?
Je kunt namelijk niet precies zien waar de grens van het venster loopt.

donderdag 3 augustus 2017 om 20:14
Geen brandwonden hier. Denk dat het vooral belangrijk is de goede intensiteit te kiezen.Namensgebruikersnaam schreef: ↑02-08-2017 18:26Als je overlapt of met een oogpotlood een lijn trekt is er kans op verbranding van de huid volgens de handleiding wat ze daarom afraden. Maar ik begrijp dat dat wel meevalt als ik jullie berichten lees.

donderdag 3 augustus 2017 om 20:43
@muisje, ik krijg meer haartjes. Ik had echt weinig wenkbrauw met kale plekjes. Nu voller en ik verf ze in de 3 weken. Wereld van verschil! Enige minpuntje: ik moet nu regelmatig epileren.

vrijdag 4 augustus 2017 om 01:23
Daarom moet je ook geen zwart oogpotlood gebruiken maar een witte.Namensgebruikersnaam schreef: ↑02-08-2017 18:26Als je overlapt of met een oogpotlood een lijn trekt is er kans op verbranding van de huid volgens de handleiding wat ze daarom afraden. Maar ik begrijp dat dat wel meevalt als ik jullie berichten lees.
zaterdag 5 augustus 2017 om 14:55
De mascara's die ik geprobeerd heb van MF (de dunne varianten) vind ik sowieso allemaal fijne mascara's.Lattemacciato44 schreef: ↑04-08-2017 15:44Hi,
Ik lees iets over een wimperserum. Mocht er iemand opzoek zijn naar een fijne mascara dan raad ik de Falsh lash effect mascara van MF aan. Krijg altijd complimenten over mijn lange wimpers.
![]()

zaterdag 5 augustus 2017 om 19:41
Hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik!!Namensgebruikersnaam schreef: ↑05-08-2017 17:50Ik ga ervoor! T wordt zelfs de (dure) philips lumea prestige ipl 1965/00. Ik laat nog van me horen of t zijn werk doet![]()

maandag 7 augustus 2017 om 11:10
Iemand zei een poosje geleden dat babyshampoo zou kunnen helpen tegen vet haar. Ik weet niet meer of het in dit topic was of een ander.
Ik heb het in ieder geval getest, maar dat werkt dus niet. Wellicht door de extra verzorgende bestanddelen die erin zitten.
Ik gebruik nu shampoo voor "normaal" haar en gebruik na het wassen olie op de lengtes en puntjes (ik heb heel lang haar). Werkt prima.
Ik kan weer 2 dagen zonder mijn haar te wassen.
Ik heb het in ieder geval getest, maar dat werkt dus niet. Wellicht door de extra verzorgende bestanddelen die erin zitten.
Ik gebruik nu shampoo voor "normaal" haar en gebruik na het wassen olie op de lengtes en puntjes (ik heb heel lang haar). Werkt prima.

maandag 7 augustus 2017 om 11:54
Kan iemand hier een wenkbrauwkit aanraden? Ik zit net te kijken naar de Anastasia Brow 5-pieces Kit, ziet er goed uit om helemaal blanco mee te beginnen, maar wat een geld
80 euro is een hoop geld om even een miskoop te doen.
Ik heb nog geen spullen voor wenkbrauwen verder op wat potloodjes en niet zulke goede borsteltjes na. Ik kan het ook nog niet, dus het moet vrij makkelijk zijn.
Iemand de ultieme tip?

80 euro is een hoop geld om even een miskoop te doen.
Ik heb nog geen spullen voor wenkbrauwen verder op wat potloodjes en niet zulke goede borsteltjes na. Ik kan het ook nog niet, dus het moet vrij makkelijk zijn.
Iemand de ultieme tip?
maandag 7 augustus 2017 om 11:54
Voor de dames die over zo'n IPL apparaat nadenken, Kruidvat heeft er een in de aanbieding: https://www.kruidvat.nl/philips-lumea-e ... /p/4054072
maaique wijzigde dit bericht op 07-08-2017 11:55
Reden: Hyperlinkje gemaakt
Reden: Hyperlinkje gemaakt
3.12% gewijzigd
Internagelaktisch
maandag 7 augustus 2017 om 11:59
Wat doet die dure Lumea meer dan de goedkopere? Ik las iets over opzetstukken. Waar heb je die dan voor nodig?
Ik mis ze niet.
Ik heb de Braun. Fantastisch ding. Heb vanmorgen weer geflitst. In een half uurtje klaar met oksels, benen en bikinilijn.
Ik wil geen oplaadbare, want die schijnt halverwege leeg te zijn.
Ik mis ze niet.
Ik heb de Braun. Fantastisch ding. Heb vanmorgen weer geflitst. In een half uurtje klaar met oksels, benen en bikinilijn.
Ik wil geen oplaadbare, want die schijnt halverwege leeg te zijn.