Wie koopt dit nu?

05-08-2017 20:19 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.

Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.

Wie koopt dit nu?

En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...
Foutje...
attribuutje schreef:
05-08-2017 20:50
Dat nieuwe knipding waar het snijplankje al aanzit.
Jaaaa inderdaad! Wat een maf ding. Daar heb je werkelijk waar niets aan. Heel kort snijplankje waar net een uiring oppast. :rofl: @(
Here I am - now what are your other two wishes...
Grrrr... wat heeft dat forum...

Ik probeerde dat vliegtuigjesvouwfornuisgooivliegdinges-geval te quoten...
Nog bijna erger dan dat tandpasta ding... ik snap überhaupt niet wat het is. :$ .
Gorey schreef:
05-08-2017 20:24
De ananassnijder.

Maar ja, de verkoper op de markt geeft er zo'n leuke demonstratie bij.
En ik heb 'm niet gekocht.
In die categorie kan je eigenlijk alle snijhulpmiddelen plaatsen. Het enige wat je echt nodig hebt in de keuken is een groot (en scherp) keukenmes en een klein mesje. Daar kan je werkelijk alles mee en als je alle tijd optelt (dus inclusief schoonmaken) kost het geen extra tijd. En het scheelt nog eens een hoop ruimte en troep ook.
Ik hou van Tell Sell, heerlijk ontspannend kijken hoe ze nu weer met z'n 2tjes in een handomdraai een of ander gerecht in elkaar draaien zonder hulp van andere apparaten. niemand die ziet dat al die paprika's, uien, komkommers etc al voorgesneden zijn door een team wat 3 uur eerder moest beginnen.
Tegen die tijd had ik mn prakkie al gekookt en opgegeten :proud:
Maar hoe dan ook, ik hou ervan. De simpelheid, de big smiles en overtuiging dat je echt niet zonder dat fantastische apparaat kan vind ik geweldig. Maar ik zal nooit zoiets kopen.

Net zoals al die tv meuk bij Blokker, Marskramer enzo. Vreselijk dure troep zoals een kromme schaar van 15 euro of een autostift die uitgedroogd is. Kansloos gedoe en het mooie is dat dit vaak gekocht werd als impuls. Geniaal :biggrin:
Ja en?
shala91 schreef:
05-08-2017 20:46
Mijn kind wil altijd appel in partjes mee naar school. Appelsnijding centreren en met een ferme duw door de appel jassen en dan acht partjes af om de schil eraf te halen kost me aanzienlijk minder pijn en energie (chronisch ziek) dan rondschillen en dan ook nog snijden :P
Als je appel met een mes snijdt kan je toch ook eerst partjes maken en dan schillen? (al zou je de schillen eigenlijk gewoon moeten laten zitten, veel gezonder).

En met een goed zwaar mes gaat partjes maken makkelijker dan met zo'n appelsnijder. Dan heb je helemaal geen ferme duw nodig. Het mes doet het werk.
snoopylynn schreef:
05-08-2017 21:03
Ik hou van Tell Sell, heerlijk ontspannend kijken hoe ze nu weer met z'n 2tjes in een handomdraai een of ander gerecht in elkaar draaien zonder hulp van andere apparaten. niemand die ziet dat al die paprika's, uien, komkommers etc al voorgesneden zijn door een team wat 3 uur eerder moest beginnen.
Tegen die tijd had ik mn prakkie al gekookt en opgegeten :proud:
Maar hoe dan ook, ik hou ervan. De simpelheid, de big smiles en overtuiging dat je echt niet zonder dat fantastische apparaat kan vind ik geweldig. Maar ik zal nooit zoiets kopen.

Net zoals al die tv meuk bij Blokker, Marskramer enzo. Vreselijk dure troep zoals een kromme schaar van 15 euro of een autostift die uitgedroogd is. Kansloos gedoe en het mooie is dat dit vaak gekocht werd als impuls. Geniaal :biggrin:
Ik vind dat eerlijk gezegd ook vrij fascinerend, en ontspannend... ;-D
shala91 schreef:
Mijn kind wil altijd appel in partjes mee naar school. Appelsnijding centreren en met een ferme duw door de appel jassen en dan acht partjes af om de schil eraf te halen kost me aanzienlijk minder pijn en energie (chronisch ziek) dan rondschillen en dan ook nog snijden :P

Zo'n tandpastading zou ook wel wat zijn, nu gooi ik vaak tubes waar de BTW nog inzit weg, omdat ik niet meer kracht kan zetten xD
Shala. ja dan kan ik me voorstellen dat een appelsnijder wel een uitkomst is. Je hoeft dan alleen de bewegingen te maken die geen aanslag zijn. :rose:
shala91 schreef:
Zo'n tandpastading zou ook wel wat zijn, nu gooi ik vaak tubes waar de BTW nog inzit weg, omdat ik niet meer kracht kan zetten xD

Je kunt een tube gewoon doorknippen en dan de ene helft over de andere helft schuiven als 'deksel', dan kun je er nog heel veel uithalen.
Dat baconrekje is juist handig. Ik gebruik het alleen als wij in Amerika zijn. (Thuis geen magnetron). De bacon daar is vrij dik en bakken duurt best lang en er komt veel vet uit in de pan. Je zet ze er zo in, pennetje er door en hup in de magnetron.

Het scheelt heel veel vet. Met de pennetjes trek je de plakjes er in een keer weer uit. Spek wordt lekker hard. Moet hem niet vergeten als wij weer gaan.
Afbeelding

Leuk voor de kerst :D
WTF?? :rofl: O_O :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Afbeelding
Mmm, scheelt wel een badkamerverbouwing.
Tellsell heeft inderdaad geweldige dingen die je echt echt echt nodig hebt.
Ik kreeg eerder van mijn oma wel eens zo'n (duits?) Postorderkrantje waar ook van die interessante hulpstukken in stonden. Kom zo snel niet op de naam, zal zo eens gaan googlen.
Gelukkig heeft onze groenteboer zo'n ananasding. Tenminste dat denkt ik want je kunt er geschilde ananas kopen. Ideaal.
Mugske schreef:
05-08-2017 22:57
Gelukkig heeft onze groenteboer zo'n ananasding. Tenminste dat denkt ik want je kunt er geschilde ananas kopen. Ideaal.
Bij de appie ook :lol:
ShamRock schreef:
05-08-2017 20:19

Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.

Wie koopt dit nu?

En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Die tandpasta dispenser leek mij juist wel handig hahaa. Vond hem alleen spuuglelijk en in dat geval komt het mijn huis niet in. Aan drooggeklonterde tandpasta had ik nog niet gedacht, maar daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten.
Moet even op Aliexpres kijken. Ze hebben daar ook. Kwam zelfs eentje tegen in de vorm van een cowboy :-)
:-D Die kerst wc hebben wij! Afgelopen kerst aangeschaft bij Aliexpress omdat de hele familie bij ons kerst kwam vieren. Iedereen die naar de wc ging kwam er met een grote grijns weer vanaf.
viva_mama wijzigde dit bericht op 05-08-2017 23:07
93.87% gewijzigd
Een of andere spalk voor je voet:
Afbeelding
Haalt zelfs hele bulten weg op je voet volgens de advertentie.
Afbeelding
closednote schreef:
05-08-2017 23:05
Een of andere spalk voor je voet:
Afbeelding
Haalt zelfs hele bulten weg op je voet volgens de advertentie.
Is dit niet iets voor als je grote teen gebroken is?
viva1966 schreef:
05-08-2017 21:07
Als je appel met een mes snijdt kan je toch ook eerst partjes maken en dan schillen? (al zou je de schillen eigenlijk gewoon moeten laten zitten, veel gezonder).

En met een goed zwaar mes gaat partjes maken makkelijker dan met zo'n appelsnijder. Dan heb je helemaal geen ferme duw nodig. Het mes doet het werk.
Ja, dat zware mes is nou juist het probleem xD dan kan ik de rest van de dag zelf niet meer eten omdat mijn polsen het opgegeven hebben.

(Over die schillen, leg dat maar eens uit aan een drie-jarige en de wanhopige peuterjuf omdat ze alweer niet wilde eten ;-D )
Tvp
Afbeelding

Ze zijn er in vele soorten :proud:
Best leuk ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven