Wie koopt dit nu?
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:19
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...
zondag 6 augustus 2017 om 10:46
Inderdaad! Ik kom alleen op Klingel, maar ik weet niet helemaal zeker of ik die bedoelMwTheelepel schreef: ↑06-08-2017 10:13Ja die ken ik ook, die kregen mijn ouders ook altijd. Ik kan helaas ook niet op de naam komen en het niet vinden maar het is inderdaad een heel vermakelijk boekje. Bij 95% van de producten denk ik inderdaad "wie koopt dit nu?"Vooral de verzameling extreem truttige beeldjes, kleedjes en kerst prullen voegen iets toe.

zondag 6 augustus 2017 om 11:08
Dat Duitse boekje herinner ik me ook nog goed. Geen idee of het Klingel was.renske1975 schreef: ↑06-08-2017 10:46Inderdaad! Ik kom alleen op Klingel, maar ik weet niet helemaal zeker of ik die bedoel![]()
Wij griezelden bij de stoffen dekjes voor de wcdeksel en wc-bril in hetzelfde dessin als de badmat.

zondag 6 augustus 2017 om 11:12
Ja, echt fijn want ik was wel toe aan een beetje plezier!
zondag 6 augustus 2017 om 11:30
Ik kwam gisteren de Ta-Ta-towel tegen, om 'underboob sweat' tegen te gaan: http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... esign.html

zondag 6 augustus 2017 om 11:36
Pingpong schreef: ↑06-08-2017 11:30Ik kwam gisteren de Ta-Ta-towel tegen, om 'underboob sweat' tegen te gaan: http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... esign.html
![]()

zondag 6 augustus 2017 om 11:52
Ik ken nog wel Termeulenpost van vroeger, daar stond ook vaak 'massagestaaf voor het gezicht' in, inclusief een foto van een vrouw met zo'n tevreden blik en met die staaf tegen haar wang. En volgens mij hadden ze ook van die borstvergroters.MwTheelepel schreef: ↑06-08-2017 10:13Ja die ken ik ook, die kregen mijn ouders ook altijd. Ik kan helaas ook niet op de naam komen en het niet vinden maar het is inderdaad een heel vermakelijk boekje. Bij 95% van de producten denk ik inderdaad "wie koopt dit nu?"Vooral de verzameling extreem truttige beeldjes, kleedjes en kerst prullen voegen iets toe.
Zo'n apparaat dat je om/op je borst moest doen en dan ging dat trillen ofzo.
zondag 6 augustus 2017 om 11:55
http://www.huis-en-comfort.nl/ nee deze! Eindelijk gevonden. De website is lang niet zo geweldig als het boekje trouwens. Kijk vooral even onder "geniale oplossingen" alleen de categorieën zijn al hilarisch, "hoeken en randen schoonmaken vind ik maar lastig" of "ik hou van lavendel"

Difficulty is inevitable, drama is a choice.

zondag 6 augustus 2017 om 12:33
Ken dat boekje ook idd!
Keek mijn ogen uit. En een kenis die dat boekje kreeg en die bleef maar dingen aankruisen die interessant zouden kunnen zijn. Ik neusde uiteraard vooral wat allemaal aangekruist was.
Herinner mij de foeilelijke kerstspullen, de stoffen WCdeksels, de zelfklevende vitrage, de lampjes op batterijen etc.
Kijk, smaak valt niet te betwisten. Goed ook hoor. Maar dingen die te onzinnig zijn voor woorden............die staan in dat boekje.
Keek mijn ogen uit. En een kenis die dat boekje kreeg en die bleef maar dingen aankruisen die interessant zouden kunnen zijn. Ik neusde uiteraard vooral wat allemaal aangekruist was.
Herinner mij de foeilelijke kerstspullen, de stoffen WCdeksels, de zelfklevende vitrage, de lampjes op batterijen etc.
Kijk, smaak valt niet te betwisten. Goed ook hoor. Maar dingen die te onzinnig zijn voor woorden............die staan in dat boekje.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 06-08-2017 12:36
2.54% gewijzigd

zondag 6 augustus 2017 om 12:36
Niets mis met kaal zijn, hoewel ik me wel kan voorstellen dat iemand er zelf niet blij mee is wanneer dit ongewenst is. Er zijn ook mannen die bewust kaalscheren. En dat kan er zelfs erg goed uitzien.
De oplossing in bovenstaand plaatje is rigoureus. Zomer haar en in winter ineens kaal...want dan draag je zo'n zonbeschermingskapje niet.
zondag 6 augustus 2017 om 12:45
Nee hoor; dan draag je een pet of een muts. Niemand die erachter komt dat je kalend bent.Troeteltje schreef: ↑06-08-2017 12:36Niets mis met kaal zijn, hoewel ik me wel kan voorstellen dat iemand er zelf niet blij mee is wanneer dit ongewenst is. Er zijn ook mannen die bewust kaalscheren. En dat kan er zelfs erg goed uitzien.
De oplossing in bovenstaand plaatje is rigoureus. Zomer haar en in winter ineens kaal...want dan draag je zo'n zonbeschermingskapje niet.
Heb die site van Huis en Comf... bekeken. Hilarisch inderdaad. Waar ruim al je al die gadgets dan op? Een gadgetsrekje? Kast? Gat in de markt!
Everything you see I owe to spaghetti!

zondag 6 augustus 2017 om 12:53
Mijn ouders hebben dat postorderblaadje ook. Hun meest verkochte artikel is volgens mij de zingende vis voor aan de muur, die staat er altijd in! Mijn ouders bestellen er ook wel eens iets uit, mijn vaders huis staat vol met kitscherige troep zoals lavalampen en rekjes met wiebelende balletjes aan draadjes.
Zus en ik krijgen voor Sinterklaas ook altijd bergen lelijke Action spullen. De cadeaus zijn welgemeend en we hebben het wel eens terug gedaan door voor pa's verjaardag bijv een grote glazen bol met een rustieke kaars erin te geven. Daar was hij erg blij mee.
Dus ja, die artikelen worden wel verkocht. Aan mensen met een jaren '80 interieur met grenen en velours, en Laven in de voortuin.
Zus en ik krijgen voor Sinterklaas ook altijd bergen lelijke Action spullen. De cadeaus zijn welgemeend en we hebben het wel eens terug gedaan door voor pa's verjaardag bijv een grote glazen bol met een rustieke kaars erin te geven. Daar was hij erg blij mee.
Dus ja, die artikelen worden wel verkocht. Aan mensen met een jaren '80 interieur met grenen en velours, en Laven in de voortuin.

zondag 6 augustus 2017 om 17:56
Ook binnen pet of muts?Annapicobella schreef: ↑06-08-2017 12:45Nee hoor; dan draag je een pet of een muts. Niemand die erachter komt dat je kalend bent.
Heb die site van Huis en Comf... bekeken. Hilarisch inderdaad. Waar ruim al je al die gadgets dan op? Een gadgetsrekje? Kast? Gat in de markt!
Op je werk, in je huis, op bezoek?

zondag 6 augustus 2017 om 18:14
Ik ben trouwens op zoek naar een ding wat blijkbaar ooit in zo'n krantje gestaan heeft.
Een grote siliconen deksel met in het midden meerdere gaatjes. Als je die op een pan met kokend water legt (denk aan aardappels, rijst, pasta) dan kookt het nooit over....
Zelfs in de beste huishoudelijke winkels heb ik het ding niet kunnen vinden.
Een grote siliconen deksel met in het midden meerdere gaatjes. Als je die op een pan met kokend water legt (denk aan aardappels, rijst, pasta) dan kookt het nooit over....
zondag 6 augustus 2017 om 19:07
Ow, kreeg ik laatst reclame van op facebook. Zal eens zoeken.
Het is de figuretta anti-overkookdeksel
http://www.interprobv.nl/webshop/anti-overkookdeksels
Het is de figuretta anti-overkookdeksel
http://www.interprobv.nl/webshop/anti-overkookdeksels

zondag 6 augustus 2017 om 19:14
Als je een appelboom hebt en appelmoes ervan wilt maken is hij wel echt een uitkomst.2reebruineogen schreef: ↑05-08-2017 20:33Hoho Gorey, hebben we het over DE ananassnijder? Die waarmee je je hele ananas er in 1 keer als een spiraal uitsnijdt? Top en bodem er af snijden, ding er op en dan draaien maar? Die heb ik, en ik kan me mijn leven niet meer voorstellen zonder ananassnijder!
Vroeger: ananas ligt decoratief weg te rotten op de fruitschaal.
Nu: blijde, ananasetende, kinderen.....
Ik bedoel maar.
Wat ik me dan wel weer afvraag, waarom koop je zo'n appelsnijding. Waarmee je dus een appel in partjes èn klokhuis verdeeelt dmv 1 ferme duw? Daarna moet je alle partjes nog eens bij langs, want stukjes klokhuis en meer afwas....
Ik heb dit nodig! In een shirt zweten de borsten en een bh knelt. Dit is de vrouwelijke versie van het witte mannen hemd en ik wil het!!!Pingpong schreef: ↑06-08-2017 11:30Ik kwam gisteren de Ta-Ta-towel tegen, om 'underboob sweat' tegen te gaan: http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... esign.html
![]()
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 06-08-2017 19:30
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
20.57% gewijzigd
zondag 6 augustus 2017 om 19:20
Ja dat is ie!MwTheelepel schreef: ↑06-08-2017 11:55http://www.huis-en-comfort.nl/ nee deze! Eindelijk gevonden. De website is lang niet zo geweldig als het boekje trouwens. Kijk vooral even onder "geniale oplossingen" alleen de categorieën zijn al hilarisch, "hoeken en randen schoonmaken vind ik maar lastig" of "ik hou van lavendel"![]()

Ik heb meteen de catalogus aangevraagd, geweldig leesvoer.
Ik zie al het comfortabele wc-bril kussentje haha.
zondag 6 augustus 2017 om 19:43

zondag 6 augustus 2017 om 19:53
Klontje boter in het water voorkomt óók overkoken. Kan het gewone deksel gewoon op de pan laten liggen.Beter.Laat schreef: ↑06-08-2017 18:14Ik ben trouwens op zoek naar een ding wat blijkbaar ooit in zo'n krantje gestaan heeft.
zondag 6 augustus 2017 om 20:53
Ik vind dit ook wel handig voor de kinderen en mijn man op vakantie, als we in een wandelgebied zijn.
Everything you see I owe to spaghetti!

zondag 6 augustus 2017 om 20:58
Mijn kinderen waren wild enthousiast. En je wil mijn wastafel niet zien soms dus ik was ook een nano seconde in de verleiding
Maarja het is natuurlijk ook heel leuk om je tandenborstel heel vaak achter elkaar eronder te houden en een toren te maken.
Dus nee geen meerwaarde nee.