Uitgerekend van 1-15 april 2018
vrijdag 4 augustus 2017 om 22:57
Hier schrijven we over onze zwangerschap; we zijn allemaal uitgerekend tussen ongeveer 1 en 15 april 2018.
Hier is het topic voor als je tussen 16 en 30 april bent uitgerekend: Uitgerekend 16-30 april 2018 (klik)
Wanneer je je gegevens wilt aanpassen:
Gebruikersnaam: Aprilbaby
Wachtwoord: stuur Saga_Röversdotter een privébericht voor het wachtwoord
Als je een aantal weken niet meer meeschrijft zonder bericht, word je uit de tabel gehaald, zodat het overzichtelijk blijft. Je kunt natuurlijk altijd terugkomen!
= kloppend hartje
= 20-weken echo gehad
Zwanger0418
Srs
Verybueno
Liedjepiedje, Yeti86, Liefhuisje, Marloes 271, April2018april, Jenthe007: omdat jullie je afgemeld hebben of langer dan een maand niet geschreven hebben zijn jullie uit de tabel gehaald. Je mag natuurlijk altijd terugkomen!
Hier is het topic voor als je tussen 16 en 30 april bent uitgerekend: Uitgerekend 16-30 april 2018 (klik)
Wanneer je je gegevens wilt aanpassen:
Gebruikersnaam: Aprilbaby
Wachtwoord: stuur Saga_Röversdotter een privébericht voor het wachtwoord
Als je een aantal weken niet meer meeschrijft zonder bericht, word je uit de tabel gehaald, zodat het overzichtelijk blijft. Je kunt natuurlijk altijd terugkomen!

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|---|
Browneyes88 | 29 | Eerste | 30 maart | Meisje | - | ![]() ![]() |
Hartje04 | 27 | Tweede | 31 maart | Jongen | - | ![]() ![]() Mk mrt '14; jun '17 |
Maisnon3 | 33 | Eerste | 31 maart | Meisje | - | ![]() ![]() MA jul 2016; Mk dec '16; feb '17 |
MissMarjorie | 36 | Eerste | 31 maart | Jongen | - | ![]() ![]() |
Soulsister76 | Eerste | 5 april | Meisje | - | ![]() ![]() |
|
Traveler84 | 33 | Eerste | 7 april | Meisje | - | ![]() ![]() |
Evaviva | 35 | Tweede | 8 april | Meisje | - | ![]() |
PKT | 33 | Eerste | 10 april | Jongen | - | MA mei '17![]() ![]() |
Jo_86 | 31 | Eerste | 12 april | Jongen | - | MK 2016![]() ![]() |
Krullen-bol | 27 | Eerste | 12 April | Jongen | stuitligger / 14-03 draaipoging zkh | ![]() ![]() |
Mugh | 31 | Eerste | 12 april | Jongen | - | ![]() |

Liedjepiedje, Yeti86, Liefhuisje, Marloes 271, April2018april, Jenthe007: omdat jullie je afgemeld hebben of langer dan een maand niet geschreven hebben zijn jullie uit de tabel gehaald. Je mag natuurlijk altijd terugkomen!
anoniem_352057 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 12:53
44.43% gewijzigd
zondag 6 augustus 2017 om 15:22
Wat ontzettend heftig 4 keer!! Ik snap dat jullie even zijn gestopt. Ik had na 2 keer al zoiets van hoe lang ga ik hier mee door. We hadden de 3e keer en ook de 4e keer geluk.srs schreef: ↑06-08-2017 14:51Ik heb al vier miskramen gehad en toen zijn we een tijdje gestopt met proberen, ik was klaar met al die miskramen en ging weer aan de pil. Iedere keer weer een miskraam moeten verwerken was emotioneel heel zwaar. Sinds 2 maanden ben ik weer gestopt met de pil en de tweede ronde was ik al zwanger. Ik ben volledig onderzocht en de artsen begrepen er niets van. De conclusie was dat ik een 'goede' baarmoeder heb en heel snel zwanger raak. Klopt inderdaad, alleen de zwangerschappen breken ook telkens weer af. Daar konden ze geen oorzaak voor vinden, dus het lijkt steeds maar weer pech te zijn.
En dat is juist het vervelende. Als ik niet zwanger werd, zou dat niet zo demotiverend zijn als steeds wel zwanger worden en een miskraam krijgen.
Wat een fijn verhaal, Liedjepiedje. Natuurlijk hoop ik dat het voor mij ook goed afloopt, maar zo voelt het nu even niet
Hoeveel weken was je toen?
Ik ga morgen denk ik ook maar de vk bellen als het bloeden aanhoudt, dan heb ik i.i.g. zekerheid.
Ik was tussen de 6 en 8 weken zwanger toen ik bloed verloor. Het is al weer 6 jaar geleden dus weet t niet exact.
zondag 6 augustus 2017 om 16:27
Oh nee srs! Kan me heel goed voorstellen dat je de moed nu een beetje verliest nadat het al zo vaak mis is gegaan. Ik hoop van harte dat het toch gewoon allemaal goed is. Lijkt me ongelofelijk zwaar 4x een miskraam helemaal als er geen oorzaak voor gevonden kan worden.
Haha ja wij hebben de uitzet inderdaad al bij elkaar omdat alles zo ongelofelijk duur is hier (3x zo duur) en sommige dingen van hele slechte kwaliteit. Ik heb elke keer als ik in Nederland was iets gekocht en meegenomen. Alleen dekens, kleding en kinderwagen dus nog niet ivm seizoen (zomers zijn hier heel heet en winters koud).
Wij hebben het gisteren verteld aan de moeder van mijn vriend, 1 broer en zijn zus. Zijn zus was zo blij dat ze in tranen is uitgebarsten voor 10 min Haha. Zijn broer was compleet in shock, en zijn moeder alleen maar super blij. Nu onderweg naar andere broer om te vertellen.
Saga ik hoop dat je je oma vandaag het goede nieuws kan vertellen. Kan het trouwens zijn dat je niet al langer zwanger bent dan je denkt? Als je test al zo lang aangeeft zo snel? Kan het zijn dat je eisprong eerder was?
Canofcoke fijn dat de krampen zijn gestopt.
Ik weet niet meer wie het had over de hartkloppingen maar dat heb ik ook. Is heel normaal ivm extra hoge hartslag ivm voorbereiding op extra bloed rond re gaan pompen voor de kleine.
Ik ben zoooooo ontzettend moe. Maar ik wordt elke morgen om 6 of 7 uur wakker en kan dan echt niet meer slapen. Ben de hele dag dan zo moe. Herkend iemand dit? Droom ook zo heftig elke nacht.
Haha ja wij hebben de uitzet inderdaad al bij elkaar omdat alles zo ongelofelijk duur is hier (3x zo duur) en sommige dingen van hele slechte kwaliteit. Ik heb elke keer als ik in Nederland was iets gekocht en meegenomen. Alleen dekens, kleding en kinderwagen dus nog niet ivm seizoen (zomers zijn hier heel heet en winters koud).
Wij hebben het gisteren verteld aan de moeder van mijn vriend, 1 broer en zijn zus. Zijn zus was zo blij dat ze in tranen is uitgebarsten voor 10 min Haha. Zijn broer was compleet in shock, en zijn moeder alleen maar super blij. Nu onderweg naar andere broer om te vertellen.
Saga ik hoop dat je je oma vandaag het goede nieuws kan vertellen. Kan het trouwens zijn dat je niet al langer zwanger bent dan je denkt? Als je test al zo lang aangeeft zo snel? Kan het zijn dat je eisprong eerder was?
Canofcoke fijn dat de krampen zijn gestopt.
Ik weet niet meer wie het had over de hartkloppingen maar dat heb ik ook. Is heel normaal ivm extra hoge hartslag ivm voorbereiding op extra bloed rond re gaan pompen voor de kleine.
Ik ben zoooooo ontzettend moe. Maar ik wordt elke morgen om 6 of 7 uur wakker en kan dan echt niet meer slapen. Ben de hele dag dan zo moe. Herkend iemand dit? Droom ook zo heftig elke nacht.

zondag 6 augustus 2017 om 16:44
Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen als ik kijk naar de ovulatietest, de temperaturen, vruchtbaar slijm... wellicht 1 dag eerder. Nu ben ik ook een beetje bang dat er teveel hcg en misschien een bbz is

Wat leuk dat jullie het nu ook vertellen! Veel plezier met het geluk delen

Srs, wat naar dat je al zoveel meegemaakt hebt. Ik denk aan je.

Oma heeft de operatie overleefd en het is goed gegaan. We gaan morgen op bezoek. Ik twijfel nu weer of we het vertellen, want als ze in de war is gaat ze het misschien aan iedereen vertellen.
Liedjepiedje, toen hij bloed verloor, is die zwangerschap goed gegaan?
Misschien wat persoonlijk, maar hoe is jullie seksleven nu? Ik heb er helemaal geen behoefte aan eigenlijk..

zondag 6 augustus 2017 om 16:58
Heb er ook al met hem over gepraat. Hij mist het momenteel ook niet. Alsof er nu even een ander soort intimiteit is tussen ons. Daarnaast ben ik stiekem bang voor contactbloeding en dat ik me dan zorgen ga maken hahahakrullen-bol schreef: ↑06-08-2017 16:55Hier ook ff niks hoor Saga. Nu even geen polonaise aan mijn lijf![]()
Even wat knuffelen, zoenen en wat voor vriendlief betekenen vind ik prima maar verder idd geen behoefte.
Komt wel weer neem ik aan haha
zondag 6 augustus 2017 om 16:59
EvaViva: Ik ga het mij gewoon riskeren dan!!
Saga: Ik herken het te weinig eten. Op m'n werk heb ik er ook last van en word ik dan ook meteen misselijk.
De seks kan ik me ook in vinden, soms heb ik wel zin, maar eens ik thuisben is het alweer minder én ben ik ook te moe.
PKT: Ik ben ooongelooflijk moe, continue. En word ook vroeg wakker, ik moet mezelf forceren verder te slapen. Soms zelf om 4u al..
Saga: Ik herken het te weinig eten. Op m'n werk heb ik er ook last van en word ik dan ook meteen misselijk.
De seks kan ik me ook in vinden, soms heb ik wel zin, maar eens ik thuisben is het alweer minder én ben ik ook te moe.
PKT: Ik ben ooongelooflijk moe, continue. En word ook vroeg wakker, ik moet mezelf forceren verder te slapen. Soms zelf om 4u al..
Hou je niet bezig met de angst dat alles straks weer gaat;
Anders mis je elke open deur en al het moois dat voor je staat!
Anders mis je elke open deur en al het moois dat voor je staat!
zondag 6 augustus 2017 om 17:54
Bedankt voor de reacties meiden. Jullue hebben helemaal gelijk, zaten vast geen eieren in maar heb toch maar geen taart gegeten. Wilde het niet vragen, bang dat het dan zou opvallen.
Srs wat vervelend bloed bij het afvegen en wat heftig van de 4 miskramen. Ik duim voor jullie dat het nu goed gaat!!!
Ik heb dat ook dat ik om 6u wakker bed en daarna niet meer kan slapen... en overdag dan moe. Ga dan lekker even op de bank liggen. Dat is dan welweer heel lekker!
Srs wat vervelend bloed bij het afvegen en wat heftig van de 4 miskramen. Ik duim voor jullie dat het nu goed gaat!!!
Ik heb dat ook dat ik om 6u wakker bed en daarna niet meer kan slapen... en overdag dan moe. Ga dan lekker even op de bank liggen. Dat is dan welweer heel lekker!
zondag 6 augustus 2017 om 17:57
Dat weinig eten herken ik. Het helpt ook niet dat ik vlak na het eten misselijk wordt. Kleine beetjes per keer eten helpt wel...PdS91 schreef: ↑06-08-2017 16:59EvaViva: Ik ga het mij gewoon riskeren dan!!
zondag 6 augustus 2017 om 18:35
Lieve SRS, wat een rot bericht. Ik kan me voorstellen dat je, gezien je geschiedenis, de hoop al hebt opgegeven. Iemand anders schreef het al, het hoeft niet mis te zijn. Maar vind het begrijpelijk dat jij je dat nu niet kan voorstellen. Misschien is het inderdaad goed om morgen even contact op te nemen met de verloskundige om een echo te maken? Dan heb je misschien wat meer duidelijkheid. Ik denk aan je en duim voor toch een goed bericht
Het makkelijk zwanger worden en miskramen krijgen zonder verklaring herken ik. Binnen iets meer dan een jaar nu voor de vierde keer zwanger. Ook van alles onderzocht en niets uitgekomen. De, niet bewezen, theorie van de gynaecoloog was dat ik een baarmoeder heb die te 'makkelijk' een vruchtje opneemt. Dus die niet goed selecteert of het wel een goed/gezond vruchtje is. En dat het daarom dus ook vaker dan bij anderen eindigde in een miskraam. Mijn gevoel was precies zoals die van jou. Ik zou denk ik liever wat langer niet zwanger worden, maar als het dan wel zo ver was een betere kans heben op een goede voldragen zwangerschap. Natuurlijk ben ik heel blij dat ik zwanger kán worden, maar daar heb je natuurlijk niks aan als het niet blijft zitten.
Over mijn seksleven: dat gaat redelijk. Liever niet 's ochtends als ik net wakker ben of te laat op de avond (want misselijk of moe) maar als we rustig de tijd nemen kom ik wel in de stemming en is het ook fijn. Het is wel wat minder dan voor de zwangerschap, maar voor nu wel prima voor ons beide.

Het makkelijk zwanger worden en miskramen krijgen zonder verklaring herken ik. Binnen iets meer dan een jaar nu voor de vierde keer zwanger. Ook van alles onderzocht en niets uitgekomen. De, niet bewezen, theorie van de gynaecoloog was dat ik een baarmoeder heb die te 'makkelijk' een vruchtje opneemt. Dus die niet goed selecteert of het wel een goed/gezond vruchtje is. En dat het daarom dus ook vaker dan bij anderen eindigde in een miskraam. Mijn gevoel was precies zoals die van jou. Ik zou denk ik liever wat langer niet zwanger worden, maar als het dan wel zo ver was een betere kans heben op een goede voldragen zwangerschap. Natuurlijk ben ik heel blij dat ik zwanger kán worden, maar daar heb je natuurlijk niks aan als het niet blijft zitten.
Over mijn seksleven: dat gaat redelijk. Liever niet 's ochtends als ik net wakker ben of te laat op de avond (want misselijk of moe) maar als we rustig de tijd nemen kom ik wel in de stemming en is het ook fijn. Het is wel wat minder dan voor de zwangerschap, maar voor nu wel prima voor ons beide.

zondag 6 augustus 2017 om 19:54
Ik ook hahahaha. Niet de eerste keer dat ik huil trouwens. Toen Nederland van Zweden won vond ik het zo zielig voor de Zweedse dames dat ik ook met tranen in mijn ogen zat... En dat was 6 dagen na eisprong hahah.
zondag 6 augustus 2017 om 21:23
Ik maak me een beetje druk om een bbq met collega's volgende week. Wat als ze vlees niet goed doorbakken of met een vork voor rauw vlees in mijn stuk vlees prikken ofzo? Ik heb al tegen mijn collega's gezegd dat ik een pietje precies met hygiëne dus dat ze wel aparte vorken enzo moeten gebruiken
. Hopelijk komt dat goed.

zondag 6 augustus 2017 om 21:58
Ooooh ik ben zo blij dat ik de taart niet gegeten heb! Ik dacht dus dat er geen eieren is zaten, was dit wel het geval in de hele taart (met lagen) zaten wel 18 eieren
Ik heb vandaag ook al even een balletje opgegooid, dat we snel als familie ook weer even samen moeten eten binnenkort. We wonen niet allemaal bij elkaar in de buurt, dus moet altijd echt iets gepland worden. Dan kunnen we dan mooi aan iedereen het nieuws vertellen, hoop dat het snel kan! Zou het jammer vinden als ik het aan een aantal over de telefoon moet vertellen...
Mijn seks leven staat stil, ove 2 weken in mn man weer thuis van zn werk, ben benieuwd of ik er dan wel zin in heb, haha!
Vinden jullie het zelf een raar idee om seks te hebben met een baby in je buik? Of je partner?

Ik heb vandaag ook al even een balletje opgegooid, dat we snel als familie ook weer even samen moeten eten binnenkort. We wonen niet allemaal bij elkaar in de buurt, dus moet altijd echt iets gepland worden. Dan kunnen we dan mooi aan iedereen het nieuws vertellen, hoop dat het snel kan! Zou het jammer vinden als ik het aan een aantal over de telefoon moet vertellen...
Mijn seks leven staat stil, ove 2 weken in mn man weer thuis van zn werk, ben benieuwd of ik er dan wel zin in heb, haha!
Vinden jullie het zelf een raar idee om seks te hebben met een baby in je buik? Of je partner?
zondag 6 augustus 2017 om 22:06
Jenthe, mijn vriend vond dit de eerste keer dat ik zwanger was erg raar en moest hier aan wennen. Hij vertelde later dat een van de eerste dingen die hij had opgezocht was hoe het zat met seksuele tijdens de zwangerschap
Gelukkig was hij wat gerustgesteld toen internet hem vertelde dat dit gewoon kon. Zou toch wat zijn, verplicht negen maanden geen seks, dan bevallen, en dan weer geen seks tijdens de herstelperiode...

zondag 6 augustus 2017 om 22:10
Is je man vaker lange periodes van huis jenthe ?
Wat voor taart was het dan in godsnaam haha met al die rauwe eieren? Best bizar.
Ik vind sex nu geen vreemd idee nee
.
Wij gaan ook proberen alle familieleden op dezelfde dag het nieuws te vertellen. Als dat niet lukt vragen we de rest t nog even geheim te houden en dan wachten tot we diegene irl zien. Over de telefoon vind ik ook niet leuk.
Wat voor taart was het dan in godsnaam haha met al die rauwe eieren? Best bizar.
Ik vind sex nu geen vreemd idee nee

Wij gaan ook proberen alle familieleden op dezelfde dag het nieuws te vertellen. Als dat niet lukt vragen we de rest t nog even geheim te houden en dan wachten tot we diegene irl zien. Over de telefoon vind ik ook niet leuk.