Stamcafe XXXI
zondag 6 augustus 2017 om 10:54
Heerlijk! Geniet ervan!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑05-08-2017 09:10Envanaf het vliegveld in Weeze. Wij vertrekken zo lekker naar Malta.
![]()
maandag 7 augustus 2017 om 10:49
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Nu ben ik aan het zweten boven mijn onderzoek. In mijn hoofd is het af, maar ik krijg het niet gestructureerd. Ook heb ik te veel tekst. Op zulke momenten is ADD echt een handicap.
Ik begin een beetje in paniek te raken. Ik heb klasgenoten om hulp gevraagd (ik vraag nooit om hulp, dus dat is een hele stap), maar die hebben geen tijd. Logisch ook, het is vakantie.
En deze week moet ik extra veel werken, anders heb ik niet genoeg inkomen nu ik vrij ben geweest.
Fijne vakantie Puss!
Was het een leuke dag gisteren Elf?
Nu ben ik aan het zweten boven mijn onderzoek. In mijn hoofd is het af, maar ik krijg het niet gestructureerd. Ook heb ik te veel tekst. Op zulke momenten is ADD echt een handicap.
Ik begin een beetje in paniek te raken. Ik heb klasgenoten om hulp gevraagd (ik vraag nooit om hulp, dus dat is een hele stap), maar die hebben geen tijd. Logisch ook, het is vakantie.
En deze week moet ik extra veel werken, anders heb ik niet genoeg inkomen nu ik vrij ben geweest.
Fijne vakantie Puss!
maandag 7 augustus 2017 om 11:41
Zo herkenbaar! Makkelijk gezegd, maar probeer niet te stressen.-Katjies- schreef: ↑07-08-2017 10:49Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Fijne vakantie Puss!
Ja, was een leuke dag gisteren.
maandag 7 augustus 2017 om 13:04
Ja, dat vraag ik me ook af. Maar ook bij mij is het vanzelf gekomen.
Totaal onverwachts enzo.
maandag 7 augustus 2017 om 15:11
dinsdag 8 augustus 2017 om 09:22
Ik kan je niet helpen Elfje, helaas.
Fijn watervrouw! Ik zal je vanavond sturen wat ik heb.
Morgen ben ik vrij en heb ik een plaatsje in de bieb gereserveerd.
Ik ben ook wat verkouden Dolfje, sinds ik een paar maanden geleden ziek ben geworden lijkt een lichte neusverkoudheid te blijven hangen. Ik hoop voor je dat het niet doorzet.
Succes en plezier met het verhuizen Aza. Leuk met leuke man!
Ik kom graag een keer langs als we het wat rustiger hebben.
Fijn watervrouw! Ik zal je vanavond sturen wat ik heb.
Morgen ben ik vrij en heb ik een plaatsje in de bieb gereserveerd.
Ik ben ook wat verkouden Dolfje, sinds ik een paar maanden geleden ziek ben geworden lijkt een lichte neusverkoudheid te blijven hangen. Ik hoop voor je dat het niet doorzet.
Succes en plezier met het verhuizen Aza. Leuk met leuke man!
Ik kom graag een keer langs als we het wat rustiger hebben.
dinsdag 8 augustus 2017 om 10:14
dinsdag 8 augustus 2017 om 18:57
Heb alleen een Latijn-Nederlands woordenboek, andersom bestaat misschien niet eens. Heel levendig is die taal nou eenmaal niet
Het zal iets met Libertas zijn vermoed ik maar zover was je waarschijnlijk al.
Het schijnt wereldkattendag te zijn vandaag.
Sjoerd is meestal nog wat in de war hier, maar mijn mailbox functioneert. Lees daar morgenochtend weer.
Er zit een kluitje slakken in mijn tuin. Wat zal ik daarmee doen? Ik lust ze niet maar ze lusten mijn planten wel
Het schijnt wereldkattendag te zijn vandaag.
Sjoerd is meestal nog wat in de war hier, maar mijn mailbox functioneert. Lees daar morgenochtend weer.
Er zit een kluitje slakken in mijn tuin. Wat zal ik daarmee doen? Ik lust ze niet maar ze lusten mijn planten wel