Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
07-08-2017 11:59
Wat doet die dure Lumea meer dan de goedkopere? Ik las iets over opzetstukken. Waar heb je die dan voor nodig?
Ik mis ze niet.
Ik heb de Braun. Fantastisch ding. Heb vanmorgen weer geflitst. In een half uurtje klaar met oksels, benen en bikinilijn.
Ik wil geen oplaadbare, want die schijnt halverwege leeg te zijn.
Emma, mag ik weten welke Braun je precies hebt?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
heb je niet in een vergeten oogschaduwpalet een niet glinsterende kleur bruin die net ietsje donkerder is dan de kleur van je wenkbrauwen? verder heb je nodig, kleurloze lippenbalsem (soms lukt het ook met water om meer pigment aan te brengen) en een stevig kwastje dat liefst een scherpe platte onderkant heeft voor precisie

dan kijk je wat tutorials en prutsen maar :)
ook leuk, die eigenlijk iets te lichte concealer in een super strak randje aanbrengen met een oud lip/eyelinerkwastje onder je wenkbrauwen voor extra umpf
Lorem Ipsum
Hier tevreden over het Kruidvat Wimperserum, gebruik het nog niet zo lang maar toch zie ik al dat mijn wimpers echt langer zijn geworden. Geen last van ontstoken ogen o.i.d.

Trouwens ook een hele fijne 'purifying toner' gevonden: Afbeelding

Vaak last van en oneven en geïrriteerde huid, wordt hiermee echt gladder, zachter en minder rood.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Braun heeft er dacht ik maar één, deze
https://www.braun.nl/nl-nl/female-hair- ... pert-5-ipl

Ik heb die met het witte borsteltje. Maar dat is extra. Heeft niets met de IPL te maken.
Emma95 schreef:
07-08-2017 11:59
Wat doet die dure Lumea meer dan de goedkopere? Ik las iets over opzetstukken. Waar heb je die dan voor nodig?
De opzetstukken waren voor mij niet zo'n pré, alhoewel ze meegevormd zijn met t lichaamsdeel waar het voor bedoeld is waardoor het gebied makkelijker te behandelen zou zijn (zo loopt de kop voor je benen bijv. wat rond en zal hij daarom makkelijker 'afsluiten' en daardoor flitsen. Flitsen doet t apparaat pas bij volledig huidcontact. Met een recht stuk zou dat moeilijker te bereiken zijn). Ik heb gelezen dat bij de nieuwste tot 93% van de haartjes weg blijft, en bij oudere modellen tot 75% . Dat gaf voor mij de doorslag voor het dure apparaat. Ik ben het epileren zat, wat ik wekelijks moet bij-houden.
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Ik heb er wel een donkere bril bij gekocht. Vond de flitsen echt heel fel en steeds wegkijken is lastig.
Emma95 schreef:
07-08-2017 13:12
Braun heeft er dacht ik maar één, deze
https://www.braun.nl/nl-nl/female-hair- ... pert-5-ipl

Ik heb die met het witte borsteltje. Maar dat is extra. Heeft niets met de IPL te maken.
Oeps, sorry, ik dacht ik vraag eerst voor ik ga kijken. Wist niet dat er maar 1 was. Bedankt!
Afbeelding
Ik gebruik dit trouwens als scrub onder de douche, aanbrengen op vochtig gezicht en op laten zitten terwijl je de rest doet, voor je uit de douche stapt afspoelen. (Kruidvat, 4 euro voor gigantische tube)
Heeft echt veel goeds gedaan voor m'n huid! (ik heb redelijk veel onzuiverheden)

Afbeelding
En deze pads 2x per dag voor je creme aanbrengt. Er zit Salicylzuur in. (euro of 8, ook Kruidvat)
Heb nog nooit zo'n zachte en mooie huid gehad. Poriën zijn ook veel schoner!
Internagelaktisch
Dollycat schreef:
07-08-2017 11:54
Kan iemand hier een wenkbrauwkit aanraden? Ik zit net te kijken naar de Anastasia Brow 5-pieces Kit, ziet er goed uit om helemaal blanco mee te beginnen, maar wat een geld o_o
80 euro is een hoop geld om even een miskoop te doen.
Ik heb nog geen spullen voor wenkbrauwen verder op wat potloodjes en niet zulke goede borsteltjes na. Ik kan het ook nog niet, dus het moet vrij makkelijk zijn.
Iemand de ultieme tip?
Kijk even bij vera camilla zij heeft een review gedaan van een budget (essence of Catrice) die zij echt goed vond. Kostte drie euro ofzo.
Ik gebruik inderdaad ook de catrice eyebrow set. Kost niks en ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik het gekocht heb. Ik weet wel nog dat het in het kruidvat was.

In gebruik het dagelijks en vroeg mij een paar dagen geleden toevallig af of ik dat spul ooit ga opkrijgen.

Echt een koopje dus. Heel tevreden mee.

Edit: kost €3.99 bij Kruidvat
Niet lang na het begin van dit topic, ben ik begonnen met de Vitis whitening tandpasta en het whitening borsteltje van Oral-B. De eerste weken had ik het idee dat mijn tanden iets witter werden, maar ik vond en vind vooral het schone gevoel na het poetsen erg aangenaam.

Gisteren moest ik voor controle naar de tandarts. Zij heeft meestal veel werk aan me. Ondanks zorgvuldig poetsen heb ik erg zwakke tanden met glazuur dat gemakkelijk aangetast wordt door bijvoorbeeld koolzuur in dranken, citrusvruchten enz. De tandarts had dus zoals gewoonlijk een uur voor me uitgetrokken. Na even kijken, zei ze verbaasd dat ze nu wel veel tijd had om een koffie te gaan drinken. Mijn tanden waren picobello in orde, geen gaatjes, geen tandsteen, ....

Dank je wel, Vitis en dank je wel aan de tipgevers hier!
Maaique schreef:
08-08-2017 13:02
Afbeelding
Ik gebruik dit trouwens als scrub onder de douche, aanbrengen op vochtig gezicht en op laten zitten terwijl je de rest doet, voor je uit de douche stapt afspoelen. (Kruidvat, 4 euro voor gigantische tube)
Heeft echt veel goeds gedaan voor m'n huid! (ik heb redelijk veel onzuiverheden)

Afbeelding
En deze pads 2x per dag voor je creme aanbrengt. Er zit Salicylzuur in. (euro of 8, ook Kruidvat)
Heb nog nooit zo'n zachte en mooie huid gehad. Poriën zijn ook veel schoner!

FREEMAN!!! dat was het merk wat ik zocht voor het topic "Wat neem ik mee uit de VS". Ik gebruikte altijd de shampoo en conditioner toen ik op Sint Maarten woonde maar kon niet meer op de naam komen en heb eergisteren eindeloos lopen googlen. En nu zie ik het hier voorbij komen. Thanks!
Poep, wie heeft jou gescheten?
MrsNiceGuy schreef:
10-08-2017 11:44
Niet lang na het begin van dit topic, ben ik begonnen met de Vitis whitening tandpasta en het whitening borsteltje van Oral-B. De eerste weken had ik het idee dat mijn tanden iets witter werden, maar ik vond en vind vooral het schone gevoel na het poetsen erg aangenaam.

Gisteren moest ik voor controle naar de tandarts. Zij heeft meestal veel werk aan me. Ondanks zorgvuldig poetsen heb ik erg zwakke tanden met glazuur dat gemakkelijk aangetast wordt door bijvoorbeeld koolzuur in dranken, citrusvruchten enz. De tandarts had dus zoals gewoonlijk een uur voor me uitgetrokken. Na even kijken, zei ze verbaasd dat ze nu wel veel tijd had om een koffie te gaan drinken. Mijn tanden waren picobello in orde, geen gaatjes, geen tandsteen, ....

Dank je wel, Vitis en dank je wel aan de tipgevers hier!
Zo dat is fijn!!!
Hier vanochtend wel tandsteen, wel minder dankzij electronisch poetsen maar mss ook die tandpasta aanschaffen.
Waar heb je de pasta gekocht?
YetAnotherNick schreef:
10-08-2017 12:09
Zo dat is fijn!!!
Hier vanochtend wel tandsteen, wel minder dankzij electronisch poetsen maar mss ook die tandpasta aanschaffen.
Waar heb je de pasta gekocht?
Bij Etos. In België is hij volgens mij niet te krijgen, gelukkig woon ik vlakbij de grens en spendeer ik meer tijd in Nederlandse winkels dan hier ;)
MrsNiceGuy schreef:
10-08-2017 12:17
Bij Etos. In België is hij volgens mij niet te krijgen, gelukkig woon ik vlakbij de grens en spendeer ik meer tijd in Nederlandse winkels dan hier ;)
Oww, dan hobbel ik zo nog even langs de Etos :hyper:
MrsNiceGuy schreef:
10-08-2017 12:17
Ik heb in België Vitis gewoon bij mijn apotheek gevonden, en anders kunnen ze het volgens mij wel bestellen.
Als ik in de States ben zoek ik een winkel van Del Sol. Ze verkopen allemaal dingen die in de zon van kleur veranderen en hun nagellak is superleuk o.a. vanwege dat effect, het houdt goed en er is veel keus. De haarspelden in de grootste maat zijn ook heel fijn.

Je kunt Vitis nu ook bestellen op ah.nl, gewoon voor 6 euro en tien centjes en als je de allerhandebox meteen een keer probeert gratis bij je thuisbezorgd. Andere dingen van de Etos ook trouwens, make-up enzo....

(dit voelt als reclame maken :-$ )
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
10-08-2017 12:47
Als ik in de States ben zoek ik een winkel van Del Sol. Ze verkopen allemaal dingen die in de zon van kleur veranderen en hun nagellak is superleuk o.a. vanwege dat effect, het houdt goed en er is veel keus. De haarspelden in de grootste maat zijn ook heel fijn.

Je kunt Vitis nu ook bestellen op ah.nl, gewoon voor 6 euro en tien centjes en als je de allerhandebox meteen een keer probeert gratis bij je thuisbezorgd. Andere dingen van de Etos ook trouwens, make-up enzo....

(dit voelt als reclame maken :-$ )
Owww dan voeg ik het snel toe aan mijn bestelling want Albert komt hier iedere week :-$
Dat je tegenwoordig ook Etos spullen kan bestellen zit nog niet in mijn systeem :rolling:
louise1 schreef:
10-08-2017 12:08
FREEMAN!!! dat was het merk wat ik zocht voor het topic "Wat neem ik mee uit de VS". Ik gebruikte altijd de shampoo en conditioner toen ik op Sint Maarten woonde maar kon niet meer op de naam komen en heb eergisteren eindeloos lopen googlen. En nu zie ik het hier voorbij komen. Thanks!
Yaay! Blij dat ik je heb kunnen helpen zonder te weten dat er een vraag was haha!
Ga je naar Amerika binnenkort?
Internagelaktisch
Maaique schreef:
10-08-2017 13:35
Yaay! Blij dat ik je heb kunnen helpen zonder te weten dat er een vraag was haha!
Ga je naar Amerika binnenkort?
Wat een toeval he :-D

Maar helaas ga ik niet naar de VS binnenkort. Het was alleen dat ik bij dat ene topic qua bijdrage niet verder kwam dan een Krispy Kreme doughnut eten terwijl ik steeds maar aan die shampoo en conditioner moest denken maar dus niet op de naam kwam. Heb nog gegoogled naar assortiment shampoos bij supermarkten maar kon het niet vinden. Maar betekent dit dat Freeman dus ook in NL te koop is?
Vraagje: ik wil graag een foundation gebruiken.
Heb een vettige t-zone maar ook een vochtarme huid. Gebruik zo'n borstelding van Philips om mijn gezicht te reinigen (is mijn huid enorm van opgeknapt) maar nu mijn probleem: ik krijg altijd velletjes als ik foundation aanbreng. Ziet er zo stom uit. Heb verschillende soorten/merken gebruikt maar krijg t altijd. Vooral op wangen en voorhoofd.
Wat kan ik daar aan doen? Betere dagcreme of een bepaald type foundation? Of ligt t aan de manier van aanbrengen?
Van het wimperserum van het kruidvat krijg ik helaas dikke opgezette ogen en wallen :-x
Over de Vitis tandpasta ben ik wel tevreden, ik heb gladdere tanden met merkbaar minder aanslag. Ik vind ze niet witter geworden.
Ik ben heel erg tevreden over mijn Lumea. Het is even werk in het begin, maar ik scheer nu, zelfs in de zomermaanden, aanmerkelijk minder mijn benen. Onder mijn oksels haalt ie niet veel uit helaas.
Always look on the bright side of life
YetAnotherNick schreef:
10-08-2017 15:48
ik krijg altijd velletjes als ik foundation aanbreng. Ziet er zo stom uit. Heb verschillende soorten/merken gebruikt maar krijg t altijd. Vooral op wangen en voorhoofd.
Wat kan ik daar aan doen? Betere dagcreme of een bepaald type foundation? Of ligt t aan de manier van aanbrengen?
Had ik ook altijd, sinds ik foundation met de beautyblender (zo'n ei sponsje) opbreng, geen velletjes meer!
Te koop bij Douglas geloof ik.

*aanvulling: ik gebruik het blauwe blik nivea als dagcreme, is wat vettig maar mijn foundation blijft er zonder velletjes prachtig opzitten. In laten trekken en dan de foundation met de beautyblender aanbrengen.
Always look on the bright side of life
louise1 schreef:
10-08-2017 13:46
Wat een toeval he :-D

Maar helaas ga ik niet naar de VS binnenkort. Het was alleen dat ik bij dat ene topic qua bijdrage niet verder kwam dan een Krispy Kreme doughnut eten terwijl ik steeds maar aan die shampoo en conditioner moest denken maar dus niet op de naam kwam. Heb nog gegoogled naar assortiment shampoos bij supermarkten maar kon het niet vinden. Maar betekent dit dat Freeman dus ook in NL te koop is?
Die Freeman maskers zijn gewoon bij Kruidvat te koop.
Ik geloof niet dat ze ook shampoo etc. ervan verkopen.
MonicaG schreef:
10-08-2017 17:23
Die Freeman maskers zijn gewoon bij Kruidvat te koop.
Ik geloof niet dat ze ook shampoo etc. ervan verkopen.
Ik had niet in de gaten dat ze hier dat merk verkopen. Realiseer me dat ik al meer dan 15 jaar geen gezichtsmaskers heb gekocht en dus nooit heb opgemerkt dat ze die van Freeman hier verkopen. Ik heb vanmiddag nog gezocht naar shampoo en conditioner maar volgens mij wordt dat niet verkocht in NL. Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven