Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:42
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:44
Vertelt Beatrijs er ook bij dat je met die drol half uit je anus het invalidentoilet moet vaceren wanneer er een invalide gebruik moet maken van het toilet? (hoe je dat zou moeten weten is me trouwens een raadsel, qua dichte deur). Of met je bloedende doos waar je net je verzadigde tampon uitgetrokken hebt?MarindaH schreef: ↑08-08-2017 22:08Duh, dat is ook verboden. Je betaalt meer voor een 1ste klaskaartje.
Beatrijs geeft me gelijk overigens: https://www.beatrijs.com/invalidentoilet-bij-hoge-nood/
Beatrijs is een kortzichtige, opportunistische muts die vooral zichzelf als het middelpunt van ieders heelal opstelt. Want die vergelijking met zowel de invaliden-parkeerplaats als die zitplaats voor gehandicapten slaat natuurlijk als kut op Dirk. Wanneer je verstand hebt snap je dat, in alle andere gevallen ben je net als Beatrijs, denk ik. Of er moet een andere verklaring zijn. Dat kan natuurlijk ook.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:45
Het is geen wedstrijdje, bro. Boks.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:48
Het is echt heel eenvoudig: ik ben niet invalide dus ik heb niets te zoeken op het invalidentoilet. Net zoals ik niets te zoeken heb in de dameskleedkamer van het zwembad. Ik hoor er niet, dus ik kom er niet. Dat scheelt me sowieso de moeite van lulverhalen ophangen waarom ik zo anders, bijzonder en speciaal ben dat ik er wél mag zijn. Dat houdt de zaken lekker overzichtelijk.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:49
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:51
Inderdaad._Amand schreef: ↑08-08-2017 22:48Het is echt heel eenvoudig: ik ben niet invalide dus ik heb niets te zoeken op het invalidentoilet. Net zoals ik niets te zoeken heb in de dameskleedkamer van het zwembad. Ik hoor er niet, dus ik kom er niet. Dat scheelt me sowieso de moeite van lulverhalen ophangen waarom ik zo anders, bijzonder en speciaal ben dat ik er wél mag zijn. Dat houdt de zaken lekker overzichtelijk.
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:52
Mijn zoon zat op een school die oorspronkelijk alleen voor kinderen met een lichamelijke handicap was. Daar waren alleen maar invalidentoiletten.
Gelukkig deed er niemand moeilijk als de autisten daar ook gebruik van maakten.
Gelukkig deed er niemand moeilijk als de autisten daar ook gebruik van maakten.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:55
dinsdag 8 augustus 2017 om 22:56
dinsdag 8 augustus 2017 om 23:00
Ik kan lezen.
Autisme is een handicap waarmee je best naar een gewoon toilet kan.
Dus die moeten hun plas dan maar de hele dag ophouden? Omdat de invalide kinderen anders mss moeten wachten?
dinsdag 8 augustus 2017 om 23:06
dinsdag 8 augustus 2017 om 23:09
Zo makkelijk?
Twee mogelijkheden: of je vindt autisme een dusdanige handicap dat autisten gebruik mogen maken van het invalidentoilet, of je reactie is een soort van sarcastisch. Maar vind je dan dat autisten niet naar een invalidentoilet mogen?
En moesten de autisten op mijn zoons school dan maar de hele dag niet naar het toilet?
Edit: mogelijkheid 3 natuurlijk: jij hebt niet goed gelezen, maar nadat je tegen mij zei dat ik nog maar eens moest teruglezen kun je natuurlijk niet gaan toegeven dat jij degene bent die slecht gelezen heeft.
Dan maar doen alsof je het opgeeft omdat ik te dom ben om mee in discussie te gaan.
woensdag 9 augustus 2017 om 07:44
woensdag 9 augustus 2017 om 07:54
Daar heb je natuurlijk een punt.Snarky schreef: ↑09-08-2017 07:44Misschien moeten we de mensen die niet in staat zijn om het verschil te begrijpen tussen een invalidenparkeerplaats en een invalidentoilet gewoon niet wijzer maken dan ze zijn.
Door die ongefundeerde braafheid is het invalidentoilet nóg vaker vrij en schoon. Goede zaak.
Maar als die mensen mij vervolgens asociaal gedrag en domheid verwijten ga ik toch in de uitlegmodus.
Ik zal het eens met mijn psych bespreken.
woensdag 9 augustus 2017 om 08:03
woensdag 9 augustus 2017 om 08:44
woensdag 9 augustus 2017 om 11:59
MarindaH schreef: ↑08-08-2017 22:08Duh, dat is ook verboden. Je betaalt meer voor een 1ste klaskaartje.
Beatrijs geeft me gelijk overigens: https://www.beatrijs.com/invalidentoilet-bij-hoge-nood/
Hoge nood is dus niet te lui om even vijf minten te wachten in de rij.
woensdag 9 augustus 2017 om 12:01