Entertainment alle pijlers

Moderator

29-03-2006 09:31 716 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik deze pijler daar ook alleen voor en laat het niet verzanden in allerlei off topic berichten. Want het risico bestaat dan dat bepaalde verzoeken worden ondergesneeuwd. Wanneer je een berichtje plaatst hier, zal ik het zo snel mogelijk bekijken. Hou er echter rekening mee dat ik niet 24 uur per dag on line ben en dat het dus even kan duren. Mailen kun je ook naar vivaangel1@gmail.com . Groet, Vivaangel1 bewerkt door moderator,
Engel#2, waarom zet je nu uitgerekend aangaande de topics betreffende dead-cat-gate hier een slotje en niet die op de Vivapijler? Is vast een foutje, want hier is een levendige discussie die al ruimschoots de 90 reacties is gepasseerd; op de Vivapijler zit het net op de 10 reacties. Daarom het verzoek mijnerzijds het slotje hier te verwijderen en 'm op de Vivapijler te plaatsen. :)

Korenwolf, reactie volgt wellicht later, mijn griep slaat in alle hevigheid toe en ik moet de wol verkiezen boven een interessante discussie.
@Zelide, het was inderdaad een foutje van mijn kant:$. Ik heb het topic ontgrendeld en naar de Vivapijler verplaatst.
wilde even melden dat in de Topictitel Mclouds daughters een fout zit. Het is namelijk McLeod's Daughters zijn. Als je dit even zou kunnen veranderen zou dat mooi zijn, want ik erger me er eigenlijk nogal aan.
quote:wilde even melden dat in de Topictitel Mclouds daughters een fout zit. Het is namelijk McLeod's Daughters zijn. Als je dit even zou kunnen veranderen zou dat mooi zijn, want ik erger me er eigenlijk nogal aan.Ik heb het aangepast.
Thnxs. Ziet er veel beter uit zo.
Het topic wat ik heb geopend,zwanger,bijna,mogelijk enz zwanger mag wel gesloten worden,omdat de titel niet volledig is.Ik heb een nieuw deel geopend van feiten en fabels in showbizzland,die mag wel gewoon blijven staan.Bedankt
quote:Het topic wat ik heb geopend,zwanger,bijna,mogelijk enz zwanger mag wel gesloten worden,omdat de titel niet volledig is.Ik heb een nieuw deel geopend van feiten en fabels in showbizzland,die mag wel gewoon blijven staan.BedanktLiever andersom katie.
@Gewoonkatie, ik heb de topictitel zodanig aangepast dat hij wel volledig is. Het topic loopt al een tijd en is juist door zijn titel herkenbaar.
quote:@Gewoonkatie, ik heb de topictitel zodanig aangepast dat hij wel volledig is. Het topic loopt al een tijd en is juist door zijn titel herkenbaar.Mij maakt het niet uit,hoor welke titel we gebruiken.Bedankt dat je het heb aangepast,maar als het allang loopt is het toch geen deel 2,misschien deel 5,ik weet het ook niet precies
Je mag nooit weer raden Gewoonkatie, het is namelijk inderdaad al deel 5;). Ik heb het in de topictitel aangepast.
Kijk , een viev die meedenkt, ;)
Ha viev,

Het topic 'Avantgarde tijdschrift' is vlgs mij een oproep voor een enquette...

Correct me if i'm wrong, maar is vlgs mij niet de bedoeling

gr suuz
Hoi Angel,

er is een topic over Stemwijzer/Kieskompas, maar daarvan liep er al 1 op Maatschappij (en nog een aantal in die trant). Ik heb verwezen naar die pijler, misschien kan deze dicht?
Angel, op het topic Noppen en Naaldhakken heeft Parel een spoiler neergezet vanmiddag. Zou je die alsjeblieft willen weghalen (en de quotes daarna ook?).

:R
Alles is bewerkt en afgehandeld.
Bedankt!

Heb ik weer een verzoekje: mag het topic over de scheiding van Britney dicht? Daar hebben we het centrale topic voor en er zijn 456 plaatjes in geplakt. :(
hoihoi.

Ik zie dat ik mijn topic bij media heb geplaatst en niet bij baby. Zou u deze aub hier willen verwijderen.

Topic heet: Wie herkent dit?

Alvast bedankt en sorry.

Groetjes

Dees
quote:

Bedankt!

Heb ik weer een verzoekje: mag het topic over de scheiding van Britney dicht? Daar hebben we het centrale topic voor en er zijn 456 plaatjes in geplakt. :(

De topictitel alleen al doet gewoon pijn aan mijn ogen, met die grote schreeuwerige letters.

Sluiten die handel.
Alle commotie rondom Ludo kunnen we ook wel in het GTST-topic houden, toch? ;)
Wederom allemaal afgewerkt en tevens verwijderd ivm dubbel: "Ludo komt terug in GTST".
Hallo Viev.

Er is een nieuw topic geopend vandaag over het boek: 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun. Dit boek is echter al uitgebreid besproken op 'Hèt Viva Boekentopic.'

En er zijn al eerder topics over Kluun en zijn boeken geweest, die allemaal zijn gesloten omdat ze dubbel waren.

Kan deze ook gesloten worden?

PS. Ik vind het boek heel ontroerend, maar om nou elke keer op een nieuw topic mijn mening erover te gaan geven..?
2 topics over de pfaffs.
Oproepje gesignaleerd: Life and cooking kijker gezocht (of iets van die strekking)
op alle pijlers dit topic geopend xxxxxxxxxxxxxx
Hoi Angel, zou je een post van mij weg kunnen halen? Ik klikte op "Plaats bericht" in plaats van "Sluiten", dus d'r staat een half afgemaakt berichtje... Het gaat om de post van vandaag om 11:58 in het pc calamiteiten topic.

Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven