Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ah, nu ook op de WiFi.
MoirenPhae schreef:
09-08-2017 14:27
IK ook, zodra ik van de wifi af ben.

Maar er leest niemand mee zo te zien, dus eigenlijk melden we alles weer eens voor Jan Lul.
Hier hetzelfde, en mijn telefoon loopt dan helemaal vast.
MoirenPhae schreef:
09-08-2017 14:27
IK ook, zodra ik van de wifi af ben.

Maar er leest niemand mee zo te zien, dus eigenlijk melden we alles weer eens voor Jan Lul.
Dit is de productie/test omgeving van de ontwikkelaar van de website. Per abuis toegevoegd als linkje aan het viva logo waarmee je naar home gaat.

Is er nog een andere plek om dit te melden? Ik weet niet hoeveel hier word gelezen maar dit lijkt me niet wenselijk...
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
Mamica schreef:
09-08-2017 23:58
Dit is de productie/test omgeving van de ontwikkelaar van de website. Per abuis toegevoegd als linkje aan het viva logo waarmee je naar home gaat.

Is er nog een andere plek om dit te melden? Ik weet niet hoeveel hier word gelezen maar dit lijkt me niet wenselijk...
Ze weten het. Een reactie geven is beneden hun stand.
Oja, wrs komt er morgen een reactie.
Er schijnt hier mee gelezen te worden ( :sarcastic: ) dus dan maar hier:
Waarom verplaatsen de smilies iedere post van plek? Slaat echt nergens op en je zoekt je iedere keer het schompes.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik probeer al dagen een nieuw topic te plaatsen met mijn nieuwe nick (omdat ik met de vorige net meer in kon loggen). Maar ik krijg steeds de melding dat het niet lukt, dat ik de pagina moet verversen en het opnieuw moet proberen. En opnieuw en opnieuw en opnieuw......
Ah, reageren gaat wel :lol:
Gele_Suikerspin schreef:
06-08-2017 00:08
Oow, een png link lukte net wel.

Klopt het dat alleen png. werkt en niet bmp en jpg links?

Graag wat toelichting en uitleg.

Of moet ik dit in een ander topic of via mail vragen?
Het plaatsen van andere bestanden dan .png zou ook moeten kunnen.
Kun je ons per mail een screenshot sturen van wat je te zien krijgt als je bijvoorbeeld een .jpg bestand plaatst?
We hebben meerdere meldingen m.b.t. plaatjesplakken maar het lijkt er op dat jouw probleem hier niets mee te maken heeft.
Nu je er toch bent....is er al wat bekend over dat vervelende opnieuw inloggen steeds? Alleen bij de dektop hoefde vanaf het begin van dit drama niet, maar nu sinds deze week ineens wel.

En op de iPhone is alles nog bagger.
prada schreef:
04-08-2017 17:58
Beste mods, ik heb even gewacht met het melden van een bug omdat er belangrijkere bugs waren. Fijn dat er weer iets opgelost is. Als er tijd voor is zouden jullie dan eens kunnen kijken naar de stippeltjes bij de pagina nummering? Die werken niet.
Bedankt voor je melding! We zetten dit op onze buglijst.
yasmijn schreef:
10-08-2017 14:14
Nu je er toch bent....is er al wat bekend over dat vervelende opnieuw inloggen steeds? Alleen bij de dektop hoefde vanaf het begin van dit drama niet, maar nu sinds deze week ineens wel.

En op de iPhone is alles nog bagger.
Gebruik je je laptop/pc thuis of ben je onderweg?
CommunityManagerViva schreef:
10-08-2017 14:22
Gebruik je je laptop/pc thuis of ben je onderweg?
ik zit thuis op laptop en eens in de week of zo moet ik opeens weer inloggen. Hoefde voorheen nooit
Waren dit de reacties of komt er nog wat inhoudelijks?
Bedankt voor jullie meldingen over de problemen met de privé verbinding. Wij hebben dit met de technische dienst besproken en naar verwachting is dit morgen opgelost.

Met vriendelijke groet.

CM V!VA
Het lukt mij niet om berichten te versturen of ontvangen terwijl dit volgens mij wel aan staat. Het lijkt of ze gewoon verstuurd zijn. Kunnen jullie mij hier svp mee helpen?

Ik heb AH zegels voor Badmeester maar het lukt ons niet om in contact met elkaar te komen.
de functie doet het niet Veensteker.
als je iemand loept, dan verschijnen de emoticons enorm groot. Bijna beeldvullend
Wat jammer. Weet niet wanneer de actie afloopt van AH. Zou ze graag opsturen.
Door mij gestuurde persoonlijke berichten staan óf onder 'verzonden berichten' óf onder ' postvak UIT'.
Het is toch niet zo dat die bij 'postvak UIT' niet verzonden zijn en dus ook niet gelezen worden? Wat is het verschil?
Waarschijnlijk zijn ze dan wel verzonden, maar nog niet gelezen.
Ik wordt weer elke keer uitgelogd, zodra ik naar een ander tab-blad ben geweest in Safari (dus niet het forum afgesloten) en ik klik weer op het tabblad van dit forum moet ik opnieuw inloggen.
Op de iPad, met Safari en nieuwste versie iOS
Een probleem waar ik last van heb is gefixt, waarvoor dank. Ik zie nu gewoon weer al mijn favoriete topics.

Maar..... er is nog een probleem over, bij de privéberichten. Ik kan alle berichten aanklikken en in de prullenbak zetten, maar in de prullenbak heb ik alleen maar de knop terugzetten. Ik zou de prullenbak graag ook leeg willen maken en dus een verwijderen knop in de prullenbak verwachten.

Ik forum op de pc > chrome.
Als je in een topic bent zie je naast de pijler waarin je bent het linkje 'ALLE PIJLERS'.

Voorbeeld:

Home Relaties Mijn man wil/gaat op reis met mn be...
Relaties ALLE PIJLERS

Deze link werkt niet in Firefox (versie 55 op zowel Mac als Android).

Voor de webdesigner:
Het is een javascript error :

Code: Selecteer alles

expandForums https://forum.viva.nl/styles/viva/theme/js/class.viewtopic.js:31:7
	dispatch https://forum.viva.nl/styles/viva/public/vendor/js/vendor.min.js:3:12346
	add/v.handle https://forum.viva.nl/styles/viva/public/vendor/js/vendor.min.js:3:10390
ReferenceError: event is not defined[Learn More]
Als ik naar topics/new ga zijn de ballonnetjes van de topics waar ik alle reacties al gelezen heb niet meer grijs. Dit is bij index.php wel zo, maar daar zijn de lijsten veel te kort...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven