Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:12
Dat verbaasde mij ook idd.Hommeltjes schreef: ↑12-08-2017 14:46Ik hoop dat het haar helpt, hele nare gebeurtenis.
Wat mij opvalt is dat er toch weer mensen zijn, ook vrouwen, die dit bagatelliseren. Heel erg vind ik dat.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:17
zaterdag 12 augustus 2017 om 15:20
Het-groepje schreef: ↑12-08-2017 15:17Ik.vind diegene's topics sowieso zo triest. Ik vond het echt afschuwelijk om te lezen dat meer overlevenden van kanker de ervaring hadden dat ze minder belangrijk leken te worden gevonden binnen de familie.
En het erge is dat ik irl ook zo'n verhaal hoorde.
En nu dit weer.
Even geloept en herinner me het vorige topic nu. Wat treurig voor TO. Ik hoop dat ze nu doorzet en voor een betere toekomst kiest.
zaterdag 12 augustus 2017 om 16:01
Wat erg dat ze zich dat moet afvragen. Ook al z o u het niet wettelijk strafbaar zijn, het is ( voor haar) ongewenst. En dan ben je op vakantie ook nog
Je bent zelf een theepot
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:32
Ja, nogal koekoek.CarmiggelT schreef: ↑12-08-2017 17:31Vooral ook stompzinnig om daar te gaan reageren met 'Knappe kerel die mij zoiets kan aandoen! Ik vecht als een tijger!' of iets in die trant.
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:45
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:46
Nee! Staat dat daar??Fee-de-Goede schreef: ↑12-08-2017 17:45'Als dit verkrachting is dan heb ik mijn vrouw meerdere malen verkracht. En heb je wel goed en duidelijk genoeg nee gezegd? '
Ik moet er bijna huilen voot TO. Bijna......
Wat een %$%#@&*(&^%$%$.
zaterdag 12 augustus 2017 om 17:58
Check zijn andere topic. Dat zijn vrouw er hem nog niet heeft uitgetrapt is ongelooflijk.
relaties/advies-gevraagd/list_messages/387197
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:00
Natuurlijk meent hij het. Walgelijk vent is het.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:01
Star* schreef: ↑12-08-2017 17:58Check zijn andere topic. Dat zijn vrouw er hem nog niet heeft uitgetrapt is ongelooflijk.
relaties/advies-gevraagd/list_messages/387197
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:09
Ja dat denk ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.